Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syklusen min er meget ustabil, men lurer på om jeg ikke burde få menstruasjon snart. Har lagret alt i en app men alt har blitt slettet desverre. Tok en test for 4 dager siden som var negativ. 

Trodde jeg fikk mensen i dag tidlig da det kom brunt på papiret, så stappet i en tampong. Som vanlig.

Men jeg ser jo nå i kveld at det nesten ikke er noe på tampongen, noe det pleier. Kan dette være tegn på graviditet? Hvis det er det, er det for tidlig å ta en test allerede i morgen? 

Beklager langt innlegg. Men mistet helt håpet i dag tidlig, men fikk tilbake litt håp igjen nå.

Anonymkode: 42e3e...fe7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være tegn på graviditet eller det kan være tegn på f.eks. bakteriell vaginose. Mye forskjellig kan gi samme symptom.

Anonymkode: 76ea1...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Fikk brun utflod for to dager siden, kun på papiret, ikke noe på kveld eller igår.  Mensen idag. Kan gå begge veier

Anonymkode: 5d510...a08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på tirsdag. Den kom ikke. Men brunt utflod i dag. Er det vanlig ved graviditet?

Anonymkode: 1d3d3...7fd

• 2 uker senere...
Skrevet

Min graviditet begynte slik. Trodde jeg fikk mensen, stappa i tampong, kom veldig lite. Det kom bare brunlig utflod om jeg husker rett. Fire dager etter hadde det kommet så lite at jeg tok en test - og den var positiv. Nå venter jeg på verdens fineste skatt 💗

AnonymBruker
Skrevet

For meg har spotting eller brun utflod alltid betydd mens i vente, den måneden jeg var gravid hadde jeg bare hvit vanlig utflod, litt mer enn jeg pleide å få. Altså helt individuelt om det er et "godt" tegn eller ei med brun utflod :) 

Anonymkode: e2ff5...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...