AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Syklusen min er meget ustabil, men lurer på om jeg ikke burde få menstruasjon snart. Har lagret alt i en app men alt har blitt slettet desverre. Tok en test for 4 dager siden som var negativ. Trodde jeg fikk mensen i dag tidlig da det kom brunt på papiret, så stappet i en tampong. Som vanlig. Men jeg ser jo nå i kveld at det nesten ikke er noe på tampongen, noe det pleier. Kan dette være tegn på graviditet? Hvis det er det, er det for tidlig å ta en test allerede i morgen? Beklager langt innlegg. Men mistet helt håpet i dag tidlig, men fikk tilbake litt håp igjen nå. Anonymkode: 42e3e...fe7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Det kan være tegn på graviditet eller det kan være tegn på f.eks. bakteriell vaginose. Mye forskjellig kan gi samme symptom. Anonymkode: 76ea1...3b8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Fikk brun utflod for to dager siden, kun på papiret, ikke noe på kveld eller igår. Mensen idag. Kan gå begge veier Anonymkode: 5d510...a08
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Jeg skulle hatt mensen på tirsdag. Den kom ikke. Men brunt utflod i dag. Er det vanlig ved graviditet? Anonymkode: 1d3d3...7fd
Hadena Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Min graviditet begynte slik. Trodde jeg fikk mensen, stappa i tampong, kom veldig lite. Det kom bare brunlig utflod om jeg husker rett. Fire dager etter hadde det kommet så lite at jeg tok en test - og den var positiv. Nå venter jeg på verdens fineste skatt 💗
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 For meg har spotting eller brun utflod alltid betydd mens i vente, den måneden jeg var gravid hadde jeg bare hvit vanlig utflod, litt mer enn jeg pleide å få. Altså helt individuelt om det er et "godt" tegn eller ei med brun utflod Anonymkode: e2ff5...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå