Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har lenge vært på leting etter en god foundation, men har ennå ikke funnet en som passer meg. 

Jeg har etter en lang isotretinoin kur fått ganske så fin hud, så jeg vil ikke ha en foundation som dekker særlig. En BB-cream eller en farget dagkrem kan også funke vil jeg tro. 

Problemet er bare at jeg er veldig blek, så det finnes minimalt med hudprodukter som passer min hudtone. 

Derfor lurer jeg på om det er noen flere der med samme problem som meg, og om det er noen som har noen anbefalinger av produkter til meg? 

Takk på forhånd! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med Maybelline sin Fit Me foundation. Den har lett dekkevne. Litt usikker på om de har veldig lyse toner, men det går vel alltids an å sjekke. De selger den på Cubus, HM osv. :)

(Redigert pga. skrivefeil)

Endret av Dark Angelina
Skrevet

Er veldig fornøyd med både CC og BB kremen til Clinique!

Skrevet

Laura Mercier tinted moisturizer er veldig bra.

Skrevet

Charlotte Tilbury light wonder foundation! :) 

Skrevet

Jeg har også store problemer med å finne foundation som er lys nok. Favorittfoundationen min er Bobbi Brown Skin Foundation. Den er faktisk lys nok! Og den er veldig flytende konsistens og dekker lett. Utrolig lett å bruke og ser ut som hud.

AnonymBruker
Skrevet

Chanel vitalumiere aqua er fantastisk - den er veldig lett og gir et veldig fint resultat.

Ellers elsker jeg Origins sin VitaZing fargede dagkrem - den dekker knapt noe(som jo går fint om man har fin hud) - men WOW, den gløden. Bare å lese omtaler på nett - jeg valgte å kjøpe den etter å ha lest så mye bra. Blir definitivt noe å bruke i sommer da man ikke vil kline inn ansiktet med for mye greier. Den har SPF 15 også, noe førstnevnte også forresten har.

Anonymkode: 85138...3a3

Gjest O.G.
Skrevet
På 25.4.2017 den 16.56, Hoola skrev:

Hei.

Jeg har lenge vært på leting etter en god foundation, men har ennå ikke funnet en som passer meg. 

Jeg har etter en lang isotretinoin kur fått ganske så fin hud, så jeg vil ikke ha en foundation som dekker særlig. En BB-cream eller en farget dagkrem kan også funke vil jeg tro. 

Problemet er bare at jeg er veldig blek, så det finnes minimalt med hudprodukter som passer min hudtone. 

Derfor lurer jeg på om det er noen flere der med samme problem som meg, og om det er noen som har noen anbefalinger av produkter til meg? 

Takk på forhånd! 

På 26.4.2017 den 1.11, Persephone skrev:

Jeg har også store problemer med å finne foundation som er lys nok. Favorittfoundationen min er Bobbi Brown Skin Foundation. Den er faktisk lys nok! Og den er veldig flytende konsistens og dekker lett. Utrolig lett å bruke og ser ut som hud.

Denne i #000 Beige Rose

Gjest .......
Skrevet

Klairs Mochi BB Cushion :)

AnonymBruker
Skrevet

Guerlain lingerie de peau (eller noe i den duren).

Anonymkode: 97a5b...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...