Gå til innhold

Hotell i København i nærheten av hovedbanegården

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min skal bo i København 19-21 juni, og ønsker å bo i nærheten av hovedbanegården da vi skal reise videre veldig tidlig på morningen (natten) den 21. Jeg har sjekket litt rundt, og finner kun hoteller til over 2000 kr natten nesten. Ønsker gjerne noe som ser litt greit ut også. Har noen her noen tips til hoteller i dette området til ok priser? 

Håper dere har noen fine tips til oss! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Hei!

Jeg og kjæresten min skal bo i København 19-21 juni, og ønsker å bo i nærheten av hovedbanegården da vi skal reise videre veldig tidlig på morningen (natten) den 21. Jeg har sjekket litt rundt, og finner kun hoteller til over 2000 kr natten nesten. Ønsker gjerne noe som ser litt greit ut også. Har noen her noen tips til hoteller i dette området til ok priser? 

Håper dere har noen fine tips til oss! :)

Cabinn City 10 min gange fra Hovedbanegården.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har bodd på Grand Hotel som ligger rett ved siden av både Hovedbanegården og Tivoli. Det var veldig ok. Jeg betalte langt under 2000kr natten, men det kommer vel helt ann på hvor langt i forveien du bestiller. Vil absolutt anbefale dette hotellet både på beliggenhet og service.

Jeg har også bodd på Tivoli Hotel ca 10min å gå ned til Tivoli/Hovedbanegården. Dette var også veldig, veldig ok. Betalte ikke all verdens der heller, men igjen - tidspunkt. 

Dette er iallefall to veldig ok hoteller :) 

Skal du avgårde fra Kastrup så anbefaler jeg virkelig Hilton på Kastrup dersom du drar veldig tidlig og det er aktuelt for deg å dra ned kvelden før. Det er mitt desidert favoritthotell! Det andre flyplasshotellet fremstår som en sliten hytte i forhold ♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...