AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Det er mye fokus på "perfekt" underliv i dag. Med den glattbarberte moten fulgte også mange bekymringer over hvordan underlivet ser ut. For store eller usymmetriske kjønnslepper er et problem for mange. Noen velger operasjon. Men det er alltid de INDRE kjønnsleppene det er snakk om. At de er "for lange" og stikker ut. Er det ingen som er som meg, som har forholdsvis små og jevne indre kjønnslepper. Men ytre kjønnslepper som er noe større og lengre enn gjennomsnittet? Hører aldri om noen som opererer dem... Anonymkode: c4882...e85
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Jeg hat små indre lepper og fyldigere ytre. Men de hverken henger eller er skrukkete. De er liksom plumpet opp og så ser man kun en strek. Men det er folk som opererer disse også, men de er nok lengre fremme med kirugi på de ytre i utlandet. Disse kam også fylles med et eller annet slik ar de ille er slaskete for de som har det problemet. Anonymkode: 54072...560
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Herregud. Jeg har store indre kjønnslepper, men det er aldri et eneste mannfolk som har klaget. Tvert imot. Det er damer som gjør at det blir satt fokus på i det hele tatt. Anonymkode: fa48c...08f 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Jeg har det samme "problemet" som deg, har nesten ikke synlige indre kjønnslepper, men har kanskje noe lengre enn gjennomsnittet ytre kjønnslepper. Ikke er de særlig stramme heller, ser mer ut som to roastbeef skiver til tross for at jeg er ung. Har aldri fått kompliment for underlivet mitt, men har heller aldri fått klager. Liker ikke hvordan jeg ser ut der nede, men synes at vaginaer generelt ikke er estetisk vakre. Så lenge hønemor fungerer synes jeg det er greit Anonymkode: fdb08...8b1 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Alltid tenkt at jeg er helt perfekt der jeg, og heldigvis lar jeg ikke dette evinnelige hysteriet endre på oppfattelsen.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #6 Skrevet 27. april 2017 På 26.4.2017 den 1.05, AnonymBruker skrev: Herregud. Jeg har store indre kjønnslepper, men det er aldri et eneste mannfolk som har klaget. Tvert imot. Det er damer som gjør at det blir satt fokus på i det hele tatt. Anonymkode: fa48c...08f Jeg påstår da ikke at store indre kjønnslepper er mannfolka klager over. Men jeg ser mange som sliter med at de synes de er for lange. Så lurte jeg på om det ikke er noen som har motsatt "problem", slik som meg. At de ytre kjønnsleppene er store/lange? ts Anonymkode: c4882...e85
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Skrevet 27. april 2017 Jeg har store ytre. Det er ubehagelig å feks ha på bikini for man ser en kul. VIRKELG ikke fint. Har litt problemer med det. Legen min mente at jeg hadde normalt. Anonymkode: a9422...121
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #8 Skrevet 27. april 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har store ytre. Det er ubehagelig å feks ha på bikini for man ser en kul. VIRKELG ikke fint. Har litt problemer med det. Legen min mente at jeg hadde normalt. Anonymkode: a9422...121 Jeg synes også det er vanskelig å få bikini/badedrakt/truser til å dekke ordentlig når jeg er i bevegelse. Mange truser er så smale under at det funker bare om underlivet er en tynn strek. Det hjelper ikke å ha ryddig bikinilinje om kjønnsleppa kommer ut, liksom... ts Anonymkode: c4882...e85
stan Skrevet 27. april 2017 #9 Skrevet 27. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har store ytre. Det er ubehagelig å feks ha på bikini for man ser en kul. VIRKELG ikke fint. Har litt problemer med det. Legen min mente at jeg hadde normalt. Anonymkode: a9422...121 Vel som mann synes jeg det er veldig fint og sexy. Også slik som TS beskriver seg, virker jo som et nydelig underliv. Vi menn forventer ikke at alle damer skal ha samme A4 fitte. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #10 Skrevet 27. april 2017 Samme her. Mine indre er små, men de ytre er skjeve. Har en som er lengre enn den andre. Anonymkode: cb040...e15
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #11 Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Mine indre er små, men de ytre er skjeve. Har en som er lengre enn den andre. Anonymkode: cb040...e15 Hvor mye lengre, flere cm? Anonymkode: 3f17c...245
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #12 Skrevet 27. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye lengre, flere cm? Anonymkode: 3f17c...245 nei, de er bare ikke symmetriske. Anonymkode: cb040...e15
Katten.2.0 Skrevet 28. april 2017 #13 Skrevet 28. april 2017 Ah, kjønnslepper. Store, små, ytre, indre - elsker dem alle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå