Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På et offentlig toalett.. noen som vil innrømme det? Ikke seksuelt innhold! 

Jeg kjenner en som har jobbet som vaskehjelp, og har hørt historier om bæsj i taket, bæsj i vasken på kvinnetoalettet (der hun hadde tettet igjen sluket, så det rant bæsjevann utover hele), snørr her og der.. ja.. 

Det må jo være noen eklinger her inne? 

Anonymkode: e28fd...8de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innrømmer at jeg pakket en brukt OB inn i dopapir, og lot den ligge nede på gulvet ved siden av toalettet fordi søppelbøtta var full.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex

Anonymkode: c4a77...813

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gjort noe ekkelt på et offentlig toalett. Det sykeste jeg vet om skjedde på ungdomsskolen. Noen hadde tatt fullt av blod overalt på jentedoen, det var liksom på gulvene, på veggene, smurt ut på lysbryteren.. Æsj. Sikkert mensenblod. :spy:

Anonymkode: 701ee...dd1

Gjest Axl Rose
Skrevet

Kastet en sprøyte der og tørket blod på et dopapir og kastet det på gulvet. Hvorfor jeg ikke bare kastet det i do? Ikke spør meg. Var ikke helt meg selv. Ellers har det havnet litt piss på gulvet når jeg har vert full. 

Gjest carmabell
Skrevet

Tror det må ha vært når jeg gikk på barneskolen og var på et offentlig toalett det ikke var søppelbøtte på doen hvor jeg pakket bindet inn i papir og la det på gulvet. Jeg var livredd for at noen skulle vite at jeg hadde fått mensen og var rett og slett for redd til å kaste bindet i søppelkassen utenfor ved vasken.

Skrevet

Når jeg var 7 år var jeg på et toalett på et kjøpesenter og etter jeg hadde satt meg ned så så jeg at jeg hadde glemt å lukke døren og da gikk jeg bort for å lukke den og når jeg snudde meg så så jeg at jeg hadde bæsjet litt på gulvet :skratte::flau: Tenk hvordan de som kom etterpå måtte ha reagert når de så det? :P

AnonymBruker
Skrevet

Hadde spist mat med laktose og fikk akutt diare. Siden alle toalettbur var opptatt måtte jeg sette meg på søppelduken å drite. Tok posen og kastet den umiddelbart. Regner med de andre hørte hva som skjedde, men alternativet var å la det komme i buksa.
Dette var før jeg visste at jeg hadde problemer med laktose.

Anonymkode: 35fdf...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker etter når andre har grisa så folk ikke skal tro det er meg, forstår ikke i det hele tatt hvordan folk kan grise så mye. Man kan ikke være helt tilstede hvis man dekorerer med blod og bæsj :kvalm:

Verste jeg har gjort er vel å tette en do for så å stikke av når det rant over. Var vel 9 år.

Anonymkode: 924d8...0e5

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri gjort noe ekkelt på et offentlig toalett. Det sykeste jeg vet om skjedde på ungdomsskolen. Noen hadde tatt fullt av blod overalt på jentedoen, det var liksom på gulvene, på veggene, smurt ut på lysbryteren.. Æsj. Sikkert mensenblod. :spy:

Anonymkode: 701ee...dd1

Uff, samme her. Det var en månedlig affære, med blod overalt, brukte bind klistret på veggene, osv. Spesiell hobby må jeg si.

Ekleste jeg har gjort inne på en dass er nok å spise der.

Anonymkode: 46a4c...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Brukte å sperme i såpe-dispenserne på bensinstasjon-toaletter. Deilig å tenke på at uvitne jenter vasker hendene sine med min sperm 😛😛

Anonymkode: a3dae...df3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke komme på noe ekkelt jeg har gjort selv, men hadde en kompis som gjorde sport i å pisse alle andre steder enn i do... i søppelbøtten, i vasken, på gulvet etc... Han er ikke vennen min lengre med dette som en av mange andre grunner :spy:

Anonymkode: 7ed06...ba5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Brukte å sperme i såpe-dispenserne på bensinstasjon-toaletter. Deilig å tenke på at uvitne jenter vasker hendene sine med min sperm 😛😛

Du er motbydelig... håper du har sluttet med det, men må spørre. Hvordan fikk du det til? De er jo ofte låst inn i beholdere man må ha nøkkel for å åpne

Anonymkode: 7ed06...ba5

• Liker 6
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg! Håper du tuller nå...

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på. For det første er de låst, for det andre er såpa i en forseglet plastpose eller plastboks. Så du får ikke gjort det. 

Anonymkode: c1a68...28f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste en buse som hang på et offentlig toalett (doskålen). Jeg var helt ute på flere rusmidler og aner ikke hvorfor jeg gjorde det. 

Anonymkode: a345f...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på. For det første er de låst, for det andre er såpa i en forseglet plastpose eller plastboks. Så du får ikke gjort det. 

Anonymkode: c1a68...28f

Bare tull og skryt veit du! :P Da må det i såfall veære såpeflasker, pumpeflasker og det er sjelden å se

Anonymkode: 66402...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Besvimte på do pga ekstreme smerter og ble liggende på gulvet med diaré. Fikk bort det verste selv. Veldig ekkelt!

Anonymkode: ef403...7e5

Skrevet

runket, tørket spermen i tyskboken min som jeg brukte på skolen. kastet boken ned i skogen nedenfor huset mitt XD

AnonymBruker
Skrevet

Var på et kjøpesenter i utlandet. Hadde spist og drukket der.  I det jeg skulle gå fikk jeg forferdelig vont i magen, og det ga seg ikke. Jeg måtte skynde meg på do, problemet var at toalettet var helt på toppen brukte vel 10min å få meg opp der. Fant et ledig toalett men det var snakk om sekundet før det gikk i buksa. 

Hadde dårlig samvittighet på hvordan doen så ut etter meg, men det bar ingenting å vaske med etc. Jeg satt en stund før jeg gikk ut. Ville ikke at noen skulle komme inn rett etter meg. Vet selv hvor ekkelt det er å gå til slike do.. 

ble vel matforgiftet av noen slag, forferdelig hvor utilpass en bli når slik skjer offentlig. 

Anonymkode: e59ec...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...