AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Pleier menn å vaske henda etter å ha tissa? Og er det urenslig dersom de ikke gjør det? Vet ikke hvor mye de må ta på penis når de tisser, eller hvor på penis de tar, men det er vel stor sannsynlighet for at de får urin eller andre kjønnsvæsker på henda? Som kvinne vasker jeg alltid hendene etter å ha tissa, selv om jeg tviler på at jeg pleier å få urin på hendene. Det er vel normalt ja? Setter pris på alle innspill og gjerne fra menn:) Anonymkode: d989c...4a5 1
Djungelvrål Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Jeg tror mange menn er sløve og dårlig oppdratt. Ja selvfølgelig skal menn vaske hendene etter dobesøk etter å ha vært i kontakt med både penis og urin. Det er vel en selvfølge! 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Pleier å tørke hendene på gardinene om badet har det. Ellers bruker jeg det jeg finner av klut, wipe etc. og legger det i vasken når jeg er ferdig. Passer også på å legge igjen et kjønnshår eller tre i vasken som et lite visittkort. Anonymkode: c376c...0ff 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Jeg tenker at dersom de må ta på penis når de tisser, så er det jo som du svarer en selvfølge at de vasker seg. Men da er det jo også av egeninteresse fordi de faktisk er urene etter et dobesøk. Betyr det at alle som er late i tillegg ikke har denne egeninteressen av å være ren? Jeg skjønner at jeg høres ut som en naiv fjortenåring her, men synes det er så merkelig. Anonymkode: d989c...4a5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 Selvsagt. Menn er faktisk mer renslige enn kvinner, kunne en renholdsarbeider jeg kjenner fortelle meg Anonymkode: 5d102...001 3
GammelKaktus Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 Vi diskuterte dette i vennegjengen en gang og da var det en bekjent som sa at han tok ikke på tissen når han skulle tisse han bare "vippet" den ut og inn derfor mente han at det var totalt unødvendig å vaske hendene etter dobesøk... Menns logikk... 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 10 minutter siden, Mystix skrev: Jeg tror mange menn er sløve og dårlig oppdratt. Ja selvfølgelig skal menn vaske hendene etter dobesøk etter å ha vært i kontakt med både penis og urin. Det er vel en selvfølge! Hvorfor tror du det? Anonymkode: fff81...73c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 Håndvask etter dobesøk bør være ganske obligatorisk for de fleste. Vil kalle det normal folkeskikk. Av hensyn til allmenheten bør man opprettholde en god håndhygiene. Dessuten, hvem vil vel gå rundt å grise til for seg selv? Dessverre ser jeg at mange er sløve med håndvask etter dobesøk. Har inntrykket av at tankevirksomheten kortslutter totalt hos en del på dette området. Enten vasker de seg ikke i det hele tatt, eller så bare dypper de fingertuppene under vann i to sekunder. Hva hjelper det? Blir akkurat som med blinklysbruk i rundkjøringer. Fryktelig irriterende med de som ikke blinker. Også er det de som blinker når de nesten er ute av rundkjøringen, da blir mesteparten av poenget med funksjonen borte. Man skal jo varsle så folk kan forberede seg, og om mulig spare litt tid også. Anonymkode: f9c6d...c6b 2
Gjest AvocadoMelon Skrevet 25. april 2017 #9 Skrevet 25. april 2017 16 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Vi diskuterte dette i vennegjengen en gang og da var det en bekjent som sa at han tok ikke på tissen når han skulle tisse han bare "vippet" den ut og inn derfor mente han at det var totalt unødvendig å vaske hendene etter dobesøk... Menns logikk... hehe, men de trekker vel opp etter seg? ser får meg at den "trykke" knappen er full av bakterier... menn altså
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #10 Skrevet 25. april 2017 Vasker alltid hendene etter og ha vært på do.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #11 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Vasker alltid hendene etter og ha vært på do. Godt å høre, takk for svar:) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt. Menn er faktisk mer renslige enn kvinner, kunne en renholdsarbeider jeg kjenner fortelle meg Anonymkode: 5d102...001 Regner med du er mann? Godt å høre at noen vasker hendene. Tror det stemmer at kvinner er mer urenslige ellers, eller hvert fall mer rotete. Takk for svar:) Anonymkode: d989c...4a5
Testosteron Skrevet 25. april 2017 #12 Skrevet 25. april 2017 Jeg vasker av prinsipp ikke hendene mine etter å ha vært på do. Tvert imot pleier jeg å tisse på hendene mine med vilje 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #13 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, Testosteron skrev: Jeg vasker av prinsipp ikke hendene mine etter å ha vært på do. Tvert imot pleier jeg å tisse på hendene mine med vilje Er du alvorlig? Er du sarkastisk? Er du fornærma? Kjeder du deg? Mange måter å tolke dette på. Hvis jeg leser deg du skriver som om du er helt alvorlig så ser jeg deg med engang for meg som en erlend loe- karakter. Søt og rar. Anonymkode: d989c...4a5
fullførsetningen Skrevet 25. april 2017 #14 Skrevet 25. april 2017 Jeg vasker alltid hendene etter å ha vært på do... 1
Mr. Kilmister Skrevet 25. april 2017 #15 Skrevet 25. april 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier menn å vaske henda etter å ha tissa? Og er det urenslig dersom de ikke gjør det? Vet ikke hvor mye de må ta på penis når de tisser, eller hvor på penis de tar, men det er vel stor sannsynlighet for at de får urin eller andre kjønnsvæsker på henda? Som kvinne vasker jeg alltid hendene etter å ha tissa, selv om jeg tviler på at jeg pleier å få urin på hendene. Det er vel normalt ja? Setter pris på alle innspill og gjerne fra menn:) Anonymkode: d989c...4a5 Vasker meg alltid ja, men penisen min er ikke møkkete, men kan jo komme urin på hendene. Men er ikke bare menn som har dårlig håndhygiene som overskriften din tilsier.
Djungelvrål Skrevet 25. april 2017 #16 Skrevet 25. april 2017 21 minutter siden, AvocadoMelon skrev: hehe, men de trekker vel opp etter seg? ser får meg at den "trykke" knappen er full av bakterier... menn altså Den "trykkeknappen" er skitnere enn dosetet. 1
Testosteron Skrevet 25. april 2017 #17 Skrevet 25. april 2017 Enda en tråd hvor menn hetses på det groveste 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #18 Skrevet 25. april 2017 19 minutter siden, Testosteron skrev: Jeg vasker av prinsipp ikke hendene mine etter å ha vært på do. Tvert imot pleier jeg å tisse på hendene mine med vilje 4 minutter siden, Testosteron skrev: Enda en tråd hvor menn hetses på det groveste Du er en søtnos du Anonymkode: ca60c...6c2
Testosteron Skrevet 25. april 2017 #19 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er en søtnos du Anonymkode: ca60c...6c2 Jeg er litt ambivalent i dag
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #20 Skrevet 25. april 2017 8 minutter siden, Hemmingroad skrev: Vasker meg alltid ja, men penisen min er ikke møkkete, men kan jo komme urin på hendene. Men er ikke bare menn som har dårlig håndhygiene som overskriften din tilsier. Jeg mener ikke å insinuere at bare menn er dårlig med håndvask, har mange grunner til å tro at også jenter slurver. Grunnen til at jeg retter spørsmålet mot menn er at jeg som kvinne ikke vet hvordan menn tisser, om de kan tisse uten å gjøre henda urene. Jeg vet som kvinne at kvinner må "nedi der med henda" for å tørke og at vi derfor også burde vaske henda, men var ikke sikker på om dette også gjaldt menn:) Anonymkode: d989c...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå