Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde jeg også, men det var visst ikke så enkelt. Jeg har ikke klart å fullføre noen studier, fordi jeg jeg studerte bare for å studere. Dette har jeg prøvd tre gabger og jeg kaster ikke bort mer penger nå. Jeg fikk meg vanlig jobb, men følte meg så låst i situasjonen plutselig. "De fleste av oss jobber med vanlige jobber" hetes det. Og det er ikke noe galt med jobbene til folk, men det er trivselen og følelsen av mangel i livet mitt. 

Jeg er 26 og har enda ikke funnet ut hva jeg er skapt for. Jeg har ikke funnet plassen min. Jeg vet hva jeg vil, og hva jeg har villet i mange år. Jeg prøvde, men lykkes ikke. Derfor er det litt sårt å se dem som faktisk har klart det og kan livnære seg på dette. Men så har vi den helvettes personligheten min da...som skal være så mystisk og spennende...som ikke har funnet hva den kan lykkes med enda. 

Det er vært slik siden jeg var liten. Wow for bra skåring sier bare!! De aller fleste klarer faktisk å finne noe de trives med og som de kan lykkes med. Veldig mange klarer å ta studier. Jeg føler ikke at jeg klrer de enkleste ting! Så...bare kjempe wow!!! Jeg skåret en hjerne som er under snittet smart mest sannsynlig. Og man får konsekvensene. Har egentlig alt som skal til, men er bare ikke født med kortene. Fremtiden er på karl johans gate..

Anonymkode: 28913...b17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som musiker/komponist kan jeg si at det å livnære seg på det en brenner for ikke nødvendigvis er så rosenrødt som du kanskje tror. I det øyeblikket en interesse blir til en jobb, er det typisk ikke like interessant lengre. Man gjør gjerne mye prostitusjonsarbeid på oppdrag for å få endene til å møtes, og vips så blir det stort sett til en helt normal jobb, det også. Jeg sier ikke at det suger eller noe sånn, men jeg har også hatt andre jobber som ikke har noe som helst med musikk å gjøre, og jeg har vært akkurat like tilfreds da også. På en måte er det deilig å drive med noe helt annet enn det en ellers driver å kokkelerer med også. Så uansett hvordan en vrir og vender på ting, tenker jeg at ting uansett blir til en vane, og man må bare gjøre det beste ut av det en har. En "drittjobb" kan f.eks. også være kjempegøy dersom en jobber med artige folk.

Anonymkode: 0582b...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...