MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 (endret) Tenker tiden kanskje er inne for om ikke å forsvare menns sexlyst og manglende moral/sperrer/hemninger, så i alle fall nyansere bildet litt. Litt fakta om meg selv først: mann, midt i 30-åra, Østlandet, singel. "Late bloomer" i betydningen seint ute med å knekke sjekkekoden. Lav selvtillit over tid penset meg inn på trening med vekter og medførte en totalt endret kropp. Dette ble en døråpner til mye moro. Så allerede der fikk jeg bekreftet at damer kan være langt mer visuelt orientert enn hva jeg noen gang har vært 😀. Jeg er ganske open minded og vil ha det gøy med alle jenter jeg finner tonen med. I korte trekk anser jeg meg som en flittig bruker av livets buffet. Går aldri av veien for en godbit. For noen måneder siden postet jeg bilder i en tidlig utgave av disse "frekke selfie"-trådene som verserte. Det var vel noe rumpe involvert. Fikk noen likes og hyggelige kommentarer, og enkelte dristet seg til å skrive at de gjerne skulle ha hatt meg hos seg. Der og da bestemte jeg meg for å playe litt, og spilte et kort jeg har god erfaring med: "opptatt-kortet". Det virket fullstendig etter planen, kort tid etterpå fikk jeg et par private meldinger som ikke var til å ta feil av: disse damene kunne tilby noe ekstraordinært til avveksling fra forholdet mitt. Jeg spilte med, og det ble utvekslet snap og sms. Særlig tre jenter var tydelige (skriver selvfølgelig aldri hvilke), og samtlige traff meg på byen (ved ulike anledninger). To av de ble med hjem. Det skal også sies at jeg allerede helt på starten av kvelden avslørte opplegget mitt. Nå var dette veldig "fysiske" møter, lite følelser involvert, så ingen brydde seg egentlig. Kåtskapen var allerede bekreftet pr telefon, sms etc, så det var ingen grunn til å utsette det. Om noe virket de kanskje litt lettet. Ting var litt mer "greit" når jeg uansett var fri og frank. Hva ville jeg egentlig med dette? Tja, kanskje få i gang en tankeprosess omkring det bildet mange har av menn og kvinners moral. Jeg har fått min dose grisebeskyldninger som resultat av en ganske direkte og umettelig seksualdrift. Blitt jagd ut av en og annen ekteseng av angrende fruer etc. Men erfaringen min er at mange damer er minst like fysiske og kjølige som oss gutta. Eksempelet over er jo hypotetisk sett ganske moralsk forkastelig selv om det var basert på en velprøvd sjekkebløff 😀 Dagens moralpreken, og trolig min siste 😉 Endret 25. april 2017 av MaxxMekker 2
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Hvor mange prøvde du få has på, som takket nei? Eller kastet alle damene seg over deg?
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, Nowyouseeme skrev: Hvor mange prøvde du få has på, som takket nei? Eller kastet alle damene seg over deg? Fikk tre veldig direkte meldinger, hvorav to gikk hele veien. Ingen kaster seg over meg. Vil påstå spillet er litt mer finurlig enn som så.
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, MaxxMekker skrev: Fikk tre veldig direkte meldinger, hvorav to gikk hele veien. Ingen kaster seg over meg. Vil påstå spillet er litt mer finurlig enn som så. Men prøvde du sjekke noen selv? Eller bare tok du i mot?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 Mange gode tips til menn som sliter på det nådeløse kjøttmarkedet. 1. Begynn å trene 2. Bløff på deg et forhold 3. Kast ut snøret og vent på napp Anonymkode: 4ca85...2d2
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Nowyouseeme skrev: Men prøvde du sjekke noen selv? Eller bare tok du i mot? Min "sjekking" besto omtrent utelukkende av at jeg takket for fine komplimenter, men at jeg var opptatt. Deretter deltok jeg selvfølgelig i samme tone når de etterhvert bød til dans. Spilte rollen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 Ja, det finnes kjipe kvinner og menn? Du måtte eksperimentere for å oppdage dette? Hvor er de kvinnene som ikke tror på at kvinner kan være "onde"? Anonymkode: 9bd48...68c 2
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange gode tips til menn som sliter på det nådeløse kjøttmarkedet. 1. Begynn å trene 2. Bløff på deg et forhold 3. Kast ut snøret og vent på napp Anonymkode: 4ca85...2d2 Jeg vil moderere punkt 2 til: "Fremstå utilgjengelig". Å utgi seg for å være i et par er ikke veldig bærekraftig hvis man leter etter noe varig.
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. april 2017 #9 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, MaxxMekker skrev: Min "sjekking" besto omtrent utelukkende av at jeg takket for fine komplimenter, men at jeg var opptatt. Deretter deltok jeg selvfølgelig i samme tone når de etterhvert bød til dans. Spilte rollen. Men av alle de som så bildene dine, trykket på pilen for å gi deg en "like" så var det tre som prøvde sjekke deg, to som gikk løpet ut. Er det dette du ønsker å lage deg en uformell statistikk på, i forhold til kvinners natur? Jeg er ikke så sikker på at du satt på henda, noen prøvde du sikkert få has på selv. Det er mange flotte kvinner som har postet bilder her inne, men du mener du ikke prøvde den veien?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #10 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange gode tips til menn som sliter på det nådeløse kjøttmarkedet. 1. Begynn å trene 2. Bløff på deg et forhold 3. Kast ut snøret og vent på napp Anonymkode: 4ca85...2d2 Trist at kvinnenes sitt egoisme og personlighet sørger for at en må bløffe om slikt. Anonymkode: 69af5...47f
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det finnes kjipe kvinner og menn? Anonymkode: 9bd48...68c Jeg hadde det gøy jeg. Ingen var kjipe.
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Nowyouseeme skrev: Det er mange flotte kvinner som har postet bilder her inne, men du mener du ikke prøvde den veien? Sånn å forstå. Nei, jeg har aldri sjekket på KG. Liker sider som er mer rett på sak 😊 Her er jeg mest for å lese og lære.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #13 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trist at kvinnenes sitt egoisme og personlighet sørger for at en må bløffe om slikt. Anonymkode: 69af5...47f Ja, og hele tre (!) stk av alle kvinnene på KG. Anonymkode: fa7aa...624 5
Gjest Ingenting2 Skrevet 25. april 2017 #14 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, MaxxMekker skrev: Sånn å forstå. Nei, jeg har aldri sjekket på KG. Liker sider som er mer rett på sak 😊 Her er jeg mest for å lese og lære. Sorry. Kjøper ikke den. Men lykke til med å ta i mot alle tilbudene dine. De raser nok på nå.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #15 Skrevet 25. april 2017 Tenker at de fleste folk vet at det ikke er stor forskjell på menn og kvinners moral på et generelt nivå. Og at noen driver med utroskap/"hjelper" andre og drive med utroskap ikke er representativt for de aller fleste. Anonymkode: 226bb...31e 4
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #16 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, og hele tre (!) stk av alle kvinnene på KG. Anonymkode: fa7aa...624 Hehe, på ingen måte representativt. Påstår ikke det. Men at trikset funker på to beviser jo at det funker.
MaxxMekker Skrevet 25. april 2017 Forfatter #17 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, Nowyouseeme skrev: De raser nok på nå. Nei, er nok brent nå, da må jeg skrive som AB 😉
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #18 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, MaxxMekker skrev: Hehe, på ingen måte representativt. Påstår ikke det. Men at trikset funker på to beviser jo at det funker. Vet om en sjekkingen din ikke funket på Anonymkode: a5cf4...331
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #19 Skrevet 25. april 2017 7 minutter siden, MaxxMekker skrev: Jeg hadde det gøy jeg. Ingen var kjipe. Jeg trodde poenget med innlegget ditt var å bevise at kvinner kunne være kjipe ved å bruke de to som møtte deg som eksempel. Sier du at de ikke var kjipe alikevel? Anonymkode: 9bd48...68c 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #20 Skrevet 25. april 2017 Har sett bildene dine i de trådene og du ser syyyykt sexy ut! Kan du legge ut flere bilder? Anonymkode: f9058...8a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå