Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En god venninne av meg liker ikke kjæresten min og har ingenting i mot å si det eller vise det med kroppsspråket. Jeg forstår henne ikke, blir irritert og såret over hvordan hun velger å se han. Jeg føler jeg har mistet noe viktig i vennskapet når jeg ikke lenger kan prate med henne om alt. Flere i samme klype?
#frustrasjonsinnlegg

Anonymkode: 2bc11...245

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker hun han ikke? Hvis det er en reell årsak synes jeg du bør diskutere dette med henne. Hvis det ikke kommer av en spesifikk grunn, eller noe som er litt tullete, synes jeg det er helt på plass at du ber henne skjerpe seg. Hun får mene det hun vil, men det er ikke greit at hun tydelig viser at hun ikke liker han dersom det ikke er noe spesifikk grunn til det. 

Anonymkode: dabc8...ce5

AnonymBruker
Skrevet

Har hun sagt til deg at hun ikke liker han, eller kan det hende at du mistolker situasjonen? Kanskje hun er ubekvem rundt nye mennesker, kanskje hun vet noe om han som gjør at hun ikke liker at han er sammen med deg, kanskje han oppfører seg rart mot henne, kanskje du er så blindt forelska i han at du ikke ser hvordan han egentlig er, kanskje hun bare ikke er like betatt av han som det du er?

Dumt hvis du trekker sluttningen at hun ikke liker han, uten å prate med henne.

Og uansett, om ikke hun liker han. So what? Hun må faktisk ikke det. Det er din kjæreste. Ikke hennes. Du kan ikke velge hvem hun skal like.

Anonymkode: b23a9...d22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...