Gjest Frøyahjerte Skrevet 25. april 2017 #21 Skrevet 25. april 2017 (endret) Det finnes et eget sted i helvete for kvinner som ikke støtter og bygger hverandre opp...  Like barn leker best, karma is a bitch og alt det der... Endret 25. april 2017 av Frøyahjerte
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #22 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier du at de ikke var kjipe alikevel? Anonymkode: 9bd48...68c De var på ingen måte KJIPE 😊 Litt slumsete med moralen kanskje, men det ryddet vi raskt av veien.
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #23 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett bildene dine i de trådene og du ser syyyykt sexy ut! Kan du legge ut flere bilder? Anonymkode: f9058...8a7 Tror those days are over. Lenge siden det fantes selfietråder nå.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #24 Skrevet 25. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og hele tre (!) stk av alle kvinnene på KG. Anonymkode: fa7aa...624 Gjelder nok de fleste kvinner, og ikke bare på KG. Anonymkode: 69af5...47f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #25 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, MaxxMekker skrev: De var på ingen måte KJIPE 😊 Litt slumsete med moralen kanskje, men det ryddet vi raskt av veien. Man er ikke kjip om man har dårlig moral? Tror du begynner å rote deg litt på bærtur nå. Om damene har dårlig moral, men var fantastiske mennesker, så hadde du vel ikke lagd denne tråden. Kall en spade for en spade. Du syns de var kjipe kvinner som var villig til å ha sex med noen de trodde var i et forhold. Du lagde denne tråden fordi du tror at alle kvinner tror at alle andre kvinner er snille og moralske. Da kan jeg fortelle deg et det er ekstremt sjeldent å møte en kvinne som ikke kan innrømme at det finnes kvinner som dreper, stjeler, manipulerer osv. Men det er selvsagt noe annet når du begynner å skal snakke om kvinner som gruppe, eller generalisere kvinner. Selvsagt finnes det kvinner som vil ha affærer. Men om du begynner med "dette beviser at kvinner har dårlig moral", så er du på bærtur og det vil få folk til å reagere Så om du har inntrykk av at kvinner ikke tror på at andre kvinner kan være kjipe, så kan jeg fortelle deg at du "all this time" har ordlagt deg særdeles dårlig når du har snakket om kjipe kvinner. Håper dette oppklarte problemstillingen Anonymkode: 9bd48...68c 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #26 Skrevet 25. april 2017 7 minutter siden, MaxxMekker skrev: Hehe, på ingen måte representativt. Påstår ikke det. Men at trikset funker på to beviser jo at det funker. To av mange hundre kvinnelige brukere på KG gikk på det du liksom skulle bevise. Overskriften i tråden din blir litt pussig, da. Anonymkode: fa7aa...624 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #27 Skrevet 25. april 2017 Jeg tittet innom den tråden innimellom, ikke for å ha noe å se på, men syntes egentlig det var ganske fascinerende... altså å se hvordan de forskjellige brukerne snakker med hverandre der inne. La merke til dine bilder også, MaxxMekker, og bra ser du jo ut, ingen tvil om det, men jeg la ogås merke til hvordan hunkjønnene reagerte på bildene dine, selv etter det kom frem at du var opptatt. Jeg syntes faktisk det var interessant hvordan dette ikke betydde noe for de som likte hva de så. Helt ærlig mislikte jeg deg ganske kraftig. Syntes du var en vemmelig mann som postet slike bilder av deg selv og svarte andre brukere på den måten når du var i et forhold. Så nå som jeg vet det bare var lek fra din side, liker jeg deg litt bedre. Nå får du bare prøve å finne deg en dame, om det er det du ønsker, som ikke ville gjort noe slikt, sier mye om deres moral hvert fall. Anonymkode: 5bd40...625 2
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #28 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke kjip om man har dårlig moral? Tror du begynner å rote deg litt på bærtur nå. Om damene har dårlig moral, men var fantastiske mennesker, så hadde du vel ikke lagd denne tråden. Kall en spade for en spade. Du syns de var kjipe kvinner som var villig til å ha sex med noen de trodde var i et forhold. Du lagde denne tråden fordi du tror at alle kvinner tror at alle andre kvinner er snille og moralske. Da kan jeg fortelle deg et det er ekstremt sjeldent å møte en kvinne som ikke kan innrømme at det finnes kvinner som dreper, stjeler, manipulerer osv. Men det er selvsagt noe annet når du begynner å skal snakke om kvinner som gruppe, eller generalisere kvinner. Selvsagt finnes det kvinner som vil ha affærer. Men om du begynner med "dette beviser at kvinner har dårlig moral", så er du på bærtur og det vil få folk til å reagere Så om du har inntrykk av at kvinner ikke tror på at andre kvinner kan være kjipe, så kan jeg fortelle deg at du "all this time" har ordlagt deg særdeles dårlig når du har snakket om kjipe kvinner. Håper dette oppklarte problemstillingen Anonymkode: 9bd48...68c Ja da er jeg misforstått. Beklager. Skal se om jeg kan få til en bedre ordlyd i åpningen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #29 Skrevet 25. april 2017 13 minutter siden, MaxxMekker skrev: Hehe, på ingen måte representativt. Påstår ikke det. Men at trikset funker på to beviser jo at det funker. Så klart det funker på noen. Hadde vært rarere om det ikke gjør det med tanke på at vi vet at noen er utro/"hjelper" andre med å begå utroskap Anonymkode: 226bb...31e
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. april 2017 #31 Skrevet 25. april 2017 Kvinnens natur må da være like mangfoldig som naturen ellers. Du har sikkert gjort noen oppdagelser for egen del angående sjekking og triks, men om dette sier noe generelt om kvinner og deres vesen har jeg liten tro på.
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #32 Skrevet 25. april 2017 Men uansett, for alle som har lest åpningsinnlegget, så inneholder det et poeng til, helt uavhengig av KG, men til gjengjeld avhengig av kvinnen: Jeg var, såvidt jeg kan huske, seksuelt uinteressant for damer de første par-og-tjue årene av livet mitt. Så, det året jeg gikk opp 8 kg i muskler og kvittet meg med litt valpefett, begynte damer å hviske frekke tilbud i øret mitt på byen. Selv om jeg har hatt mye glede av dette, kan det ikke være et godt tegn. Noen vil kanskje påstå at det ikke er kroppen som tiltrekker, men en ubevisst selvsikkerhet som følge av forandringen. Ikke vet jeg.
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. april 2017 #33 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, MaxxMekker skrev: Men uansett, for alle som har lest åpningsinnlegget, så inneholder det et poeng til, helt uavhengig av KG, men til gjengjeld avhengig av kvinnen: Jeg var, såvidt jeg kan huske, seksuelt uinteressant for damer de første par-og-tjue årene av livet mitt. Så, det året jeg gikk opp 8 kg i muskler og kvittet meg med litt valpefett, begynte damer å hviske frekke tilbud i øret mitt på byen. Selv om jeg har hatt mye glede av dette, kan det ikke være et godt tegn. Noen vil kanskje påstå at det ikke er kroppen som tiltrekker, men en ubevisst selvsikkerhet som følge av forandringen. Ikke vet jeg. Ja, du verden. Du fikk scora to hele damer på KG. Det er seieren sin det.
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #34 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Ja, du verden. Du fikk scora to hele damer på KG. Det er seieren sin det. Nå misforsto du. Les øverste avsnitt. Jeg treffer folk også utenfor internett. Derav "på byen". Det jeg skriver om her, handler om alle erfaringer utenom kg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #35 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, MaxxMekker skrev: Nå misforsto du. Les øverste avsnitt. Jeg treffer folk også utenfor internett. Derav "på byen". Det jeg skriver om her, handler om alle erfaringer utenom kg. Jeg har kommunisert med deg før. Du fremstiller det du har gjort på KG mer uskyldig nå syns jeg. Du deltok kun i bildetråder (er her for å lese og lære liksom) og nærmest la frem bilder som om de var en tjeneste for frustrerte kg-fruer. Du og han andre. Begge fremsto som opptatt og delte mye hud på nett. Og her er du nå, skal snakke om kvinner og moral? Hvor er din? Og du har prøvd å sjekke opp damer her inne, ikke lat som noe annet. Anonymkode: a5cf4...331 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #36 Skrevet 25. april 2017 9 minutter siden, MaxxMekker skrev: Men uansett, for alle som har lest åpningsinnlegget, så inneholder det et poeng til, helt uavhengig av KG, men til gjengjeld avhengig av kvinnen: Jeg var, såvidt jeg kan huske, seksuelt uinteressant for damer de første par-og-tjue årene av livet mitt. Så, det året jeg gikk opp 8 kg i muskler og kvittet meg med litt valpefett, begynte damer å hviske frekke tilbud i øret mitt på byen. Selv om jeg har hatt mye glede av dette, kan det ikke være et godt tegn. Noen vil kanskje påstå at det ikke er kroppen som tiltrekker, men en ubevisst selvsikkerhet som følge av forandringen. Ikke vet jeg. Om det handler om selvsikkerhet eller kropp er vanskelig og si. Men kvinner flest har forskjellige preferanser når det kommer til forhold og til ONS. I forhold teller personligheten inn, en god personlighet kan gjøre en mann 10 ganger mer attraktiv, både fysisk og psykisk. For ONS er man bare ute etter en attraktiv person å kose med som man aldri vil se igjen. Personlighet er mindre viktig. Anonymkode: 226bb...31e
Rotemor Skrevet 25. april 2017 #37 Skrevet 25. april 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange gode tips til menn som sliter på det nådeløse kjøttmarkedet. 1. Begynn å trene 2. Bløff på deg et forhold 3. Kast ut snøret og vent på napp Anonymkode: 4ca85...2d2 Eller "vent på Snap" 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #38 Skrevet 25. april 2017 11 minutter siden, MaxxMekker skrev: Men uansett, for alle som har lest åpningsinnlegget, så inneholder det et poeng til, helt uavhengig av KG, men til gjengjeld avhengig av kvinnen: Jeg var, såvidt jeg kan huske, seksuelt uinteressant for damer de første par-og-tjue årene av livet mitt. Så, det året jeg gikk opp 8 kg i muskler og kvittet meg med litt valpefett, begynte damer å hviske frekke tilbud i øret mitt på byen. Selv om jeg har hatt mye glede av dette, kan det ikke være et godt tegn. Noen vil kanskje påstå at det ikke er kroppen som tiltrekker, men en ubevisst selvsikkerhet som følge av forandringen. Ikke vet jeg. Skjønner ikke helt innlegget ditt. Gjorde du dette for å hevne deg på damer for at de ikke var seksuelt intressert i deg for 10 år siden? En annen ting er at du er jo veldig overfladisk selv og velger damer som ligger på 10, og tar ikke til takke med noe mindre enn det? Anonymkode: 636c2...257 2
Elaine Marley Skrevet 25. april 2017 #39 Skrevet 25. april 2017 Det eneste du beviser er at kvinner er ulike, men det beviser ingenting om kvinners natur generelt. Ganske merkelig at hele overskriften på tråden indikerer at "slik er kvinner" og "det ligger i deres natur å gå etter opptatte menn". 2
Gjest Johannessen Skrevet 25. april 2017 #40 Skrevet 25. april 2017 (endret) 36 minutter siden, Frøyahjerte skrev: Det finnes et eget sted i helvete for kvinner som ikke støtter og bygger hverandre opp...  Like barn leker best, karma is a bitch og alt det der... Hvorfor det egentlig? Hadde jo vært bedre for samfunnet om de isteden prøvde å bygge opp mennene. Det ville økt fertiliteten og gjort nasjonen sterkere. Isteden blir kvinnene bygd opp, noe som reduserer fertilitet og skaper mer forflyttninger av folkegrupper. Endret 25. april 2017 av Johannessen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå