AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Hei😊 Går med gifteplaner og planlegger solosang i kirken. Hva mener dere om Eva Weel Skram sin versjon av evig eies? Synes den er så nydelig, men usikker på om den passer i bryllup? Jeg kjenner oss litt igjen i noe av teksten da vi har opplevd veldig mye oppover årene sammen. Hva tror dere? Har dere evnt andre forslag? 😊 Anonymkode: 9179a...94c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Bli enig med partneren din du. Det er ingen sang som er feil i et bryllup hvis det er deres sang :-) Anonymkode: 62810...be5
QQbaby Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Skulle jeg gifta meg på nytt i dag så hadde det helt klart blitt Eg Ser med Bjørn Eidsvåg som solosang i mitt bryllup.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 7 timer siden, QQbaby skrev: Skulle jeg gifta meg på nytt i dag så hadde det helt klart blitt Eg Ser med Bjørn Eidsvåg som solosang i mitt bryllup. Fordi da skal du gifte deg med Gud? Anonymkode: ecb3b...99f
QQbaby Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi da skal du gifte deg med Gud? Anonymkode: ecb3b...99f Man kan ikke gifte seg med seg selvÂ
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 11 timer siden, QQbaby skrev: Skulle jeg gifta meg på nytt i dag så hadde det helt klart blitt Eg Ser med Bjørn Eidsvåg som solosang i mitt bryllup. Huff begravelsesang! Den er så dyster og spilles i omtrent alle begravelser jeg har vert i.. Anonymkode: 024ac...768 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 8 timer siden, QQbaby skrev: Man kan ikke gifte seg med seg selv Okei... Er bare mange som ikke skjønner at jeg-personen i sangen er Gud. Anonymkode: ecb3b...99f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå