Klips Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Er det noen som vet om en lekebutikk som har Teletubbies-dukker? Jeg er på jakt etter en liten Lala.
Gjest Xavia Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Ja, det har de! Jeg var på Byporten i går. På leketøysbutikken Wedins (eller hva den nå heter) så hadde de Lala, Po, Tinky Winky og Dipsy. Så: Løp og kjøp!
Thomasine Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Joda, de fleste leke butikker har det, tror jeg, i allefall de store. Vi har allerede kjøpt en Lala og til jul har vi "bestilt" en Poo til minstemann... :-)
Gjest Qlio Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 Jeg finner bare knøttsmå Teletubbier, men har sett dem både på Metro Senter og Triaden Senter i Lørenskog.
Gjest Xavia Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 Jeg finner bare knøttsmå Teletubbier, På Byporten (leketøysbutikken) så var de i allefall ikke knøttsmå!
Gjest Qlio Skrevet 22. desember 2004 #6 Skrevet 22. desember 2004 Er det lyd i de også? Ida har arvet storesøster sin Lala, og den synger og er dritkul!
Mitzi Skrevet 23. desember 2004 #7 Skrevet 23. desember 2004 Ja, det har de! Jeg var på Byporten i går. På leketøysbutikken Wedins (eller hva den nå heter) så hadde de Lala, Po, Tinky Winky og Dipsy. Så: Løp og kjøp! Må bare presisere: "Wedins" er en veske- og skobutikk. Er nok dårlig med Lalaer der. Lekebutikken heter "Edwis". Håper du får tak i Lala, Klips!
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #8 Skrevet 23. desember 2004 Må bare presisere: "Wedins" er en veske- og skobutikk. Er nok dårlig med Lalaer der. Lekebutikken heter "Edwis". Fint at du presiserer!
Klips Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2004 Jeg fant faktisk den på byporten på egenhånd, men jeg syntes ikke den var så veldig søt i fjeset sitt? Kunne tenke meg en som ikke har plastfjes, men stoffjes. Gjør ikke noe om den er liten. Takk for mange svar, vi får se hva det blir. Ble ikke julepresang, som dere skjønner, men har lyst til å kjøpe en Lala likevel.
Gjest Xavia Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Trodde alle Teletubbie dukkene hadde plastfjes jeg...?
Klips Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 27. desember 2004 Jeg mener å ha sett noen små med stoffjes, men de har tilhørt barn og ikke butikker...
Thomasine Skrevet 27. desember 2004 #12 Skrevet 27. desember 2004 Lillegutt fikk alle fire teletubbiene til Jul!! De var små - ca. 10 cm lange, myke og gode!! Kjempesøte!! Han fikk opprinnelig en sånn dings til å henge på vogna ( vet ikke hva det heter... :oops: ) som var sydd sammen ved hendene men de ble separert og nå har han alle 4!!! Veldig smart!! Ellers fikk han en stor Lala (ca. 60 cm) tidligere i høst som var myk i fjeset. Den var kjøpt i utlandet, men jeg trodde at de fantes i Brio-butikker også... ??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå