AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #21 Del Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du fortelle prisen på folieringen? Anonymkode: d4b30...be4 Har ikke finregnet på prisen, men gjorde et ca overslag på 2000kr på folien. TS Anonymkode: cbd5a...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #22 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg synes at den fargen er pen. Jeg ville ikke kostet på oppussing av skapdørene grunnet "feil" farge. Anonymkode: d4b30...be4 Det er jo smak og behag da . Men kjøkkenet blir i våres øyne finere med en farge som er litt mer "inn", hvis du skjønner. Det gir jo også et bedre første inntrykk og da, i og med at vi skal fortsette å leie ut leiligheten. TS Anonymkode: cbd5a...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #23 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg ville i hvertfall funnet ut merket på kjøkkenet, og undersøkt hva det koster å bytte dørene, ettersom dere uansett planlegger å bytte ut kjøkkenet, og om dere beholder skroget og kun bytter dørene (nå), så slipper dere å bytte ut hele kjøkkenet om 2 år som dere tenkte. Anonymkode: d4b30...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #24 Del Skrevet 25. april 2017 Det er også et omreisende firma som har spesialisert seg på å bytte skapdører og skuffefronter hjemme hos folk. De spesialtilpasser nok på oppdrag. Anonymkode: d4b30...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #25 Del Skrevet 25. april 2017 Ikke kast dørene i hvertfall! Den fargen har nok rukket å bli høyeste mote igjen innen 10-15 år. Anonymkode: d4b30...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #26 Del Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke kast dørene i hvertfall! Den fargen har nok rukket å bli høyeste mote igjen innen 10-15 år. Anonymkode: d4b30...be4 Haha, seriøst? Kirsebær? Tror jeg ikke... Men man vet jo aldri.. TS Anonymkode: cbd5a...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå