hobbykokken Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hei! For litt over en mnd siden søkte jeg på en jobb. Ringte for å høre hvordan prosessen var når søknadsfristen gikk ut og de svarte at de begynte prosessen fortløpende. Hørte ikke noe så sendte en epost i forrige uke for å høre om stillingen var besatt. Fikk til svar at stillingen ikke var besatt og at jeg ville høre fra de... jeg er svært godt kvalifisert for stillingen og vil gjerne ha den.. men syns det går sååå tregt.. blir vel veldig masete å ringe igjen?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Etter at du allerede har tatt kontakt to ganger og fått beskjed om at du vil bli kontaktet, så ville jeg oppfattet det som masete ja. Anonymkode: f0840...d9b 1
_popcorn_ Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Det er ikke uvanlig at intervjuer starter 2 måneder etter fristen. Husk på at det har vært påske, med mange fridager, hvor mange også tar ut ekstra ferie. Selv om dem har skrevet ønsket oppstartsdato, så går ofte ansettelsesprosessene ut over denne datoen også. Du har fått vite at du hører fra dem, da hører du fra dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå