AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Del Skrevet 25. april 2017 Hvordan skal egentlig ingefær se ut? På fargen tenker jeg på. Når jeg deler den så er den alltid gul i midten og litt mer grå rundt.. er det normalt ? Kan ikke huske jeg har sett det før .. Anonymkode: 0ad01...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Del Skrevet 26. april 2017 Selve "kjøttet" skal vel være lysgult, mens det tynne skallet er grått. Hvis kjøttet er blitt grått, høres det ut som om ingefæren er blitt litt råtten, kanskje Anonymkode: 13914...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. april 2017 #3 Del Skrevet 26. april 2017 https://www.google.no/search?q=ginger+root&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjhvtOFxsLTAhWSOsAKHWBABwsQ_AUIBigB&biw=1067&bih=528#tbm=isch&q=cut+ginger+root Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Del Skrevet 26. april 2017 Mener sånn som dette. Er det normal farge. ?? Anonymkode: 0ad01...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Del Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener sånn som dette. Er det normal farge. ?? Anonymkode: 0ad01...bba Ja. Men enten det nå er typen eller alderen så smaker "grønn" ingefær betydelig dårliger enn gul. Neste gang: kjøp den i en annen butikk. Anonymkode: 75e3d...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. april 2017 #6 Del Skrevet 26. april 2017 Nei det er ikke normalt, mener den er for gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå