Fat Sally Lee Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 I det siste her et merkelig "problem" meldt seg (ikke at det egentlig er et problem da ) Jeg blir nemlig sur og tverr (a la PMS) når det er lenge siden jeg har hatt sex. Dette problemet dukket opp for et par måneder siden. Når jeg blir sånn merker jeg ikke at det er sex jeg trenger, men det dårlige humøret forsvinner som dugg for solen etter sex... Kjæresten min er borte i lange perioder av gangen i blandt, så jeg bli nødt til å skaffe meg en vibrator snart, jeg går rundt og ser rødt når han har vært borte et par dager... Er det noen som har det på samme måte? Hva kommer det i såfall av? Er dette en form for abstinens, noe som vil si at jeg er sex-avhengig?
Gjest gjesten..den gjesten Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 du er litt loco, og strekt avhenging. Skaff deg psykolog for å kvitte deg med de rare tenkene dine.
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Det høres ganske normalt ut, spør du meg... Jeg kan ikke si jeg blir i dårlig humør av å ikke ha sex, men jeg blir merkbart triveligere og rundere i kanten når jeg akkurat har hatt sex.. så noe er det med meg og :oops:
Fat Sally Lee Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2004 du er litt loco' date=' og strekt avhenging. Skaff deg psykolog for å kvitte deg med de rare tenkene dine.[/quote'] Utrolig hvor mye saklig denne gjesten har på hjertet... er nok ganske normalt, ja. Bare litt merkelig at det dukket opp så brått. Har ofte hørt gretne mennesker bli spurt om det det er lenge siden de har fått seg noe; Først nå har det gått opp for meg at det kanskje er noe i det..
aline Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 ..... har ikke fått seksuell tilfredsstillelse på ca ett år jeg.... tror du JEG er frustrert eller? skjønner hva du sier!
aline Skrevet 22. desember 2004 #7 Skrevet 22. desember 2004 men helt ærlig, gjør ikke samma nytta altså!!
Suzy Skrevet 22. desember 2004 #8 Skrevet 22. desember 2004 men helt ærlig, gjør ikke samma nytta altså!! Gjør ikke det....
Fat Sally Lee Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2004 Nærhet og kos er nok minst like viktig som selve orgasmen, ja... (Men den er ikke å forakte den heller )
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #10 Skrevet 22. desember 2004 du er litt loco' date=' og strekt avhenging. Skaff deg psykolog for å kvitte deg med de rare tenkene dine.[/quote'] DU er litt loco. Skaff deg ordbok for å kvitte deg med de rare stavefeilene dine.
Gjest John Doe Skrevet 22. desember 2004 #11 Skrevet 22. desember 2004 jævlige mye mas om folk som skriver feil. Er du ikke smart nok til å forstå hva h*n har skrevet? Idiotisk innlegg, men gi faen i å be folk om å skaffe seg ordbok, det er folk der ute med skriveproblemer og/eller poster uten å lese gjennom.
Kevin Skrevet 22. desember 2004 #12 Skrevet 22. desember 2004 Kjenner meg igjen der, Cocktail.... Jeg er som Donald på speed dersom det er lenge siden jeg har fått meg noe, mens når jeg akkurat har hatt meg, så er jeg myk og medgjørlig som en pusekatt.... mvh, Donald på speed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå