AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Jeg prøver å gå ned i vekt ved å endre kostholdet. Lite mosjon atm. Jeg er utrolig glad i sushi, da for det meste tempura maki. I de jeg spiser er det bla ris, reker/laks/kongekrabbe/kamskjell, litt philadelphiaost, avokado osv. Og panko på noen av typene. Spiser 16 eller 14 biter. Bruker soyasaus. Hvor mye kalorier tror dere det er i dette? Maten metter jo kjempe lenge, det smaker himmelsk og det må jo være litt sunt pga fisken, avokadoen osv? Spiser på restaurant, lager ikke selv. Anonymkode: 00bc5...eac
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Veldig kaloririkt og mye sukker i risen. Tempura er fritert, avokado er fet mat, Philadelphia også. Lite grønnsaker kontra fisk og ris. Sushi er kosemat. Anonymkode: 0698d...e4c 2
penny_ Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Fisk og avokado er sunt, men at det er sunt betyr ikke at det er kalorifattig. Hvis du kjøper en pakke med sushi på butikken, så står det vel næringsinnhold på den. Det er kanskje ikke like godt, men du får i alle fall telt kaloriene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå