Gå til innhold

Status "opptatt"

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig mislikte jeg deg ganske kraftig. :fnise: Syntes du var en vemmelig mann (...) nå som jeg vet det bare var lek fra din side, liker jeg deg litt bedre. 

Anonymkode: 5bd40...625

Story of my life 😉

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, MaxxMekker skrev:

Hva skal man si? Frisk beskyldning å påstå seg sjekket opp av meg. Tror ikke jeg tar stilling til påstanden før du står frem med nick.

Ikke skap deg. Er du redd for å innrømme at du har blitt avvist plutselig? 

Anonymkode: a5cf4...331

AnonymBruker
Skrevet

Intet nytt under sola med andre ord. 

Anonymkode: 735ab...af8

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skap deg. Er du redd for å innrømme at du har blitt avvist plutselig? 

Anonymkode: a5cf4...331

Hehe, avvisning er ikke noe nytt her i gården. Tror nok ikke jeg scorer særlig mer enn på ett av fem fremstøt på byen etc 😊

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det handler om selvsikkerhet eller kropp er vanskelig og si.

Men kvinner flest har forskjellige preferanser når det kommer til forhold og til ONS. I forhold teller personligheten inn, en god personlighet kan gjøre en mann 10 ganger mer attraktiv, både fysisk og psykisk. For ONS er man bare ute etter en attraktiv person å kose med som man aldri vil se igjen. Personlighet er mindre viktig. 

Anonymkode: 226bb...31e

Hvorfor skulle han med god personlighet finne seg i å være en andreplass i forhold til attraktivitet? En litt overvektig mann vil uansett personlighet ikke bli like attraktiv som han som tente deg opp så du bare måtte ha ham? Jeg synes det er en kvalmende egenskap.

Du (de som tenker som deg) bruker mennesker. Den ene typen til å leke doktor med, og den andre til å leke familie. Ikke spesielt sympatisk. Jeg føler vel spesielt med han som ikke er spesielt kjekk, men blir lurt til å tro han er det, fordi han er så grei, tålmodig, og trygg. 

Gjest Frøyahjerte
Skrevet (endret)
6 timer siden, Johannessen skrev:

Hvorfor det egentlig? Hadde jo vært bedre for samfunnet om de isteden prøvde å bygge opp mennene. Det ville økt fertiliteten og gjort nasjonen sterkere. Isteden blir kvinnene bygd opp, noe som reduserer fertilitet og skaper mer forflyttninger av folkegrupper.

Oj, da ble jeg misforstått. Jeg mener damer som legger ann på en opptatt mann er lite sympatisk mot kona/samboer/kjæreste til mannen. Havet er fullt av fisk, og jeg kjenner flere bra menn som ikke får dame, og jeg forstår det faktisk ikke. Samtidig ser jeg notorisk utro menn som får napp hos damene, og jeg tenker. Hva får mine medsøstre til å oppføre seg så kjipt? Hvorfor pule en usympatiske slask når det finnes bra menn der ute, som bare trenger litt bedre selvtillit og vil behandle de bedre på alle måter? Evolusjonen går jo i noe destruktiv retning for menneskeheten om vi jenter sprer genene til menn med mindre sympatiske trekk, trossalt... 

Endret av Frøyahjerte
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, MaxxMekker skrev:

Hehe, avvisning er ikke noe nytt her i gården. Tror nok ikke jeg scorer særlig mer enn på ett av fem fremstøt på byen etc 😊

Seriøst? Du har 124 (!) hakk i sengestolpen, du har hatt  3 ligg på gang ++ her på KG, og du inrømmer at du prøver deg mange når du er på byen for å få deg noe? Så skal du predikere om damer og deres moral? Oh the irony....Og forresten, ganske dobbeltmoralskt  at du skal fortelle hvor fæle damene som ikke ville ha deg var, siden de ikke ville ha deg pga overvekt. Du kjører eksakt samme overfladiske stil, og legger deg etter damer som kun ser bra ut .

Anonymkode: 636c2...257

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjører eksakt samme overfladiske stil, og legger deg etter damer som kun ser bra ut .

Anonymkode: 636c2...257

Lurer litt på hvor dette kommer fra. Har aldri kommentert utseendet til noen damer jeg har møtt. Det er klart det har vært en og annen innertier innimellom, men det har vært myyye rart oppi halmen her og 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...