AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 har gått på doksycyklin hexal i 5 dager nå og merker ingen forskjell.. tror dere behandlingen ikke har funket? Anonymkode: 0e769...bde
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Er ikke dette mot klamydia? Hvordan kan man merke klamydia? Trodde litt av greia som er skummelt med kjønnssykdommer, er at man ofte ikke merker sykdommer som klamydia engang. Jeg hadde klamydia en gang i tjueårene, da jeg ble smittet av eks-kjæresten min. Merket overhodet ingenting. Hva er symptomene da, siden du sier du ikke merker noen forskjell? Anonymkode: 4fb82...068
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette mot klamydia? Hvordan kan man merke klamydia? Trodde litt av greia som er skummelt med kjønnssykdommer, er at man ofte ikke merker sykdommer som klamydia engang. Jeg hadde klamydia en gang i tjueårene, da jeg ble smittet av eks-kjæresten min. Merket overhodet ingenting. Hva er symptomene da, siden du sier du ikke merker noen forskjell? Anonymkode: 4fb82...068 ja er klamydia , det lukter litt ræg og er mye utvannet utflod.. må alltid hs med meg en ekstra truse. fikk det påvist også, meb lurer litt på om jeg i tillegg har fått bakteriell vaginose Anonymkode: 0e769...bde
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Klamydia har ingen spesiell sterk lukt så du har nok noe bakteriell vaginose eller annet !!!!!!! Anonymkode: e247b...7c3
Lysekrona Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 En antibiotikakur kan ofte føre til ubalanse i underlivet. Så at det oppstår sopp og bakteriell vaginose er helt normalt. Apoteket har midler mot dette😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 Du må til legen for antibiotika om du har bakteriell vaginose. Om det lukter skikkelig vondt er det nok det. Anonymkode: 161d5...9a1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 ville ikke docksyklin tatt den? Anonymkode: 0e769...bde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå