Gå til innhold

Kk sier det er to grunner til at jeg er singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er enten at jeg lider fremdeles av et gammelt forhold eller at jeg sliter med dårlig selvtillit. 

Ingen av delene stemmer. Har vert singel i 10 år og er ganske lei av det. Hva tror dere er grunnen til at jeg er singel? 

Tips til å endres mottas med takk! 

Anonymkode: 15302...0d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er enten kjempe-desperat eller forpliktelsesangst

Anonymkode: 74902...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Stygg?

Anonymkode: f4fe4...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fortelle deg hva du skal endre når man ikke vet noe som helst om deg :P 

Anonymkode: 0c9dc...0dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ifølge kg er jeg singel fordi jeg er egoist eller umoden. At det er av fri vilje er ikke mulig :P

Anonymkode: cb172...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende at du ikke er særlig hyggelig, eller ikke særlig renslig, eller på andre måter direkte usjarmerende. Det kan jo ingen her vite noe om, da vi ikke vet noe som helst om deg. 

Anonymkode: eda03...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Er 32år, slank, grei jobb, god hygiene, mange venner og et sosialt liv. Blir ofte sjekket opp på byn. Har et par stk de siste årene som eg gjerne ville vært i forhold med. Forskjellige ting som har gjort til at det ikke har skjedd. Blant annet at han har flyttet. To ganger har dei ikke villet gått i forhold, men hatt ønske om å bare være venner. 

Det er det. Jeg har blitt frendzonet så mange ganger.. Jeg er ikke desperat heller. Tror jeg, hvordan er man desperat? 

Jeg har ikke problemer med å treffe mannfolk, men problemer med at dei aldri får følelser for meg. 

Skrevet

Kanskje du er gørr kjedelig?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er singel fordi du er heterofil kvinne som må være sammen med menn der få av dem vil forplikte seg. 

Mest sannsynlig er det ingenting som helst galt med deg. 

Anonymkode: a881a...5b7

• Liker 3
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Har viktigere ting å bry meg om.

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på. Har vært singel i 6 år, hatt småforhold som har vart i noen måneder men har ofte blitt til at de har møtt en annen eller ikke fått følelser. Har alt sammen på stell (utdanning, jobb, leilighet, fritidsinteresser) og anser ikke meg selv som kjedelig (hver fall ikke kjedeligere enn de jeg blir "dumpet for", hvor to av de var arbeidsledige, en annen hadde to unger fra før). Likevel ble jeg dumpa/klarte ikke å holde på interessen (av de gangene jeg får interesse).

Vet rett og slett ikke hva som er grunnen. 

Anonymkode: 74902...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dere rent seksuelt? Frisinnede? Med på det meste, eller det snakk om mye grensesetting? Å holde på en mann som ikke er seksuelt tilfredsstilt er en glemmesak.

AnonymBruker
Skrevet

Totalt tilfredsstilte. Det er som oftest ikke jeg som får nok

Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Du klarer vel ikke skape kjemi

Eller så skremmer du vekk menn som tror du er i babymaking modus

Kanskje du ikke utstråler varme og feminitet. Det er noe med tryhards altså, ser massevis av de kvinnene hele tiden. 

Hvordan er dine omsorgsevner? Ser du menn rundt deg? Jeg mener virkelig, ser du dem? Hvordan behandler du folk "under" deg? 

Det er sånne små ting som for meg avgjør om jeg gidder å prøve meg på en dame. Du har kun nevnt to menn du vil ha et forhold med, det betyr egentlig at du er forbanna kresen, for det er mange bra menn der ute, men du er blind.

Du konkurrerer i et marked som er proppfult av damer som deg i Oslo. Der har du svaret ditt. Du blir utkonkurrert

AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje kjemibiten? Vet om mange flotte jenter og kvinner, men det skal mye til for at et forhold skal utvikle seg. Fint om hun har ting på stell, men samtidig er det ikke det som gjør en kvinne interessant for meg i et forhold. Den viktigste biten er kjemi og personlighet, det er ting som ikke vokser på trær selv om personen er flott nok i seg selv. Har hun fine personlige egenskaper som jeg ikke får nok av? opplever jeg blir et bedre menneske av å være rundt henne? føler jeg at det er en connection og hvordan har jeg det når jeg er med henne? hvis jeg har det bedre sammen med henne enn uten henne i livet mitt, kan et forhold fort gå fra å ikke være fristende til å bli veldig interessant.

Anonymkode: ec5d0...ffa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dere rent seksuelt? Frisinnede? Med på det meste, eller det snakk om mye grensesetting? Å holde på en mann som ikke er seksuelt tilfredsstilt er en glemmesak.

Ikke tilfredsstilt? Det er heller et kvinneproblem.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle de tingene du nevner om deg selv ts gjør ikke at jeg vil date deg mer enn noen andre jeg dater. De gangene jeg blir etter ørene forelska så er det snakk om personlige egenskaper, du nevner bare ytre ting.

Anonymkode: efb44...876

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Arabella skrev:

Ikke tilfredsstilt? Det er heller et kvinneproblem.

Nei, det er ikke et menneskeproblem.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke et menneskeproblem.

"Nei, det er et menneskeproblem", mente jeg å si.

AnonymBruker
Skrevet

Er du typen som setter mye krav, ønsker at ting skal gjøres sånn og sånn, blir skuffet om han ønsker bruke tid på venner/hobbyer? Er du flink til å inngå kompromiss, uten å la deg overkjøre? har du ditt eget liv, eller kaster du alt når det dukker opp en mann? Eller setter du av for lite tid til mannen. Viser du at du er interessert? Er du tydelig på hva du ønsker?

Siden det ikke ser ut til at du har problemer med å møte menn så må det jo gå på hvordan du er å være sammen med over tid. man skal fungere sammen. Man skal kunne takle en krangel, men helst skal det ikke oppstå for mange av dem. Man må kunne tilpasse seg, men samtidig ikke bli overkjørt og miste sin egen mening. Man må ha litt felles interesser og verdier og være gode venner. Samtidig må man klare å holde på litt spenning. Overraske litt. Ikke være FOR forutsigbar.

Anonymkode: 290a1...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...