Gå til innhold

Hvordan greier dere å holde oversikt over hvilke meldlemsskap som gir rabatter hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg på medlemsskap i f.eks et boligbyggelag (som gir rabatter i flere butikker og hos flere håndtverkere ved fremvisning av medlemskort), og diverse andre medlemsskap som gir rabatter i forskjellige butikker/ firma m.m..

Skriver dere en liste med oversikt, eller greier dere å huske slikt etter å ha lest det en gang?

Anonymkode: bf6a9...020

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Laget et skjema sortert etter varekategorier, har ikke sjans å huske alle.

Anonymkode: c05f2...323

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg skrevet ned alt på et skjema, hadde jeg vel glemt at jeg hadde et skjema.... :P

Jeg husker ikke alle... men de viktigste. Trumf hos Kiwi, Æ hos Rema, og i blant noen rabattkuponger hos Coop (får dem på mobilen, så lett å huske)

Har også et kredittkort (Ya-bank VISA) som gir 3% rabatt på dagligvarebutikker, hvis jeg bare hadde brukt det der... men det sitter liksom litt langt inne å bruke kredittkort i matbutikken, liksom! Så jeg har ikke brukt det ennå. Jeg liker å gjøre opp for meg der og da, ikke utsette betalingen på varer jeg må ha daglig omtrent. Er redd for å få en større regning enn antatt, noe som egentlig er en ubegrunnet frykt. Jeg vet nesten nøyaktig på hundrelappen hvor mye jeg handler for i måneden i matbutikkene, så det hadde bare vært å sette det beløpet til side på en sparekonto til Ya-bank regningen kom... men som sagt, det føles helt merkelig å skulle betale dagligvarer med kredittkort. Jeg vil helst bruke bankkortet og gjøre opp med en gang der.

Leste for litt siden at OBOS-medlemsskap gir 20% rabatt hos Princess for eksempel. Man må bare vise medlemskortet sitt. Det leste jeg i medlemsbladet som jeg fikk i posten. Nå handler jeg ikke mye hos Princess, men kjekt å vite når håndklærne mine snart er modne for å byttes ut (jeg bytter alle på en gang, jeg tåler ikke ha ulike håndklær, alle må være like...:fnise: )

Jeg leste også at man får bonuspoeng hos Trumf hvis man handler hos Zalando, men at man da må gå inn via Trumfs nettsider, ikke rett inn på Zalando, ellers går man glipp av bonusen. Det har jeg greid å gå glipp av ved å glemme det de siste par gangene jeg har handlet der, typisk nok.... irriterende!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg på medlemsskap i f.eks et boligbyggelag (som gir rabatter i flere butikker og hos flere håndtverkere ved fremvisning av medlemskort), og diverse andre medlemsskap som gir rabatter i forskjellige butikker/ firma m.m..

Skriver dere en liste med oversikt, eller greier dere å huske slikt etter å ha lest det en gang?

Skjenket mitt medlemskap i boligbyggelag. Eks på byggvarer så klarer jeg å få bedre rabatt enn det du får på kortet. Det er 10%. Mener at kortet er bare tull

Anonymkode: 3d3b3...44b

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 25.4.2017 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Skjenket mitt medlemskap i boligbyggelag. Eks på byggvarer så klarer jeg å få bedre rabatt enn det du får på kortet. Det er 10%. Mener at kortet er bare tull

Anonymkode: 3d3b3...44b

Hvordan klarer du å få bedre rabatt?

På 25.4.2017 den 18.53, Nåla-i-veggen skrev:

Bruker rabattsøket hos Smarte Penger: http://www.smartepenger.no/rabattsok

Tusen takk for svært godt tips! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg okke om alle rabatter alle steder. Det blir jo så mye kort og medlemskap at en klarer ikke holde hodet kaldt. I tillegg må en nesten ha med seg en egen vaske for å ha medlemskortene med seg. 

Holder meg til Esso for medlemskortet deres, bruker coop kortet der vi handler mat, hopper over den dumme Æappen på Rema, bruker Obos rabatt på Kitchen og Kid, og ellers Norwegian kortet for oppsamling av bonus poeng. 

Byggevarer og maling har vi pr. Nå ikke bruk for. Ellers kan både medlemskap i Huseiernes og Obos gi rabatter der. 

Tenk om vi kunne fått et kort for bruk av rabatter overalt, frmfor tredvetusen kort, eller noe der om kring. 

Anonymkode: b996c...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...