Gå til innhold

Er jeg rar som tenker sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en kar, ca 6 mnd etter mitt brudd. Fysisk matcher vi bra, han er fantastisk å kysse og ha sex med - kunne gjort det hele dagen☺ Når det gjelder andre ting er jeg usikker. Ofte kommer han med rare ord og uttrykk (?) Og hver gang han skriver til meg setter han alltid ting i " ", til ganske mye. Han har to navn og blir nesten irritert om jeg bruker kun det første navnet. Eks: om han heter Ole Kristian og jeg kaller han Ole. Det gjør jeg med andre folk av gammel vane, men han synes ikke noe om det. Ofte kan vi misforstå hverandre (han snakker ekstremt fort innimellom).

I helga var han på besøk hos meg og jeg introduserte han for datteren min som en venn. Hun er enda liten, har ikke kysset han foran henne. Måtte dessverre innom eksen min for å hente noe til datteren vår, og tok henne med i bilen. Han lurte på om han ikke kunne være med! Har kun møtt han i to mnd så det synes jeg er for tidlig. Har også vært ærlig med han at jeg vil møte han litt til før vi offentliggjør noe som helst. Vet ikke helt hva han tenkte om det...

Vi bor ikke i samme by og har begge to barn, så da er vi på besøk hos hverandre. I februar traff vi hverandre x1, mars x5 og nå var det altså en helg. 

Sosialt vet jeg ikke om vi matcher helt og om jeg bør avslutte...eller om han rett og slett bare er litt sosialt klønete og jeg bør gi han tid? Han er 13 år eldre enn meg, 41 år i år. Han har vært singel i flere år og er separert. Har store barn. Idag er det tirsdag og han dro søndag - har ikke hørt så mye fra han siden han dro og vet liksom ikke lengre hvor jeg har han. 

Anonymkode: 67c48...9f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at han blir irritert når du ikke bruker navnet hans slik han ønsker. Etter to måneder bør du vel ha navnet hans på plass. 

Jeg ser egentlig ikke helt hva som er galt her, så det eneste du må vurdere det etter er jo dine egne følelser. Det er det ingen som kan hjelpe deg med dessverre. Men generelt kan man jo spekulere når du henger deg opp i slike små bagateller som dette. 

Anonymkode: 5a68a...9ac

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår godt at han blir irritert når du ikke bruker navnet hans slik han ønsker. Etter to måneder bør du vel ha navnet hans på plass. 

Jeg ser egentlig ikke helt hva som er galt her, så det eneste du må vurdere det etter er jo dine egne følelser. Det er det ingen som kan hjelpe deg med dessverre. Men generelt kan man jo spekulere når du henger deg opp i slike små bagateller som dette. 

Anonymkode: 5a68a...9ac

Dårlig uvane det med navnet - gjør det ikke med vilje. Ja, jeg henger meg oppi bagateller. Muligens fordi jeg er blitt skestisk til nye menn. Trives dog i hans selskap da🙄 Bare usikker om vi matcher intellektuelt. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig uvane det med navnet - gjør det ikke med vilje. Ja, jeg henger meg oppi bagateller. Muligens fordi jeg er blitt skestisk til nye menn. Trives dog i hans selskap da🙄 Bare usikker om vi matcher intellektuelt. 

Det høres ut som han ligger noen hakk foran deg, ja..

Å huske et helt navn burde være minimum.

Anonymkode: 4a9a1...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som han ligger noen hakk foran deg, ja..

Å huske et helt navn burde være minimum.

Anonymkode: 4a9a1...8bb

Nei, nå må dere slutte å tulle. Det er ikke såå ille, det er jo ikke sånn at hun bruker feil navn heller da. 

Her går det på kjemi. Og jeg syns du bare skal gi det litt mer tid - så blir dere mer vant med hverandre og enda mer kjent. Ingen fare. Slapp av og se. Ikke stress. Lykke til. 

Anonymkode: a42c1...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for noen svar du har fått. Dette går jo selvfølgelig på kjemi...virker ikke som at dere har det.

Anonymkode: 88006...afb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...