Gå til innhold

Mer å ta i, mer å bli glad i....

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie
Skrevet

Hva synes dere om det ordtaket?

Er dere enige? Eller skal både menn og kvinner være tynne/slanke og ha en perfekt kropp for at dere skal "orke" å ha sex med dem?

Jeg har hatt GOD sex med både tynne og kraftige menn, og har alltid fått høre fra de jeg har ligget med at jeg er sinnsyk i senga, og jeg er selv kraftig eller feit om du vil....

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

For meg stemmer det ikke når det gjelder "mer å ta i, mer å være glad i". Jeg er perfeksjonist, og alt må være så og si perfekt. Gutten min har ikke et gram overflødig fett, og han er helt utrolig deilig. Feite folk som kveler meg når de ligger over meg er total turn-off! :-?

Skrevet

Har du ligget med mange feite Ice?

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Waco; Nei, den der kom kanskje litt feil ut.. Har faktisk aldri ligget med en feiting - men har hatt en over meg!! :-? Og da trodde jeg skulle dø.. Han presset meg lenger og lenger ned i senga, forsvant nesten i madrassen.

Skrevet

Hva er "feit" da???

Tror det finnes mange forskjellige definisjoner på det. Jeg er litt rund i kantene, men mannen min elsker meg jo som jeg er og liker meg slik. Selv tenker jeg ikke så mye over om mennesker rundt meg er feite eller ikke, fordi det viktigste er personligheten.

Skjønnhetsidealene er ikke sunne i det hele tatt, og jeg vil heller ha litt å ta i på min mann enn bare skinn og bein.......

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Misty:

Feit er en som får masse valker når h*n sitter, ikke kan løpe fordi magen sinker en, at lårene dekker hele stolen når h*n sitter, at det er tungt å ha h*n oppå seg, at hoftene er brede og hvis du veier mer enn de to bakerste tallene på høyden din.

Skrevet

Foretrekker mannen min slank, tror jeg. Han har en bitteliten mage da.

Men hva kom egentlig først? Den slanke mannen som jeg falt for, eller det at jeg foretrekker slanke menn? Tror det utstrålingen som avgjør hva som er sexy, jeg.

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg foretrekker verken det eller det andre, har vært sammen med spinkle gutter, veltrente gutter og kraftige gutter... Den absolutt deilgiste og fineste av dem alle er han jeg er sammen med nå - og han er høøøøy og kraftig :)

Er i samme situasjon som en av de som svarte først her - jeg er god og rund selv men har fått høre titt og ogte at jeg er er helt sinnsykt god. Så da er alle fornøyde da :)

Skrevet

Det kan bli for mykje av det gode, men det er betre med litt for mykje enn litt for lite. Beinrangla får gå i fred for meg.

Gjest Janna
Skrevet

Beinranglene får gå i fred for meg også. Noe så stygt :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hvor seriøs Ice_White er, men det hun sier her er en av grunnene til at folk som har en del kilo for mye føler seg som dritt.

Heldigvis finnes det mennesker som mener at andre verdier teller mer enn utseendet!

Ice_White: hva vist det en dag skjedde noe med deg eller typen din og en av dere begynte å legge på seg, ville du da ha slått opp med han med en gang pga. at han har lagt på seg? Er VELDIG overfladisk av deg da.

Hvordan ville du likt det vist du hadde lagt på deg og typen din kom å sa til deg: "Faen så feit du har blitt, dette gidder jeg ikke mer, det er slutt!"

Tror nok ikke du hadde følt det så veldig lur da nei.

Greit at du er perfeksjonist, men på meg virker du ikke mye perfekt selv.

Men du får nå bare holde på den holdningen din å se hvor langt du kommer med det. En dag blir vel du også voksen.

Og ja, jeg har prøvd både store damer og tynne damer, og vil nå si at de damene det har vært mye å ta i har vært like god om ikke bedre i senga.

De er i allefall like kåte og tullete som andre :)

Gjest Janna
Skrevet

Siste Gjest: Folk med spiseforstyrrelser er utrolig pirkete nøye med utseende, sånn er det bare. :wink:

Kanskje det hadde hjulpet dersom vi alle kunne være litt mere tolerante for det uperfekte!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner mest på litt fyldige jenter.

Jenter av typen "modeller" tenner jeg overhode ikke på.

Blir nesten kvalm av å se slike konsentrasjonsleirkropper.

Men fyldige jenter +/- (20-30 år) er ekstremt sexy!!!!

Mann

Skrevet
Feit er en som får masse valker når h*n sitter, ikke kan løpe fordi magen sinker en, at lårene dekker hele stolen når h*n sitter, at det er tungt å ha h*n oppå seg, at hoftene er brede og hvis du veier mer enn de to bakerste tallene på høyden din.

Hmmm.... får ikke masse valker, men er heller ikke flat... :-?

Klarer fint å løpe, ingenting som sinker meg.... :smile:

Lårene dekker ikke hele stolen, med mindre det er en barnestol..... :lol:

Jeg er ikke akkurat noen fjør å ha oppå seg.... :roll:

Hoftene mine er brede, men ikke unormalt brede... :briller:

Veier mer enn de to bakerste tallene på høyden min.... :o

Vil kalle meg tilnærmet normal, med noen kilo ekstra, men vil heller ha de kiloene enn å se ut som et skjelett...

Liker heller ikke menn som det bare er skinn og bein på....

Ingen som har klaget på sengeinnsatsen min heller.... :briller:

Skrevet

Hva er egentlig en perfekt kropp?

Vet du, det som er så fint er at noen liker slanke, noen liker runde, og noen liker tykke :D

Det er noen der ute for alle og enhver, så hvorfor henge seg så opp i hva alle andre liker, bare du vet hva du liker, og ikke minst, at du liker deg selv. :wink:

Skrevet

Det spørs jo selvfølgelig hva man selv definerer som feit da. Men personlig synes jeg en kropp er penest når det er litt å ta i. Men må nok innrømme (selv om jeg så absolutt IKKE er stolt av det) at jeg, sålangt i hvertfall, ikke har tent seksuelt på svære mannfolk. Skulle jeg bli virkelig tiltrukket av personligheten til en slik mann, så håper jeg inderlig at dette endrer seg.

Nå har det seg sånn at de fleste jeg har vært sammen med, har vært skikkelige pipestilker, så der er det nok personligheten som har vært det avgjørende, kroppen har ikke kommet i første rekke.

Selv har jeg vært både syltynn og godt i stand og er ikke i tvil om hva jeg foretrekker. Jeg vil ha både rumpe, lår og pupper jeg. Jeg har tatt av en del den siste tiden og når magen nå blir litt mindre er jeg fornøyd. Jeg er Kvinne og liker at det synes på formene. :wink:

Vet ikke hvor seriøs Ice_White er, men det hun sier her er en av grunnene til at folk som har en del kilo for mye føler seg som dritt.  

Heldigvis finnes det mennesker som mener at andre verdier teller mer enn utseendet

Dette ER vanskelig. Man skal ikke tråkke på andre fordi om de så er tynne eller tykke. Men det er nå bare sånn at vi ikke helt kan styre hva som tenner oss seksuelt. Noen tenner ikke på tykke folk, mens andre ikke tenner på tynne folk. Kan ikke si jeg er bare glad for at det er slik, men vi må nok bare leve med det.

Men må innrømme at hvis jeg hadde folatt en mann fordi han var blitt for tykk, så hadde jeg nok slitt med selvforakt i lang tid.

Lilly

Gjest jeger
Skrevet

Feite folk er uten tvil en turn off!

Dere som sier at det ikke betyr noe vel, Hvorfor prøver de aller fleste som er feite å slanke seg?

Bare tanken på ei feit dame gjør meg impotent, ja dere som leser dette og er feit, overvektig vil sikkert si at dette er diskriminering av dere, men husk det er ikke jeg som plager dere til å spise alt dere spiser.

Ja det er fåtall som ikke kan gjøre noe med det, og disse menneskene synes jeg synd på, men kunne ikke hatt sex med noen av dem.

Folk som klager over vekta og ikke gjør noe med det har for liten selvrespekt og får ingen sympati av meg, det er selvforskylt. :roll:

Alle damene jeg har hatt et forhold med har tidligt i forholdet fått klar besked om at: Hvis du blir feit så er jeg like glad i deg , men tar ikke i deg. :kul:

Skrevet

Synes det er litt vel enkelt å skylde på sykdom også da...

Kan man ikke bare være glad i seg selv, er det ikke det dem sier?

Skrevet

Du har rett, Waco, man bør være glad i seg selv uansett.

Det er bare det at når sykdom og medisiner virker på denne måten, da må man ikke si at det er selvforskyldt.

Man hører jo så mange ubetenksomme kommentarer, og det er ikke gøy for dem det gjelder..

Gjest jeger
Skrevet

Hege hvis du leser 2 linjer høyere opp så ser du hva jeg mener om de som har en sykdom og ikke kan gjøre noe med det.

Men "dessvere" så er storparten av de som er overvektig også stor spisere.

TFTF = To Fat To Fuck

Ingen selvrespekt gjør at ingen andre gir respekt, Det hele er enkel mattematikk spiser du mere energi enn det du forbruker så blir du feit....

Folk bør bruke speil i helfigur litt oftere. :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...