AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #21 Skrevet 25. april 2017 13 minutter siden, gobbledigook skrev: hvorfor er dette på seksualitet Fordi det er her tråden hører hjemme, og alle vet det. Anonymkode: 814aa...9bf
Kenneth39 Skrevet 26. april 2017 #22 Skrevet 26. april 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er her tråden hører hjemme, og alle vet det. Anonymkode: 814aa...9bf Helt enig med deg.Ingen skal komme å fortelle meg at det ikke finnes en viss undertone av sex når det kommer til nudisme .
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #23 Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, Kenneth39 skrev: Helt enig med deg.Ingen skal komme å fortelle meg at det ikke finnes en viss undertone av sex når det kommer til nudisme . For meg, finnes det INGEN undertone av sex, når jeg er på nudiststrand. Jeg er kun der for å sole meg og være med venner. 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #24 Skrevet 26. april 2017 9 minutter siden, kattepusen skrev: For meg, finnes det INGEN undertone av sex, når jeg er på nudiststrand. Jeg er kun der for å sole meg og være med venner. Ingenting? Du kjenner ingenting av å vite at noen ser deg naken der og da? Eller av å se andre nakne menn? Anonymkode: 56b17...609 1
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #25 Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingenting? Du kjenner ingenting av å vite at noen ser deg naken der og da? Eller av å se andre nakne menn? Anonymkode: 56b17...609 Nope. Ingenting. Det er befriende å vite at ganske mange som er på sånne strender her i norge, tenker likt som meg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #26 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, kattepusen skrev: Nope. Ingenting. Det er befriende å vite at ganske mange som er på sånne strender her i norge, tenker likt som meg. Selvfølgelig, jeg sier ikke at det er noe galt med deg. Jeg tenker som deg for det meste selv. Men av og til kan andre tanker komme. Anonymkode: 56b17...609
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #27 Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig, jeg sier ikke at det er noe galt med deg. Jeg tenker som deg for det meste selv. Men av og til kan andre tanker komme. Anonymkode: 56b17...609 Jeg er for opptatt med å skravle med venner, eller høre på lydbok (Om jeg er alene), til å tenke sånn. Jeg er der for å slappe av, ikke for perve. Det gjør jeg på egnede steder.
tdm900 Skrevet 26. april 2017 #28 Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, Kenneth39 skrev: Helt enig med deg.Ingen skal komme å fortelle meg at det ikke finnes en viss undertone av sex når det kommer til nudisme . Er bare inni ditt hodet det er det når du er på nudiststrand. Om du noen gang har vært det! 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #29 Skrevet 26. april 2017 12 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg er for opptatt med å skravle med venner, eller høre på lydbok (Om jeg er alene), til å tenke sånn. Jeg er der for å slappe av, ikke for perve. Det gjør jeg på egnede steder. "Perve" er litt å ta i, jeg tenkte mer på div tanker som popper opp i hodet:) Anonymkode: 56b17...609
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #30 Skrevet 26. april 2017 At nudister ikke tenker sex når de oppsøker nudiststrand er løgn. Ihvertfall for menn. At du som mann får se pupper og fitter på utstilling og hevder sex aldri har streifet tankene dine...not Anonymkode: f1df4...207
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #31 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Perve" er litt å ta i, jeg tenkte mer på div tanker som popper opp i hodet:) Anonymkode: 56b17...609 som sagt, for opptatt med andre ting. Heldigvis er det bare et fåtall som er der for å vise seg frem.
cmd Skrevet 26. april 2017 #32 Skrevet 26. april 2017 Nja.. jeg ville vært flau selv om jeg kunne tenke meg å prøve. Min er veldig følsom til å våkne med en gang når "han finner" på nakne damer. Jeg tåler ikke å gå med stiv kuk (selvom dette kan være vanlig for nudister)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #33 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, cmd skrev: Nja.. jeg ville vært flau selv om jeg kunne tenke meg å prøve. Min er veldig følsom til å våkne med en gang når "han finner" på nakne damer. Jeg tåler ikke å gå med stiv kuk (selvom dette kan være vanlig for nudister) Det er svært uvanlig for nudister å sprade rundt med stiv kuk........ Anonymkode: 56b17...609
cmd Skrevet 26. april 2017 #34 Skrevet 26. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er svært uvanlig for nudister å sprade rundt med stiv kuk........ mente selvsagt ikke å sprade rundt med stiv pikk men jeg mente at jeg får fort en stiv Så for min del ville det vært kun en ting - å ligge og sole meg hele tiden. Men jeg er jo brun fra før i hudfarge så trenger ikke å bli mer brun
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #35 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Jeg er for opptatt med å skravle med venner, eller høre på lydbok (Om jeg er alene), til å tenke sånn. Jeg er der for å slappe av, ikke for perve. Det gjør jeg på egnede steder. Nuvel, et og annet blikk blir det nok likevel Anonymkode: 9716f...c50
SlemUlv Skrevet 26. april 2017 #36 Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nuvel, et og annet blikk blir det nok likevel Anonymkode: 9716f...c50 Nope, du må gjerne tro det, men jeg er ikke interessert i nakne folk på stranda. De er der for å sole seg, ikke for å bli sett på. Der jeg går, kan man faktisk bli bortvist, om man blir sittende for mye å se på folk
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #37 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Nope, du må gjerne tro det, men jeg er ikke interessert i nakne folk på stranda. De er der for å sole seg, ikke for å bli sett på. Der jeg går, kan man faktisk bli bortvist, om man blir sittende for mye å se på folk Såpass. Hvor er det? Anonymkode: 56b17...609
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #38 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, kattepusen skrev: Nope, du må gjerne tro det, men jeg er ikke interessert i nakne folk på stranda. De er der for å sole seg, ikke for å bli sett på. Der jeg går, kan man faktisk bli bortvist, om man blir sittende for mye å se på folk Trenger jo ikke stirre da, men små blikk ville ihvertfall jeg gjort, uten at det trengte å være spesielt seksuellt Anonymkode: 9716f...c50
Gjest Alterego666 Skrevet 26. april 2017 #39 Skrevet 26. april 2017 Jeg gleder meg som bare det! Sol på hele kroppen, se og bli sett. What' not to like?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #40 Skrevet 26. april 2017 29 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg gleder meg som bare det! Sol på hele kroppen, se og bli sett. What' not to like? Er ikke lenge til nå Anonymkode: 56b17...609
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå