Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir 50, og har ikke tenkt å feire det hjemme. Jeg er ikke glad i det som er tradisjon her, med å leie hus, lage koldtbord, og ha en slik feiring. 

Nå skal vi med familie og venner til Kreta kort tid etter min 50-årsdag, og jeg vil gjerne feire dagen der. Begge døtrene mine med familier vil være der, pluss noen venner av oss. Det viktigste for meg er at døtrene mine er der! 

Ingen vet at jeg tenker å feire litt der. To av parene reiser med min ene datter (svigerforeldrene hennes og et vennepar av dem), og de vet ikke noe om at jeg blir 50, og har lyst til å markere det der. Vi kjenner parene litt, og vet at det er trivelige folk, så å ha dem med på feiringen er ikke noe problem. Vi blir til sammen ca 20 personer med smått og stort. Medregnet 4 barn under 5 år.

Jeg ønsker tips til noe gøy å finne på, som de fleste kan ha glede av. Jeg vil ikke ha noen stor feiring eller oppmerksomhet, men tenker at vi vil gjøre mye sammen, og at jeg da kan finne på noe ekstra. Jeg har ikke råd til å betale middag for alle, heller ikke utflukter for alle, men jeg vil gjerne gjøre et eller annet som de blir litt overrasket over, og setter pris på.

Anonymkode: 4e0f2...491

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å lage til en utflukt med medbragt piknikkurv? Det trenger ikke være verre enn at man går til et sted i nærheten, kanskje på stranda i solnedgang? Det koster ikke all verden å kjøpe inn enkel mat (type påsmurte baguetter) oppskjært frukt, kaker fra bakeri (mer som i wienerbrød og ikke bløtkake) samt vann, brus og kanskje en rimelig prosecco/cava/champagne. Kjøp lys og sett i sanden, tenn på og inviter de uten å si noe. 

Anonymkode: 0e07a...739

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...