Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en lekebutikk som har Teletubbies-dukker? Jeg er på jakt etter en liten Lala.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har de!

Jeg var på Byporten i går. På leketøysbutikken Wedins (eller hva den nå heter) så hadde de Lala, Po, Tinky Winky og Dipsy.

Så: Løp og kjøp!

Skrevet

Joda, de fleste leke butikker har det, tror jeg, i allefall de store. Vi har allerede kjøpt en Lala og til jul har vi "bestilt" en Poo til minstemann... :wink: :-)

Skrevet

Jeg finner bare knøttsmå Teletubbier, men har sett dem både på Metro Senter og Triaden Senter i Lørenskog.

Skrevet
Jeg finner bare knøttsmå Teletubbier,

På Byporten (leketøysbutikken) så var de i allefall ikke knøttsmå!

Skrevet

Er det lyd i de også?

Ida har arvet storesøster sin Lala, og den synger og er dritkul!

Skrevet
Ja, det har de!

Jeg var på Byporten i går. På leketøysbutikken Wedins (eller hva den nå heter) så hadde de Lala, Po, Tinky Winky og Dipsy.

Så: Løp og kjøp!

Må bare presisere: "Wedins" er en veske- og skobutikk. Er nok dårlig med Lalaer der. Lekebutikken heter "Edwis". :wink:

Håper du får tak i Lala, Klips!

Skrevet
Må bare presisere: "Wedins" er en veske- og skobutikk. Er nok dårlig med Lalaer der. Lekebutikken heter "Edwis". :wink:

:ler:

Fint at du presiserer!

Skrevet

Jeg fant faktisk den på byporten på egenhånd, men jeg syntes ikke den var så veldig søt i fjeset sitt?

Kunne tenke meg en som ikke har plastfjes, men stoffjes.

:ler:

Gjør ikke noe om den er liten.

Takk for mange svar, vi får se hva det blir.

Ble ikke julepresang, som dere skjønner, men har lyst til å kjøpe en Lala likevel.

Skrevet

Trodde alle Teletubbie dukkene hadde plastfjes jeg...?

Skrevet

Jeg mener å ha sett noen små med stoffjes, men de har tilhørt barn og ikke butikker...

Skrevet

Lillegutt fikk alle fire teletubbiene til Jul!!

De var små - ca. 10 cm lange, myke og gode!! Kjempesøte!!

Han fikk opprinnelig en sånn dings til å henge på vogna ( vet ikke hva det heter... :oops: ) som var sydd sammen ved hendene men de ble separert og nå har han alle 4!!! Veldig smart!! :)

Ellers fikk han en stor Lala (ca. 60 cm) tidligere i høst som var myk i fjeset. Den var kjøpt i utlandet, men jeg trodde at de fantes i Brio-butikker også... ??!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...