MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #41 Skrevet 25. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: du er jo veldig overfladisk selv og velger damer som ligger på 10, og tar ikke til takke med noe mindre enn det? Anonymkode: 636c2...257 Hvor har du dette fra?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #42 Skrevet 25. april 2017 23 minutter siden, MaxxMekker skrev: Men uansett, for alle som har lest åpningsinnlegget, så inneholder det et poeng til, helt uavhengig av KG, men til gjengjeld avhengig av kvinnen: Jeg var, såvidt jeg kan huske, seksuelt uinteressant for damer de første par-og-tjue årene av livet mitt. Så, det året jeg gikk opp 8 kg i muskler og kvittet meg med litt valpefett, begynte damer å hviske frekke tilbud i øret mitt på byen. Selv om jeg har hatt mye glede av dette, kan det ikke være et godt tegn. Noen vil kanskje påstå at det ikke er kroppen som tiltrekker, men en ubevisst selvsikkerhet som følge av forandringen. Ikke vet jeg. Åja, nå skjønner jeg poenget med tråden. Du har aldri blitt vist interesse av kvinner rundt deg (ihvertfall ikke av en kvinne som hadde baller til å vise det/ flørte med deg), men nå registrerte du deg på kg og postet noen innlegg i en tråd lest av 100 (?) personer som er interessert i pirretråder. Av de som liker å se seksuelle/ frekke bilder av det andre kjønn som de ikke kjenner, ville 2 ha en affære med en gift mann. Dette beviser uten tvil at ALLE KVINNER HAR DÅRLIG MORAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 9bd48...68c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #43 Skrevet 25. april 2017 Var de med på anal, de to jentene fra KG? Anonymkode: 45fbd...147
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #44 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja, nå skjønner jeg poenget med tråden. Du har aldri blitt vist interesse av kvinner rundt deg (ihvertfall ikke av en kvinne som hadde baller til å vise det/ flørte med deg), men nå registrerte du deg på kg og postet noen innlegg i en tråd lest av 100 (?) personer som er interessert i pirretråder. Av de som liker å se seksuelle/ frekke bilder av det andre kjønn som de ikke kjenner, ville 2 ha en affære med en gift mann. Dette beviser uten tvil at ALLE KVINNER HAR DÅRLIG MORAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 9bd48...68c Herregud så fiendtlig du er . Han har ikke skrevet noe som antyder dette. Heller at kvinner som en generelt ikke har bedre moral enn menn generel og også kan fokusere en del på utseende til en sexpartner. Ingentseder står det at kvinner har dårlig moral. Bare at kvinner ikke nødvendigvis har bedre moral enn menn og også kan fokusere på utseende til en sexpartenr. Anonymkode: 226bb...31e
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #45 Skrevet 25. april 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette beviser uten tvil at ALLE KVINNER HAR DÅRLIG MORAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 9bd48...68c Nei. Men erfaringer fra Kg sammen de siste 10 år på byen viser at kropp selger. Dessverre eller heldigvis. Jeg er helt sikker på at hvis jeg ikke begynte å trene og utvikle cocky attitude, ville jeg heller ikke hatt 124 kryss i sengestolpen 😊 Endret 25. april 2017 av MaxxMekker
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. april 2017 #46 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, MaxxMekker skrev: Nei. Men erfaringer fra Kg sammen de siste 10 år på byen viser at kropp selger. Dessverre eller heldigvis. Jeg er helt sikker på at hvis jeg ikke begynte å trene og gi litt mer faen, ville jeg heller ikke hatt 124 kryss i sengestolpen 😊 Takk og lov for at jeg ikke skal bli nr 125! Nå er du ekkel ass.
Gankeakar Skrevet 25. april 2017 #47 Skrevet 25. april 2017 (endret) Hva er egentlig greia her? Å fortelle at damer går etter utseendet når de skal ha ONS? Ikke noe nytt det vel? Og det er heller ikke nytt at man, for enkelte, blir mer interessant når man er opptatt. Det kan være at kvinnen ser på det som en utfordring å få deg. Jeg har også erfaring med at noen kvinner går etter menn som er opptatt når de skal ha ONS, rett og slett for å redusere sjansen for at mannen skal få følelser for kvinnen. Kjenner en del menn som blir betatt av jenter så fort de får oppmerksomheten, og dette eliminerer man vekk ved å gå etter de som er opptatt. Endret 25. april 2017 av Gankeakar 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #49 Skrevet 25. april 2017 Kvinner tiltrekkes av muskuløse og opptatte menn. Dette er alfahanner som andre kvinner har satt "godkjent for reproduksjon" stempel på. Det er rein biologi. Menneskelig kultur har utviklet seg voldsomt de siste 10 000 år. Menneskelig biologi har knapt utviklet seg de siste 100 000 år. Anonymkode: 4ca85...2d2 1
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #50 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: Haha, du er så latterlig. Glad jeg kan glede 💙
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #51 Skrevet 25. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner tiltrekkes av muskuløse og opptatte menn. Dette er alfahanner som andre kvinner har satt "godkjent for reproduksjon" stempel på. Det er rein biologi. Menneskelig kultur har utviklet seg voldsomt de siste 10 000 år. Menneskelig biologi har knapt utviklet seg de siste 100 000 år. Anonymkode: 4ca85...2d2 Damer som går etter opptatte menn er lavmål. Det samme gjelder menn som prøver seg på opptatte damer. Det er da for søren nok folk å ta av, om man ikke skal gå etter opptatte folk? Anonymkode: 636c2...257 1
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #52 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Damer som går etter opptatte menn er lavmål. Det samme gjelder menn som prøver seg på opptatte damer. Det er da for søren nok folk å ta av, om man ikke skal gå etter opptatte folk? Anonymkode: 636c2...257 Ved å unngå å være i forhold, holder jeg i alle fall min egen sti ren.
Blablab Skrevet 25. april 2017 #53 Skrevet 25. april 2017 For å vite om "opptatt-kortet" funker må vi jo ha noe å sammenligne med. Er resultatet 0 uten "opptatt-kortet" og 3 med "opptatt-kortet"? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #54 Skrevet 25. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer som går etter opptatte menn er lavmål. Det samme gjelder menn som prøver seg på opptatte damer. Det er da for søren nok folk å ta av, om man ikke skal gå etter opptatte folk? Anonymkode: 636c2...257 Svært få menn går etter opptatte damer. De oppfattes ikke som like attraktive. Men menn har stor respekt for andre menn som er sammen med en attraktiv kvinne. Kvinner derimot har sjelden respekt for en kvinne som er sammen med en attraktiv mann. Hun tenker mer instinktiv på om hun kan kapre mannen. Kvinner er sjelden lojale mot hverandre. Selv om mange hevder det motsatte. Anonymkode: 4ca85...2d2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #55 Skrevet 25. april 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært få menn går etter opptatte damer. De oppfattes ikke som like attraktive. Men menn har stor respekt for andre menn som er sammen med en attraktiv kvinne. Kvinner derimot har sjelden respekt for en kvinne som er sammen med en attraktiv mann. Hun tenker mer instinktiv på om hun kan kapre mannen. Kvinner er sjelden lojale mot hverandre. Selv om mange hevder det motsatte. Anonymkode: 4ca85...2d2 Da er jeg nok en unik mann, ettersom jeg utelukkende går etter opptatte damer. Anonymkode: 45fbd...147
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #56 Skrevet 25. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært få menn går etter opptatte damer. Anonymkode: 4ca85...2d2 Prøver å ikke spørre så fælt jeg 😉 Er med på alt av frivillig moro.
Gjest C.Tramell Skrevet 25. april 2017 #57 Skrevet 25. april 2017 Hvis man fremstiller seg som en person med stor seksuell apetitt og tvilsom moral sier det seg selv at det ikke er de mest prektige som napper.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #58 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kommunisert med deg før. Du fremstiller det du har gjort på KG mer uskyldig nå syns jeg. Du deltok kun i bildetråder (er her for å lese og lære liksom) og nærmest la frem bilder som om de var en tjeneste for frustrerte kg-fruer. Du og han andre. Begge fremsto som opptatt og delte mye hud på nett. Og her er du nå, skal snakke om kvinner og moral? Hvor er din? Og du har prøvd å sjekke opp damer her inne, ikke lat som noe annet. Anonymkode: a5cf4...331 Hvorfor svarer du ikke @MaxxMekker? Anonymkode: a5cf4...331
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #59 Skrevet 25. april 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du ikke @MaxxMekker? Anonymkode: a5cf4...331 Hva skal man si? Frisk beskyldning å påstå seg sjekket opp av meg. Tror ikke jeg tar stilling til påstanden før du står frem med nick.
Elaine Marley Skrevet 25. april 2017 #60 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud så fiendtlig du er . Han har ikke skrevet noe som antyder dette. Heller at kvinner som en generelt ikke har bedre moral enn menn generel og også kan fokusere en del på utseende til en sexpartner. Ingentseder står det at kvinner har dårlig moral. Bare at kvinner ikke nødvendigvis har bedre moral enn menn og også kan fokusere på utseende til en sexpartenr. Anonymkode: 226bb...31e Ja, selvsagt. Hvorfor blir noen overrasket over det? Vi er visuelle vi også, og at kvinner også kan mangle moral er heller ingen nyhet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå