dk73 Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Når jeg er i forhold liker jeg å dele dama med flere...både menn/damer/par. Noen av jentene/damene på KG som liker å bli delt? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Det er en fantasi jeg har, men tror ikke jeg ville likt det så godt i virkeligheten. Eller kanskje... Hvis han virkelig innerst inne ikke fantes sjalu på dette området, og jeg slapp å dele han med andre. Egoistisk ja, men er for sjalu for det. Hadde trekant med eksen og en annen dame en gang. Selve opplevelsen var skikkelig deilig, men jeg slet mye med sjalusi og vonde følelser etterpå. Kommer ikke til å gjenta det. Men om kjæresten virkelig ville delt meg med en annen mann, og det ikke stakk på noen måte... Ja, så ville jeg nok prøvd det ut. Men igjen, det er jo litt skummelt, for selv om han kanskje tenker at det ikke ville plaget han så vet man aldri. Var jo det som skjedde med meg og eksen. Anonymkode: a7984...3ca 1
Cuckold Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en fantasi jeg har, men tror ikke jeg ville likt det så godt i virkeligheten. Eller kanskje... Hvis han virkelig innerst inne ikke fantes sjalu på dette området, og jeg slapp å dele han med andre. Egoistisk ja, men er for sjalu for det. Hadde trekant med eksen og en annen dame en gang. Selve opplevelsen var skikkelig deilig, men jeg slet mye med sjalusi og vonde følelser etterpå. Kommer ikke til å gjenta det. Men om kjæresten virkelig ville delt meg med en annen mann, og det ikke stakk på noen måte... Ja, så ville jeg nok prøvd det ut. Men igjen, det er jo litt skummelt, for selv om han kanskje tenker at det ikke ville plaget han så vet man aldri. Var jo det som skjedde med meg og eksen. Anonymkode: a7984...3ca Jeg tror du er i godt selskap her, mitt inntrykk er at det er mange kvinner som kan like tanken på å ha sex med andre men som ikke helt kan få seg til å tro at mannen ikke på et tidspunkt vil kreve å få ha seg med andre kvinner som en slags kompensasjon. Menn som føler seg fascinert av cuckold-rollen vil imidlertid ikke trenge en slik «oppreisning», menn med denne fetisjen har neppe planer om å kreve at forholdet skal balanseres med like regler for begge parter, for noen av oss er det nettopp skjevheten ved at hun har sex med andre mens man selv forplikter seg til å være 100 % trofast som pirrer. 2
Rotemor Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 Jeg liker å leke med tanken, men vet ikke hvordan det ville utspilt seg i virkeligheten 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 5 timer siden, Cuckold skrev: Jeg tror du er i godt selskap her, mitt inntrykk er at det er mange kvinner som kan like tanken på å ha sex med andre men som ikke helt kan få seg til å tro at mannen ikke på et tidspunkt vil kreve å få ha seg med andre kvinner som en slags kompensasjon. Menn som føler seg fascinert av cuckold-rollen vil imidlertid ikke trenge en slik «oppreisning», menn med denne fetisjen har neppe planer om å kreve at forholdet skal balanseres med like regler for begge parter, for noen av oss er det nettopp skjevheten ved at hun har sex med andre mens man selv forplikter seg til å være 100 % trofast som pirrer. Men er ikke du naturist då? Anonymkode: bf20e...33b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 5 timer siden, Cuckold skrev: Jeg tror du er i godt selskap her, mitt inntrykk er at det er mange kvinner som kan like tanken på å ha sex med andre men som ikke helt kan få seg til å tro at mannen ikke på et tidspunkt vil kreve å få ha seg med andre kvinner som en slags kompensasjon. Menn som føler seg fascinert av cuckold-rollen vil imidlertid ikke trenge en slik «oppreisning», menn med denne fetisjen har neppe planer om å kreve at forholdet skal balanseres med like regler for begge parter, for noen av oss er det nettopp skjevheten ved at hun har sex med andre mens man selv forplikter seg til å være 100 % trofast som pirrer. Men er det da sånn at hun kan gå og ja sex med hvem hun vil (for din del, da)? Dette er veldig vanskelig for meg å se for meg... alle menn jeg har vært med har vært veldig sjalu, så jeg vet at det hadde vært helt uaktuelt. Han jeg er med nå er ikke spesielt sjalu, men jeg vet at det hadde vært helt uaktuelt for han og. Jeg tror ikke selv jeg ville vært komfortabel med å ha sex med noen andre enn han uten han, om det gir noen mening. Uansett om han tillot det eller ikke. Hadde ikke føltes riktig. Men jeg kunne gjerne hatt sex med han og en annen mann, så de to tok seg helt av meg. Men da hadde det jo vært noe vi gjorde sammen, ikke noe jeg gjorde for meg selv på siden. Samtidig så kan jeg ikke skjønne at det ikke ville utløst en voldsom sjalusi hos han. Det gjorde jo det for min del når jeg hadde trekant med eksen og en annen dame. Var som sagt en veldig deilig opplevelse der og da, men jeg håndterte det ikke så godt i ettertid. det finnes vel uansett ikke så mange menn som er cuckold, eller hva man kaller det? Anonymkode: a7984...3ca
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 Bli delt? Merkelig formulering. Jeg kan ha sex med andre, men er ekstremt sjeldent jeg møter noen jeg er tiltrukket av, så blir med tanken. Samme med mannen Anonymkode: 83742...c22
Cuckold Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 (endret) 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er ikke du naturist då? Anonymkode: bf20e...33b Jeg kaller meg ikke naturist, jeg har imidlertid et positivt syn på menneskekroppen og ser ingen grunn til å la folks negative syn på kropp influere mitt liv i større grad enn nødvendig. Så jeg er gjerne naken, men føler ikke at jeg trenger å forsvare nakenhet med en filosofi eller isme, det er de som ikke kan takle nakenhet som har behov for en filosofisk eller religiøs begrunnelse. Men jeg er litt usikker på hva du mener et avslappet forhold til nakenhet har med trådens tema å gjøre? Endret 25. april 2017 av Cuckold 2
Cuckold Skrevet 25. april 2017 #9 Skrevet 25. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det da sånn at hun kan gå og ja sex med hvem hun vil (for din del, da)? Dette er veldig vanskelig for meg å se for meg... alle menn jeg har vært med har vært veldig sjalu, så jeg vet at det hadde vært helt uaktuelt. Han jeg er med nå er ikke spesielt sjalu, men jeg vet at det hadde vært helt uaktuelt for han og. Jeg tror ikke selv jeg ville vært komfortabel med å ha sex med noen andre enn han uten han, om det gir noen mening. Uansett om han tillot det eller ikke. Hadde ikke føltes riktig. Men jeg kunne gjerne hatt sex med han og en annen mann, så de to tok seg helt av meg. Men da hadde det jo vært noe vi gjorde sammen, ikke noe jeg gjorde for meg selv på siden. Samtidig så kan jeg ikke skjønne at det ikke ville utløst en voldsom sjalusi hos han. Det gjorde jo det for min del når jeg hadde trekant med eksen og en annen dame. Var som sagt en veldig deilig opplevelse der og da, men jeg håndterte det ikke så godt i ettertid. det finnes vel uansett ikke så mange menn som er cuckold, eller hva man kaller det? Anonymkode: a7984...3ca Hun er fri til å velge sine sexpartnere selv, det er riktig. Og så er det altså ikke slik at jeg ikke er sjalu, jeg kan føle sjalusi, ja, uten den følelsen ville det ikke vært mulig å tenne på dette, jeg tenner jo ikke på at hvilken som helst kvinne har sex med en annen mann, det må være min egen kvinne, min egen kjæreste og livspartner. Saken er nemlig at sjalusien kan fungere som en slags afrodisiakum, det er en slags bittersøt nytelse i den - forutsatt at jeg er så trygg på hennes kjærlighet at jeg ikke samtidig føler at jeg står i ferd med å miste henne. For det er noe jeg absolutt ikke tenner på, det vil i tilfelle drepe all lyst. Det må være en lek der hun får tilfredsstilt sine seksuelle behov gjennom andre og samtidig nyter å tease meg. Dette er noe vi har sammen, altså ikke bare en ordning hun ser seg tjent med for egen del. Hun nyter også å se meg sjalu og ydmyket - tease meg. Min rolle er del av hennes nytelse. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #10 Skrevet 25. april 2017 Nei, absolutt ikke. Anonymkode: 75239...ffc
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #11 Skrevet 25. april 2017 2 timer siden, Cuckold skrev: Hun er fri til å velge sine sexpartnere selv, det er riktig. Og så er det altså ikke slik at jeg ikke er sjalu, jeg kan føle sjalusi, ja, uten den følelsen ville det ikke vært mulig å tenne på dette, jeg tenner jo ikke på at hvilken som helst kvinne har sex med en annen mann, det må være min egen kvinne, min egen kjæreste og livspartner. Saken er nemlig at sjalusien kan fungere som en slags afrodisiakum, det er en slags bittersøt nytelse i den - forutsatt at jeg er så trygg på hennes kjærlighet at jeg ikke samtidig føler at jeg står i ferd med å miste henne. For det er noe jeg absolutt ikke tenner på, det vil i tilfelle drepe all lyst. Det må være en lek der hun får tilfredsstilt sine seksuelle behov gjennom andre og samtidig nyter å tease meg. Dette er noe vi har sammen, altså ikke bare en ordning hun ser seg tjent med for egen del. Hun nyter også å se meg sjalu og ydmyket - tease meg. Min rolle er del av hennes nytelse. Spørsmål: får du ha sex med andre eller ville det ødelagt hele greien? Det er altså ikke greit at du har sex med andre? Anonymkode: 6633a...b42
*Mocca* Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 Jeg kunne absolutt tenkt meg det, åpen for at det skal gå begge veier, åpen for å ha trekanter osv..... Firkanter.. Men han vil søren ikke noen av delene.... 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #13 Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, *Mocca* skrev: Jeg kunne absolutt tenkt meg det, åpen for at det skal gå begge veier, åpen for å ha trekanter osv..... Firkanter.. Men han vil søren ikke noen av delene.... Eg er med Anonymkode: bf20e...33b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #14 Skrevet 26. april 2017 7 timer siden, *Mocca* skrev: Jeg kunne absolutt tenkt meg det, åpen for at det skal gå begge veier, åpen for å ha trekanter osv..... Firkanter.. Men han vil søren ikke noen av delene.... Det er vel bare noe du må respektere? Virker som du syns han er sær fordi han ikke vil dele deg med andre eller han seg med andre selv. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6633a...b42 1
*Mocca* Skrevet 26. april 2017 #15 Skrevet 26. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare noe du må respektere? Virker som du syns han er sær fordi han ikke vil dele deg med andre eller han seg med andre selv. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6633a...b42 Respekterer det, vil han ikke leve sånn er det greit det. Men da blir mest sannsynlig ikke det med meg.....
*Mocca* Skrevet 26. april 2017 #16 Skrevet 26. april 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eg er med Anonymkode: bf20e...33b Hehe
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #17 Skrevet 26. april 2017 7 minutter siden, *Mocca* skrev: Respekterer det, vil han ikke leve sånn er det greit det. Men da blir mest sannsynlig ikke det med meg..... Du vil gjøre det slutt? Ønsker bare å leve i åpne forhold? Anonymkode: 6633a...b42
Gjest Ingenting2 Skrevet 26. april 2017 #18 Skrevet 26. april 2017 Nei, dette er definitivt ikke for alle. Kunne ikke falt meg inn å bli delt rundt som en eiendel, eller å skulle ha noen andre enn kjæresten overhodet. Kan ikke engang se at en annen er attraktiv, finnes kun en for meg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #19 Skrevet 26. april 2017 7 timer siden, *Mocca* skrev: Jeg kunne absolutt tenkt meg det, åpen for at det skal gå begge veier, åpen for å ha trekanter osv..... Firkanter.. Men han vil søren ikke noen av delene.... Kontaktannonser er ikke lov her. Anonymkode: c0ee8...b19
Silfen Skrevet 26. april 2017 #20 Skrevet 26. april 2017 Tror det kunne vært helt uproblematisk. Men ikke for å degradere partner som cuckold ser ut til å syns, altså at hun finner nytelse i mannens sjalusi når hun har seg med andre, det måtte vært en positiv greie, yay, sex lizm. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå