Gå til innhold

Hjelp meg å finne tv-seksjon! Blir smått gal!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veggen den skal dekke er 220 cm bred så den kan ikke være bredere enn det.. har forelsket meg i IKEA sin Bestå-serie men det går jo da ikke når den er 240 :angry: Jeg er i desperat behov av oppbevaringsplass og ønsker meg noe å la dette:

Screenshot_20170425-151416.png

Anonymkode: 78638...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv A-møbler i Oslo

Anonymkode: bbde1...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Bestå-serien kan du jo bygge som du vil, så det kan jo hende du finner en løsning der likevel?

Anonymkode: 9ae88...762

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare være litt handy og forkorte den litt da? Bør ikke være umulig det :)

Anonymkode: 429e1...a40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veggen den skal dekke er 220 cm bred så den kan ikke være bredere enn det.. har forelsket meg i IKEA sin Bestå-serie men det går jo da ikke når den er 240 :angry: Jeg er i desperat behov av oppbevaringsplass og ønsker meg noe å la dette:

Denne i linken er 240 bred. Din er nok 3 meter bred http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29203634/

Anonymkode: e3b07...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Velger du 3 i steden for 4 moduler av denne, blir det bredde 180

Bilderesultat for tv benk 220 bred Ikea

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du fjerner 2 moduler fra denne (feks de to ytterste modulene på en side), står du igjen med bredde 180 cm, da hver modul er 60 cm

AnonymBruker
Skrevet

Slikt gis jo bort på Finn hele dagen lang. Plukk opp noe gratis, frem med saga, se hvordan det blir.

Anonymkode: 8a565...42e

Skrevet

Jeg bygde om en Kallax til å fungere som tvbenk. Tv'en står høyere (noe som har vist seg å være ganske behagelig) og Kallaxen er rimelig i pris og fleksibel med hva du kan gjøre med den samt du får mye lagringsplass.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kvitte seg med ting istedenfor?

Anonymkode: ac9b0...03f

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips! Har allerede Bestå-serien med 180 cm bred TV benk og en 18 cm bred (men smal) overhylle. Nå ønsker jeg altså å dekke mest mulig av veggen med mest mulig skapplass.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å kvitte seg med ting istedenfor?

Anonymkode: ac9b0...03f

Vi bor 5 personer på 125 kvadrat så vi er nødt til å ha masse smarte skapløsninger.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! Har allerede Bestå-serien med 180 cm bred TV benk og en 18 cm bred (men smal) overhylle. Nå ønsker jeg altså å dekke mest mulig av veggen med mest mulig skapplass.

Vi bor 5 personer på 125 kvadrat så vi er nødt til å ha masse smarte skapløsninger.

En 180 cm* bred overhylle

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg valgt 3 stk av de ytterste modulene på det møbelet som du postet bilde av,

eller helst et møbel som går helt fra gulv til tak, for å utnytte plassen. Hva om du velger noe fra Pax-serien? Pax er egentlig garderobeskap, men det kan allikevel brukes på stua. Største høyde er 236 cm. Du får også kjøpt mange spennende varianter av dører. Jeg ville valgt skyvedører: http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/bedroom/19115/

I disse Pax-skapene kan du f.eks velge å ha skuffer på nederste halvdel, og hyller på øverste halvdel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...