Gå til innhold

Hvorfor nekter noen for at de ringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil dette si?
Noen ringer meg ganske ofte, også ringer jeg de opp igjen til tider, og da nekter de for at de ringer.
De er 5-6 forskjellige telefonnumre som blå-nekter for at de ringer. Først så ringer disse menneskene og forteller om folk, ting, seg selv og sånt, men så ringer man de opp igjen etter en stund. Da nekter de for at det er de som har ringt. 

Jeg ser jo på 1881 hvem som ringer og sånt og har måtte sjekke med opplysningen og sånne steder, så det er jo dem som er registrert på umrene som ringer siden de nekter for at dette er dem. Men hva er poenget med det å nekte for det? "Nei, jeg ringer ikke" - Jo det gjør jo personen. Hele tiden

Anonymkode: 681ab...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker du om privat personer eller firma? Syns dette hørtes veldig merkelig ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Det vil nok si at du er litt paranoid...

Anonymkode: cf152...1c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Dark Angelina skrev:

Snakker du om privat personer eller firma? Syns dette hørtes veldig merkelig ut. 

Jeg ser ingen grunn til å opplyse sånn veldig om hvem/hva og hvor/hvorfor, annet enn at noen nekter for at de ringer meg selv om de ringer meg relativt ofte. 

Skrevet

Hvorfor er det viktig? Kanskje de ringer feil, eller lommeringer :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, boblevann skrev:

Hvorfor er det viktig? Kanskje de ringer feil, eller lommeringer :P 

Ja vel? Hver dag i flere år? :ler: 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fort gjort :P Du svarte ikke på hvorfor dette opptar deg sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, boblevann skrev:

Hvorfor er det viktig?

Fordi da nekter de for at de har ringt. Hva er poenget med å nekte for det? Det står jo i opplysningen. :roll: 

Skrevet

Høres jo ut som det er noen som sliter med en psykisk lidelse hvis de oppriktig mener at de ikke har ringt deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Dark Angelina skrev:

Høres jo ut som det er noen som sliter med en psykisk lidelse hvis de oppriktig mener at de ikke har ringt deg. 

:hoho: Ja, det er forklaringen på det meste her i verden. 
Ringer noen? Typisk issues. :ironi: 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi da nekter de for at de har ringt. Hva er poenget med å nekte for det? Det står jo i opplysningen. :roll: 

Og det er viktig fordi? Det kan være en demensdiagnose, en psykisk diagnose, en klikka telefon osv. Du høres sykt paranoid ut :P 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:hoho: Ja, det er forklaringen på det meste her i verden. 
Ringer noen? Typisk issues. :ironi: 

Nå syns jeg du tar det litt ut av sammenheng, ringer noen, og du ringer opp igjen og de blånekter for å ha ringt etter å ha hatt en helt samtale med deg så begynner varsel lampene mine å blinke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Heter du noe som begynner på bokstaven 'A'?

Anonymkode: 8b69a...d04

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dark Angelina skrev:

Nå syns jeg du tar det litt ut av sammenheng, ringer noen, og du ringer opp igjen og de blånekter for å ha ringt etter å ha hatt en helt samtale med deg så begynner varsel lampene mine å blinke ;)

Hva slags varsellamper da?:klo:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags varsellamper da?:klo:

Lampene som normalt sett sier meg at jeg skal blokkere disse numrene og ikke bruke energien min på å tenke på dette fordi det hadde plaget meg vilt hvis en person hadde ringt og deretter nektet for å ha gjort det etter å ha fortalt en hel masse om diverse ting. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, boblevann skrev:

Og det er viktig fordi? Det kan være en demensdiagnose, en psykisk diagnose, en klikka telefon osv. Du høres sykt paranoid ut :P 

Vet ikke, men de diagnosene er vel noe å legge på på 5-6 forskjellige personer siden det er 5-6 forskjellige telefon-numre, eller?
Det er ikke min jobb i allefall.

En tlf som ikke har virket, men som ringer i flere år. Ja, jøss... 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Lampene som normalt sett sier meg at jeg skal blokkere disse numrene og ikke bruke energien min på å tenke på dette fordi det hadde plaget meg vilt hvis en person hadde ringt og deretter nektet for å ha gjort det etter å ha fortalt en hel masse om diverse ting. 

Jeg gjenforteller ikke hva de sa, men eh... :skratte: 
Nei et plager meg ikke, jeg skjønner bare ikke greien. Ganske umodent egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo, hvorfor har du ikke blokkert?

Anonymkode: 3ead7...658

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjenforteller ikke hva de sa, men eh... :skratte: 
Nei et plager meg ikke, jeg skjønner bare ikke greien. Ganske umodent egentlig.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil dette si?
Noen ringer meg ganske ofte, også ringer jeg de opp igjen til tider, og da nekter de for at de ringer.
De er 5-6 forskjellige telefonnumre som blå-nekter for at de ringer. Først så ringer disse menneskene og forteller om folk, ting, seg selv og sånt, men så ringer man de opp igjen etter en stund. Da nekter de for at det er de som har ringt. 

Jeg ser jo på 1881 hvem som ringer og sånt og har måtte sjekke med opplysningen og sånne steder, så det er jo dem som er registrert på umrene som ringer siden de nekter for at dette er dem. Men hva er poenget med det å nekte for det? "Nei, jeg ringer ikke" - Jo det gjør jo personen. Hele tiden

Du skriver jo dette i første posten, så hvis noen hadde gjort dette med meg så hadde jeg bare blokkert numrene og ikke giddet å bry meg noe mer om det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dark Angelina skrev:

jeg bare blokkert numrene og ikke giddet å bry meg noe mer om det. 

:Nikke::tommelsmil: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...