AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Hvis man til vanlig har endel spotting før mensen og små blødninger , vil det også være det samme før ikm ? Noen med erfaringer på dette ? har noen som har vært gravide oppleved å ha løs mage hver morgen tidig i svangerskapet ? Anonymkode: 656f2...b0c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Jeg pleier å spotte litt 2-1 dager før mens. Den måneden jeg var gravid hadde jeg ingen spotting. Det er vel helt individuelt vil jeg tro Anonymkode: c30a4...74c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Nei. Hvis man får det er det ofte tidlige tegn på at man kommer til å abortere. Hvis du spotter er du bare mest sannsynlig ikke blitt gravid. Når du blir gravid blør man som regel ingenting. Bortfall av mens er som kjent det beste symptomet på at man er gravid? Anonymkode: a69ad...f50
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Hvis man får det er det ofte tidlige tegn på at man kommer til å abortere. Hvis du spotter er du bare mest sannsynlig ikke blitt gravid. Når du blir gravid blør man som regel ingenting. Bortfall av mens er som kjent det beste symptomet på at man er gravid? Anonymkode: a69ad...f50 Mange som spotterbi mange uker ved graviditet, normalt..men blir det mye er det jo fare signal. Anonymkode: 60c29...934
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Jeg spotter alltid 1-2 dager før menstruasjon, det er veldig normalt vil jeg påstå. Er 27 år og har gjort dette så lenge jeg kan huske, jeg tar det vare som en forvarsel på at mensen kommer høvelig egentlig! Jeg ville dratt til legen om det blir spotting ved eggeløsningen og ellers i syklus, det skal visstnok ikke være et godt tegn! Kan hende du har hormonforstyrrelser eller annet. Anonymkode: dae29...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå