AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Når to debattanter begynner å personangripe hverandre, plusser jeg begge sider av saken for å motivere til videre eskalering av konflikten. Anonymkode: 6b7f8...1bb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Blir man motivert av likes? Folk inne på kg er ganske diverse, så jeg driter i liksene jeg får. Hvilken rolle spiller en like om en tosk har trykket? Pluss at terskelen for å gi likes tydelihvis er veldig lav når man gir likes for å skrive 3 i en tråd Anonymkode: c8469...be0
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 Blir det for åpenbart dersom jeg fra sidelinjen også begynner å spe på med innlegg av typen: "Det der hadde ikke jeg tålt hvis jeg var deg", eller: "Skal du virkelig la noen skrive om deg på den måten?" Anonymkode: 6b7f8...1bb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man motivert av likes? Folk inne på kg er ganske diverse, så jeg driter i liksene jeg får. Hvilken rolle spiller en like om en tosk har trykket? Pluss at terskelen for å gi likes tydelihvis er veldig lav når man gir likes for å skrive 3 i en tråd Anonymkode: c8469...be0 Jeg innbiller meg i hvert fall at folk kan bli motivert av den første liken. Det vitner jo tross alt om at det i hvert fall er noen som støtter din side av saken. Anonymkode: 6b7f8...1bb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg innbiller meg i hvert fall at folk kan bli motivert av den første liken. Det vitner jo tross alt om at det i hvert fall er noen som støtter din side av saken. Anonymkode: 6b7f8...1bb Isåfall, kanskje du burde begynne å like absolutt alle innlegg. Da burde det bli lystig i huset Anonymkode: c8469...be0
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Isåfall, kanskje du burde begynne å like absolutt alle innlegg. Da burde det bli lystig i huset Anonymkode: c8469...be0 Det ville vært mot min hensikt å like innlegg som ikke er kranglete. Anonymkode: 6b7f8...1bb
Nicathv Skrevet 25. april 2017 #9 Skrevet 25. april 2017 Haha Forskjellen er at du ikke tjener uhorvelige pengesummer. Eller kanskje du gjør?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #10 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Nicathv skrev: Haha Forskjellen er at du ikke tjener uhorvelige pengesummer. Eller kanskje du gjør? Nei, og det er jo neste punkt på agendaen da: Hvordan omforme denne praksisen til profitt? Anonymkode: 6b7f8...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå