Gå til innhold

Hva gjør du i pausen på jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt enkelt spørsmål. Lurer bare på hva folk gjør i pausen sin på jobb. 

Jeg selv er (tydeligvis :fnise:) av og til på KG, når det er få som er på kontoret til lunsj. Litt tankeløs surfing er en grei aktivitet for å stresse litt ned. Ellers sitter jeg og slarver med kollegaer på lunsjrommet. Spiser maten min. Prøver å gå noen skritt og riste litt på kroppen. 

Hva gjør du?

Anonymkode: b0512...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er i bevegelse hele dagen på jobb så er det utrolig deilig å bruke denne halvtime på å sette seg ned, spise en god lunsj også sjekker jeg innom facebook og pinterest :)

Gjest Flaskepost
Skrevet

Spiser og slapper av siden jeg har en hektisk jobb.  Er aldri på nett på arbeid. 

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett så jobber jeg. Har planer om å bli flinkere til å ta pause, tror jeg skal ha det som nyttårsforsett i '18.

Anonymkode: 2665c...033

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på sykehjem og har derfor betalt pause. Så pausen går ut på å prøve og få i meg to brødskiver innimellom klokker som ringer eller andre ting som må gjøres. 

Anonymkode: c79df...5ee

Skrevet

Jeg har en meget sittestillende jobb, så jeg prøver å gå en ti minutters tur i hver pause :) Men det hender at jeg bare blir sittende foran pc-en og spiser.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også en tidvis stillesittende jobb, og skal i utgangspunktet ha en halvtime lunsj. Noen ganger sitter jeg på pauserommet i ti minutter, andre ganger litt for lenge.. Prater med andre iblant, men er som regel en av dem som ikke sier stort

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer. Sitter alltid på personalrommet med kollegaer og skravler og spiser. 

Anonymkode: 339db...460

Skrevet

Spiser lunsj og prater med kolleger. Toppers. 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Spiser, tar en privat telefon eller to og fikser sminken ved behov. 

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg tar med meg en bok og leser, ellers sitter jeg litt på mobilen og spiser. Dersom det er noen andre som har pause samtidig som meg, snakker jeg gjerne med dem.

Anonymkode: b00c7...37e

AnonymBruker
Skrevet

Spiser lunsj med kollegaer. Har kontorjobb, men vi har ståbord på kjøkkenet så greit å bli tvunget til å spise stående.

Anonymkode: e5afd...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...