AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Del Skrevet 25. april 2017 Når to debattanter begynner å personangripe hverandre, plusser jeg begge sider av saken for å motivere til videre eskalering av konflikten. Anonymkode: 6b7f8...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. april 2017 #2 Del Skrevet 25. april 2017 OK. Godt du har noe givende å drive med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Del Skrevet 25. april 2017 Blir man motivert av likes? Folk inne på kg er ganske diverse, så jeg driter i liksene jeg får. Hvilken rolle spiller en like om en tosk har trykket? Pluss at terskelen for å gi likes tydelihvis er veldig lav når man gir likes for å skrive 3 i en tråd Anonymkode: c8469...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 25. april 2017 #4 Del Skrevet 25. april 2017 Du er drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Del Skrevet 25. april 2017 Blir det for åpenbart dersom jeg fra sidelinjen også begynner å spe på med innlegg av typen: "Det der hadde ikke jeg tålt hvis jeg var deg", eller: "Skal du virkelig la noen skrive om deg på den måten?" Anonymkode: 6b7f8...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #6 Del Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man motivert av likes? Folk inne på kg er ganske diverse, så jeg driter i liksene jeg får. Hvilken rolle spiller en like om en tosk har trykket? Pluss at terskelen for å gi likes tydelihvis er veldig lav når man gir likes for å skrive 3 i en tråd Anonymkode: c8469...be0 Jeg innbiller meg i hvert fall at folk kan bli motivert av den første liken. Det vitner jo tross alt om at det i hvert fall er noen som støtter din side av saken. Anonymkode: 6b7f8...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Del Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg innbiller meg i hvert fall at folk kan bli motivert av den første liken. Det vitner jo tross alt om at det i hvert fall er noen som støtter din side av saken. Anonymkode: 6b7f8...1bb Isåfall, kanskje du burde begynne å like absolutt alle innlegg. Da burde det bli lystig i huset Anonymkode: c8469...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Isåfall, kanskje du burde begynne å like absolutt alle innlegg. Da burde det bli lystig i huset Anonymkode: c8469...be0 Det ville vært mot min hensikt å like innlegg som ikke er kranglete. Anonymkode: 6b7f8...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 25. april 2017 #9 Del Skrevet 25. april 2017 Haha Forskjellen er at du ikke tjener uhorvelige pengesummer. Eller kanskje du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #10 Del Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Nicathv skrev: Haha Forskjellen er at du ikke tjener uhorvelige pengesummer. Eller kanskje du gjør? Nei, og det er jo neste punkt på agendaen da: Hvordan omforme denne praksisen til profitt? Anonymkode: 6b7f8...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå