Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg hadde en forferdelig opplevelse her for 2 dager siden, jeg er gravid i uke 13 og våknet opp på morgenen og oppdaget 2 store blodflekker i senga. Det var også kommet en stor flekk på dyna, slik at det såg jo mer dramatisk ut enn det egentlig var... Jeg trodde jo først og fremst at jeg var gravid i uke 10, og fikk full panikk for at jeg hadde mistet. Jeg ringte samboer og gråt og var helt ifra meg. Vi fikk ordnet en hastetime til legen og der tok jeg en gynekologisk undersøkelse, legen klarte ikke og finne noe og valgte derfor og sende meg videre til gynekologisk avdeling på sykehuset. 

Da vi kom ut til sykehuset, kom vi inn til legen og tok en ny undersøkelse + ultralyd. Det viste seg at morkaken låg lavt og det var litt blod nederst i morkaken. Barnet hadde det bra, vi fikk se det for første gang og ble jo overlykkelige! Vi fikk også beskjed på sykehuset at jeg var lengre på vei enn jeg først trodde, så jeg var da altså 13 uker på vei. 

Men etter timen på sykehuset har jeg vært urolig for blødningene uansett, jeg er redd noe skal skje og våger så vidt og bevege meg. Jeg får en del magesmerter iløpet av dagen, men det har begynt og avta litt etterhvert, men jeg lurer på om andre har opplevd dette? Legen på sykehuset sa også at det var en risiko for og miste og føde for tidlig, men krysser alt for at det ikke vil skje..

Anonymkode: 38b37...dfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg hadde opplevd store blødninger fra uke 5 frem til uke 18. Legen   sa også at det var større sjanser for å miste og føde for tidlig. Hun er i uke 35 nå :)  

Håper det ender godt for dere også. 

Anonymkode: 60c95...b94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde en stor blødning i uke 14.. men legen fant ikke noe galt på ultralyd. Det beste du kan gjøre er å ikke stresse deg opp. Prøv å hvil deg mest mulig!

Anonymkode: ea88d...977

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde en stor blødning i uke 18, to dager før OUL. De fant ingenting på ultralyd og de kunne ikke fortelle meg hvorfor jeg blødde. Det var helt sinnsykt skremmende, og jeg turte ikke gå på jobb dagen etter. Men det gikk jo helt fint. I sengen min nå ligger gutten min på 8 mnd. Kommer det ikke mer, så ville jeg ikke vært engstelig. Ta det med ro og nyt svangerskapet :-)

Anonymkode: 3ddf9...0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...