AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hva foretrekker dere menn egentlig ? Hvordan type jenter er mest tiltrekkende og hvordan type jente ville du helst hatt som kjæreste? Sminkedokka med falske vipper, en time foran speilet hver morgen, veldig annerledes ansikt uten sminke men knallpen med og går derfor knapt uten noensinne, kroppsfiksert treningsbabe og tusen følgere på instagram Eller mer vanlige men pene jenter som ikke kjemper like hardt for oppmerksomheten, bruker 15 min foran speilet og ser fine ut fordet både med og uten sminke Eller den søte grå musa, litt sjenert og tenker på annet enn å være sexy, som ikke bruker særlig sminke og som ikke vet hvor søt hun er ??? Anonymkode: 57be1...cea
Mr. Kilmister Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Normal eller grå mus, slik du beskriver dem.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 For noen lame beskrivelser og klisjeer. Anonymkode: 5ebb9...b65 36
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Hvem av de tror du blir jaget ned av menn? Der har du svaret ditt.Anonymkode: fc420...d25 3
LoneWolf Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Personlig så foretrekker jeg heller at man er "naturlig" sminket (dvs lite sminke) fremfor at man er så oversminket at de like gjerne kunne vært en annen person når de tok av seg sminken. En gjenganger med de som oversminker seg er også at de er nesten sykelig opptatt av bekreftelse på eget utseende via konstanta duckface snaps, bilder på insta, og poster på facebook. Men det finnes ikke noe fasitsvar på dette, da det finnes menn som like begge, eller kun en av dem, avhengig av hvem du spør. 3
QQbaby Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 (endret) Håper inderlig ingen menn har så lav selvrespekt at de foretrekker gråmus Endret 26. april 2017 av QQbaby 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 Ei dame som ikke tror menn bare går etter utseende og deler kvinner inn i grupperinger etter utseende Anonymkode: 6bdf0...600 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 Den søte grå musa hørtes perfekt ut, men hun må jo gjerne vite at hun er søt. Anonymkode: f8ae9...173
Gjest flaggermuskongen Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 Jeg foretrekker jenter som gjennom handling utviser varme og empati. Jeg har sett modeller bli stygge i mine øyne, og mindre pene jenter bli attraktive. Jobb med personligheten. Alle kan følge en youtubetutorial og bli "vakker". Men ikek alle klarer jobbe med seg selv og virkelig bli attraktive. Dere damer pleier å påstå at det er personligheten som teller hos en mann. Vel, det samme kan sies med dere damer også. Et fint ytre med en indre som forfaller er ikke attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #10 Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, QQbaby skrev: Håper inderlig ingen menn har så lav selvreapekt at de foretrekker gråmus Mannen din tok deg fordi du så klart er kjempepen, smart og snakker dritt om andre? Anonymkode: b80c1...143 12
QQbaby Skrevet 26. april 2017 #11 Skrevet 26. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen din tok deg fordi du så klart er kjempepen, smart og snakker dritt om andre? Anonymkode: b80c1...143 Han tok meg fordi jeg var vakker, smart og ærlig. Forstår ikke hvordan du klarer å vri om det og være ærlig til at man snakker dritt om andre.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 7 timer siden, QQbaby skrev: Håper inderlig ingen menn har så lav selvrespekt at de foretrekker gråmus 3 minutter siden, QQbaby skrev: Han tok meg fordi jeg var vakker, smart og ærlig. Forstår ikke hvordan du klarer å vri om det og være ærlig til at man snakker dritt om andre. Det er det å snakke stygt om andre. Tror du har missfortsått hva det betyr å snakke stygt om andre. Anonymkode: 7f53c...a0f 6
Gjest HanenIFlokken Skrevet 26. april 2017 #13 Skrevet 26. april 2017 Jeg syns det er fint med litt sminke Overdreven sminking er sjeldent fint
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #14 Skrevet 26. april 2017 7 timer siden, QQbaby skrev: Håper inderlig ingen menn har så lav selvrespekt at de foretrekker gråmus Du snakker både stygt om kvinner som er som gråmus og om mennene som liker gråmus. Anonymkode: 7f53c...a0f 6
QQbaby Skrevet 26. april 2017 #15 Skrevet 26. april 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det å snakke stygt om andre. Tror du har missfortsått hva det betyr å snakke stygt om andre. Anonymkode: 7f53c...a0f 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du snakker både stygt om kvinner som er som gråmus og om mennene som liker gråmus. Anonymkode: 7f53c...a0f Jeg forstår godt hva det vil si å snakke stygt om andre. Det er det du gjør mot meg nå, ved å prøve å fremstille meg som en heks. Jeg kommer kun med en objektiv mening, det betyr ikke at jeg snakker stygt om dem. De som derimot går til angrep på andre (slik du gjør mot meg her) DE snakker faktisk stygt om andre. Endret 26. april 2017 av QQbaby
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #16 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Jeg forstår godt hva det vil si å snakke stygt om andre. Det er det du gjør mot meg nå, ved å prøve å fremstille meg som en heks. Jeg kommer kun med en objektiv mening, det betyr ikke at jeg snakker stygt om dem. De som derimot går til angrep på andre (slik du gjør mot meg her) DE snakker faktisk stygt om andre. Tror du må gå å ta deg en bolle nå... Og hva betydde den spyingen da? Var det objektiv mening? Anonymkode: 7f53c...a0f 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #17 Skrevet 26. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen lame beskrivelser og klisjeer. Anonymkode: 5ebb9...b65 Helt enig. Anonymkode: 43cd2...d8a
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. april 2017 #19 Skrevet 26. april 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei dame som ikke tror menn bare går etter utseende og deler kvinner inn i grupperinger etter utseende Anonymkode: 6bdf0...600 TAKK! - TS: din gruppering av kvinner er tåpelig. Personlig må jeg si at jeg da isåfall er alle de tre karakterene du beskriver; Mange dager sminker jeg meg med både pudder, mascara, eyeliner og krøller eller sletter hår. Andre dager er det knapt mascara. Og enkelte perioder løper jeg ut av huset uten noe sminke, iført grå og kjedelige klær. De dagene jeg har sminket meg og fikser håret er det faktisk kun andre kvinner som har kommet med sleivspark; "skal du på date"? / "har du vært til frisør før du skal på trening" osv.. det virker som at du fisker etter at menn skal si at den sjenerte er bedre enn "sminkedukkene". Vel, guess What; de fleste kvinner (også vi som liker sminke) - er mer enn kun utseendet. Vi har en personlighet som ofte teller mer. Og menn(esker) ser oss og liker oss ut ifra det. Heldigvis!! Prøv du å gjør det samme! Endret 26. april 2017 av noe tilfeldig
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #20 Skrevet 26. april 2017 10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: TAKK! - TS: din gruppering av kvinner er tåpelig. Personlig må jeg si at jeg da isåfall er alle de tre karakterene du beskriver; Mange dager sminker jeg meg med både pudder, mascara, eyeliner og krøller eller sletter hår. Andre dager er det knapt mascara. Og enkelte perioder løper jeg ut av huset uten noe sminke, iført grå og kjedelige klær. De dagene jeg har sminket meg og fikser håret er det faktisk kun andre kvinner som har kommet med sleivspark; "skal du på date"? / "har du vært til frisør før du skal på trening" osv.. det virker som at du fisker etter at menn skal si at den sjenerte er bedre enn "sminkedukkene". Vel, guess What; de fleste kvinner (også vi som liker sminke) - er mer enn kun utseendet. Vi har en personlighet som ofte teller mer. Og menn(esker) ser oss og liker oss ut ifra det. Heldigvis!! Prøv du å gjør det samme! Hei! Ja det kan godt hende dette ble litt for standarisert, forstår det men skal prøve å forklare. La oss si for eksempel jenter som Martine Lunde på paradise, Sophie Elise og andre som jevnlig har råd til hudpleier, legge negler profesjonelt, er hos frisøren hver måned, kanskje filler i leppene, bleket tenner og har typisk Kim Kardashian klær. Føler at dette er blitt det nye idealet for kvinner og at menn forventer dette og vier oppmerksomheten sin til slike "trofé damer"!! At en mer normal dame ikke er aktuelt fordi det ikke gir de status på samme måten. At de ønsker at alle gutta skal misunne dem og sikle på dama dems. Men for bare noen år siden så var jo ikke kvinner flest sånn, men føler det er mer og mer idealet nå. Derfor opprettet jeg tråden for å høre litt om dette faktisk er idealet. Må man se smashing ut hver gang man går ut av døra eller pynter man seg mest når det er nyttårsaften? Sminkedokker kan selvfølgelig være like intelligente og morsomme som en grå mus eller normal jente , men må vi som er grå mus/normal også lære oss contouring og investere alle pengene våre i utseende for at en mann skal ville holde på oss eller få interesse for oss? Jeg mener, konkurransen er jo blitt knallhard og det er trist om dattern min skal komme gråtende hjem fra skolen fordi hun blir mobbet for å ikke ha farget håret eller ha like trent kropp og pene klær og ingen av gutta i klassen vil bli sett med henne men kun de kjempepene.. Syns det er leit at det er blitt en hype å være så unaturlig, samtidig som de får det til å se naturlig ut, men kontrasten er ekstrem med og uten sminke... Krever mye tid og penger også. Eksempler Anonymkode: 57be1...cea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå