Gå til innhold

Gynekolog i Rogaland

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om en flink og billig (er student) gynekolog i Rogaland (Stavanger, Sandnes, Jærenområdet)?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Og forresten, utfører fastlegen helt vanlige (har samme kunnskaper som en gynekolog på "heltid") gynekologiske undersøkelser?

Skrevet

Jeg har i alle fall bare gått til fastlegen min for gynekologiske spørsmål og undersøkelser. Og fastlege skal ikke være dyrt.

Lykke til!

Skrevet

Har gått til Synnøve Ørn i Stavanger og Rune Braut på Sandnes. Ørn var veldig hardhendt og lite hyggelig, Rune Braut er helt fantastisk hyggelig og så forsiktig og fin! Kan absolutt anbefales! Han holder altså til i Sandnes, men tror du må få henvisning til han fra fastlegen din.

Fastlegen din kan gjøre de fleste vanlige undersøkelser som celleprøver, chlamydia, sopp, vaginose etc. Spørs helt hva du skal gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp. Det var Rune jeg gikk til sist gang; en grei kar det. Pratet i hvertfall MASSE! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og nei, man trenger ikke hevisning fra fastlegen for å være pasient hos Braut.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Braut er kjempeflink, jeg vet ikke helt hva hans priser er i forhold til andre, men jeg hadde ihvertfall vært villig til å betale litt ekstra for å slippe ubehaget det må være å gå til vanlig lege!

Anbefaler Braut på det sterkeste, har gått til ham siden jeg var 14/15, og aldri hatt vondt eller vært flau (hadde jo vondt den gangen jeg fikk spiral, men det var jo ikke hans feil).

Skrevet

Hvor mye koster det sånn ca. å gå til gynekolog?

Skrevet
Hvor mye koster det sånn ca. å gå til gynekolog?

Sist jeg var kostet det 330 kr, men da ble det også foretatt et "inngrep".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...