AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 jeg prøver å lage et rim. Han liker å snekre , fortelle groviser , var captain , fra Finnmark , fyller år , sånn alt mulig mann. 70 år .har penger jeg har skrevet noen setninger selv ; her er et eksempel ; *Du elsker å forteller groviser , om reklamer, samer og damer . Du holder deg jo jævlig godt , Elsker tjus og aamodt . Noen som kan hjelpe meg med noen linjer ? Har skrevet mer altså men tenkte kanskje det er mulig å få litt hjelp ? Anonymkode: d2f64...259
melatonin Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Fra Finnmark kommer en grepa kar. Så sant som vist er det min kjære bestefar. Den snilleste mannen som kan alt mulig rart, og mye penger har han klart å spart. En mann som vet å kose seg, og bestefar, jeg er så glad i deg. Som kaptein har du styrt skuta sommer og høst, vinter som vår. Og tenk, nå er du 70 år. Men en aktiv man det er du, hammeren og saga får svingt seg på tur, og jammen har du altids en grovis på lur. Med dette ønsker vi deg en bursdag så fin og flott, og du betyr så mye for oss, både stort og smått. 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Kjære bestefar, du er nå meg litt av en kar som står når du tisser og liker å fortelle groviser. Du kom i en sjark hele veien til Finnmark for du var jo kaptein dog ikke en sånn med trebein Du alt mulig snekre kan en ordentlig altmuligmann du har knapt nok gråe hår selv om du fyller hele 70 år Får jeg arve deg, o bestefar du som så mange penger har jeg trenger en god start i livet det ville fått Åmodt og Kjus til å smile Anonymkode: 98ca4...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå