waco Skrevet 31. juli 2002 #21 Skrevet 31. juli 2002 I statene som er dem jo skikkelig høflige. Alle som har vært på tivoli der har lest i køene....due the body shape.... som betyr, i henhold til kroppsstørrelsen.... eeh.. la meg forklare, i USA er det så mange FEITE folk, at svært mange ikke engang kan være med å ta berg og dalbane...
Gjest Hege Skrevet 31. juli 2002 #22 Skrevet 31. juli 2002 Jepp, Jeger, det stemmer. Her gikk det for fort i svingene, sorry! Slettet kritikken min jeg.. ..men jeg synes du er litt hard da..
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #23 Skrevet 31. juli 2002 Ja så får jeg vel hive meg i diskusjonen jeg også. Jeg er en av sliterene. En av slankerene.... Og tro meg ...det er ikke alltid et resultat av hva en spiser, men like ofte et resultat av hva en ikke spiser. Men skal jeg være ærlig så tenner jeg ikke på en slapp stor mann... Jeg kan derimot tenne sinnsykt på en stor mann....bare det er en god og rund fasong på han... Jeg har hatt alt i fra tynne små til ekstremt stor og vannvittig stram...å steike for noen muskler......hmmm drømte meg litt bort nå. Hmmm men er det rart ... 140 kg med råe muskler..hmmm Jeg er selv stor, men har alltid vært trent. Men grunnet sykdom ble det brått slutt på treningen i noen år. Resultatet er selvfølgelig slapt.. Men er nå i full gang igjen. Og kan også fortelle at uansett størrelse har jeg hatt menn som kommer igjen og igjen...og ikke får nok. Det er jo ikke uten grunn da.... Men det jeg vil si er at om dere ikke vil ta i meg for jeg er for stor...vel det er deres tap egentlig. Så nyter jeg de som jeg vil...og som vil nyte meg... Og min nåværende, er en mann på 193 høy og en kropp som minner om en gresk gud's kropp. Og han nyter meg til det fulle...igjen og igjen og igjen...han gjordet det for 20 kilo siden og han gjør det nå.... Konklusjonen må jo være at smaken er som baken...den er delt.. Og takk og lov for det... he he tenk om alle skulle gått rundt og vært kåt på meg hele dagen... uff og uff... nei jeg likte ikke den jeg ble grunnet sykdommen min, og nå kan jeg gjøre noe med det...og det gjør jeg. Men slettes ikke for at dere skal tenne på meg. Kun for at jeg selv skal ha det godt...menn får jeg alltid uansett.
Henna Skrevet 31. juli 2002 #24 Skrevet 31. juli 2002 Misty: Feit er en som får masse valker når h*n sitter, ikke kan løpe fordi magen sinker en, at lårene dekker hele stolen når h*n sitter, at det er tungt å ha h*n oppå seg, at hoftene er brede og hvis du veier mer enn de to bakerste tallene på høyden din. OK, så det er slik man karakteriserer en feit en... Så da bør jeg kanskje ta meg selv i nakkeskinnet her da og innse at jeg er feit FORDI jeg veier mer enn de to bakerste tallene på høyden min!!!! Dummeste jeg har hørt!
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #25 Skrevet 31. juli 2002 Huff og huff.. her kom det frem mange fikse ideer. Jeg har aldri likt magre mannfolk. Vil ikke si at jeg liker "feite" mannfolk heller, men noe midt i mellom kanskje. Det soiller liksom ingen stor rolle om han er liten eller stor. Faktisk tror jeg at dette er noe man legger mer og mer fra seg når man blir litt eldre. Man finner til slutt ut at det ikke er såå viktig om partneren er tynn eller tykk, bare man fungerer sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #26 Skrevet 31. juli 2002 Reagerer på at om man sier noe stygt om overvektige blir det ramaskrik med en gang, mens man kan ustraffet si at man blir kvalm av slanke folk!!!???!!! Er dritt lei av at ingen tør si noen ting om feite mens det er politisk korrekt å slenge mest mulig dritt om tynne. :evil:
Klips Skrevet 31. juli 2002 #27 Skrevet 31. juli 2002 Øh, der ble jeg så hissig at jeg både glemte å logge meg inn + å lese side to av innleggene før jeg svarte. OFTEST hetses i hvert fall magre mye mer enn feite. Og jeg synes ingen skulle hetses.
Gjest Nathalie Skrevet 31. juli 2002 #28 Skrevet 31. juli 2002 Helt enig med deg, Klips, verken store eller små skal hetses på noen som helst måte! Jeger bør få litt mer erfaring med mennesker før du uttaler deg, tror jeg... Du skjønner det, at den konklusjonen du har på at nesten alle feite mennesker spiser for mye og ikke gidder å trene, er sånt vi sa om feite folk da vi var 15år og ikke riktig skjønte at det er mye som spiller inn... Det er mye som kan spille inn, ikke bare sykdom og mat! Man kan ha såkalt anlegg for å legge på seg, man kan gå på visse medisiner som gjør at man legger på seg, man kan ha lav forbrenning, osv.... Så jeg synes du er litt vel barnslig og rask i den konklusjonen din. Men det er fint du er med i diskusjonen her! Jeg har vært adskillig større enn det jeg er nå, men jeg har fortsatt ikke noen "idealvekt" på kroppen. Men jeg er på god vei, for jeg går sakte men sikkert ned i vekt (det som er den riktige måten å gå ned i vekt på). Men de som ikke har truffet meg før har jo ikke sett at jeg har vært mye større, så de vil sikkert fortsatt kalle meg for litt stor eller kraftig. Hva du vil, men jeg blir mer og mer fornøyd med meg selv for hver dag, og derfor har jeg også begynt å drite i hva andre folk mener. Slettes ikke verst bare det, da jeg har lagt på meg pga BED. Så ja, Jeger, jeg er er/har vært av dem som spiser... Men jeg sitter/satt ikke foran sofaen konstant og så på film og spiste snop. Jeg har BED, altså tvangsspising på norsk, som er en spiseforstyrrelse. Da spiser du for å dekke over andre følelser på en måe, trøstespiser altså. Derfor er jeg stor. (pluss at jeg aldri har vært fotomodelltynn fra før) Så kall meg viljeløs, svak, uten selvkontroll osv... I don't care! Jeg er endelig på vei ut av helvete uansett, så nå lar jeg meg ikke lenger prikke på nesen!
Nita Skrevet 31. juli 2002 #29 Skrevet 31. juli 2002 Nathalie....................go for it girl :D :D Klem fra Nita
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 31. juli 2002 #30 Skrevet 31. juli 2002 Jeg er lei meg for det hvis mine meninger fornærmer noen, men det er sånn jeg føler det. Jeg takler ikke feite folk, får skikkelig angst. Aner ikke hvorfor.. Kanskje jeg er redd for å bli en av dem? Jeg synes det er fint at jenter har former, men jeg vil ikke ha noen former. Og jeg hadde absolutt ikke slått opp med kjæresten min hvis han hadde lagt på seg to-tre kilo.. Men går det over 7-8 kg, hadde jeg vurdert det.
Gjest Nathalie Skrevet 31. juli 2002 #31 Skrevet 31. juli 2002 Jeg blir _ikke_ fornærmet av deg, Ice_White! Akkurat sånn du mener det blir litt spesielt, for du har anorexi, ikke sant? Da har du et helt forvridd syn på det, derfor blir jeg ikke fornærmet av det. Så ingen fare, lille venn!
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 31. juli 2002 #32 Skrevet 31. juli 2002 Anoreksi blir litt for "strengt".. Anstrengt forhold til mat slik at jeg ikke spiser, kan vi vel heller si.
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #33 Skrevet 31. juli 2002 Jeg synes at enkelte bagateliserer anorexi en enkelte av disse innleggene. Det høres liksom ikke ut som det er en livstruende sykdom, det synes jeg er skummelt (med tanke på alle som ligger på vippen eller er for unge til å fatte alvoret). Mange sliter med spisevegring o.l. Vær litt forsiktige med dette teamet. Greit at folk blir opplyst om problemet, men noen ganger høres det faktisk ut som det er litt "tøft" og "kuult". Hilsen Lea (som spiser det hun vil når hun vil og tar sterk avstand fra alle former for ekstrem slanking!!!)
Gjest Nathalie (ikke innlogget) Skrevet 31. juli 2002 #34 Skrevet 31. juli 2002 Skjønner ikke helt hva akkurat det der hadde med dette å gjøre, Lea... Det var jo bare et par bikommentarer fra Ice-White...
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #35 Skrevet 31. juli 2002 Jeg vet at det kanskje er litt utenfor tema og det er ikke bare Ice White sine innlegg jeg reagerer på (selv om det er hennes innlegg som jeg reagerer mest på). Jeg holdt selv på å utvikle en eller annen form for spsieforstyrrelse da jeg var i begynnelsen av tenårene nettopp pga slike ting. Heldigvis tok noen tak i det akkurat i tide. Slik jeg ser det kan det oppfattes feil i slike innlegg...
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 31. juli 2002 #36 Skrevet 31. juli 2002 Lea: Jeg vet VELDIG godt av det er en livstruende sykdom, men når man ikke kommer seg ut av det, hva annet kan man gjøre enn å prøve å bagatallisere det? Jeg VET at det er farlig å ha en hvilepuls på 36, men hva annet kan jeg gjøre enn å spøke med døden? Jeg vet ikke om noen annet måte å takle det på. Vet ikke om det var slik du mente det, si ifra hvis jeg svarte på feil spørsmål nå.
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 31. juli 2002 #37 Skrevet 31. juli 2002 Men nå burde vi ikke diskutere ting utenfor temaet. Synd hvis temaet skulle bli slettet. La oss holde oss til: "Mer å ta i, mer å bli glad i"- diskusjonen.
Gjest Lucest Skrevet 1. august 2002 #38 Skrevet 1. august 2002 ja har du lest mitt tema, "hva mener du". jeg må også si at kvinner som har mere på seg er mer å ta på. De som er er av skjelett, er jo bare kvalme å ta på. men du sier at du er feit og vill isenga, da er du den kvinna jeg er ute etter :D . Skjønner hintet. hilsen Lucest
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #39 Skrevet 1. august 2002 Jeg er ikke sååååååå feit... Jeg har igjen en del kilo til jeg vipper over 100kg enda, for å si det sånn... Men vill i senga.... Ja.... Men vil jeg havne i senga di? .....NEI.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå