Frogke Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 Jeg vil anta det er mest heterofile i Stavanger, Oslo områdene som er oftest som party svensker nesten. Men Nord norge tror jeg det er mer homofile folk. Men hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Har du røyka sokkene dine nå igjen Frogke? Anonymkode: 729d3...ea9 3
Frogke Skrevet 25. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du røyka sokkene dine nå igjen Frogke? Anonymkode: 729d3...ea9 Nei tror det er sant. Vet ikke om nordlendingene alltid har vært slikt, men det er utrolig mange feminine trekk hos de folka.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, Frogke skrev: Jeg vil anta det er mest heterofile i Stavanger, Oslo områdene som er oftest som party svensker nesten. Men Nord norge tror jeg det er mer homofile folk. Men hva tror du? At du er en dott!
Frogke Skrevet 25. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, Strixa skrev: At du er en dott! Det er gøy det :D
herzeleid Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 Mest heterofile må vell være i fætten, fættenfjorden og fettsund? Spydeberg er forøvrig Norges homobygd så der er saken klar: https://www.smaalenene.no/kultur/spydeberg-karet-til-arets-homobygd/s/1-87-597129
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 Har du noen gang hørt Stavangersk dialekt? Det er det mest homofile du kan tenke deg. Faktisk er det mindre homofilt å pule en annen mann i rævva, enn å snakke Stavangerdialekt. "Unnsjyld meg, men vett du kor eg kan finna båddisjåppen henne? Du sjønne det at han Bjaaaarne har fått ett sånt sjikkeligt leit utslett på den eina sjinkå si." Anonymkode: d1898...591
Frogke Skrevet 26. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang hørt Stavangersk dialekt? Det er det mest homofile du kan tenke deg. Faktisk er det mindre homofilt å pule en annen mann i rævva, enn å snakke Stavangerdialekt. "Unnsjyld meg, men vett du kor eg kan finna båddisjåppen henne? Du sjønne det at han Bjaaaarne har fått ett sånt sjikkeligt leit utslett på den eina sjinkå si." Anonymkode: d1898...591 Den er mer forsøk på å finprate dansk. Nordlendinger er jo mer irritabel "Har du seeeettt guuuulllfisken miiin" er rent tortur av hvor feminint og tortur det er å høre slikt. Stavanger er mer komiskt enn tortur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå