Gjest my secret Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Jeg er en kjekk gutt som lenge har drømt om å kle meg opp i jenteklær for å finne ut av hvordan dere jenter føler dere i sexy klær og høye hæler. Fikk min skolepike uniform idag og noen nydelige pumps. Må si att jeg synes det var utrolig spennende og feminimt.Må holde dette hemmelig for min samboer men jeg synes dere jenter er heldige som kan gå kledd slik til daglig.Noen fine bilder blir det jo tatt også*s* Ønsker dere alle god jul*s*
Fat Sally Lee Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Kjempebra at du prøver ut det du drømmer om! Men vit at du ikke er nødt til å holde det hemmelig- er jenta di virkelig glad i deg, vil hun forstå Det er mange som deg, trenger du noen å snakke med, prøv www.transetreffet.net God jul til deg også!
Gjest Transvestitt Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 Jeg er tarnse hele julen, men så er jeg singel da. Er så deilig å ha på fine kjoler. Koser meg. Besøker min søster og familien som aksepterer meg som jente.Kjempdeilig å bruke kjoler og skjørt. Bare prøv du!!! Lykke til........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå