Gå til innhold

Rett og slett driti meg ut denne mnd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja da har det seg sånn at jeg rett og slett har driti meg veldig ut denne mnd. Der jeg har hatt et pengeforbruk som ikke har passet inntekten min. 
Alt av regninger, lån, leie osv. er betalt. Og nå sitter jeg igjen med minus 62kr denne mnd. 

Er det noen som kanskje har tips til hvordan jeg kan skaffe meg litt penger? Sånn at jeg kan få handlet inn litt mat. 
Vet ikke om nav kan hjelpe meg da de vil se på kontoutskrift at det har vært et stort overforbruk denne mnd.. 

Anonymkode: 29d06...b35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp mat med kredittkort, og betal tilbake når du får neste lønn.

Anonymkode: f1a1c...751

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selg noe, spør venner/foreldre? 

Anonymkode: 374b3...56c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spørre familie/venner, selge noe småtteri, benytte kredittkort.

Anonymkode: d2de2...d58

• Liker 3
Skrevet

Sjekk alle skap og boder og hyller, og selg det du strengt tatt ikke har bruk for på Finn.no

Det kan fort gi noen kroner i kassa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pant flasker. Sjekk trumf saldo og saldo på coop kort (hvis du har). Selg noe på Finn eller Facebook. Ta på deg noen småjobber.

Anonymkode: e558a...b77

• Liker 2
Skrevet

Enten så må du selge ting eller låne a familie og venner, eller så må du søke om krisehjelp på NAV. 

• Liker 1
Skrevet

Det beste ville vært å låne penger fra foreldre/venner og betaler du tilbake når du får lønning neste gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pant flasker. Sjekk trumf saldo og saldo på coop kort (hvis du har). Selg noe på Finn eller Facebook. Ta på deg noen småjobber.

Anonymkode: e558a...b77

Trumf saldo er sjekket, og det er hentet ut en del fra der! :)
Helt glemt at jeg hadde trumf. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en liten våroppryddning i garasjen. Solgte masse småting for 2000 kr. Hadde varmet hyllene i 2-3 år. Friske penger , mindre rot og bedre plass. Var fort gjort og gratis.

Anonymkode: 007a3...9ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da har det seg sånn at jeg rett og slett har driti meg veldig ut denne mnd. Der jeg har hatt et pengeforbruk som ikke har passet inntekten min. 
Alt av regninger, lån, leie osv. er betalt. Og nå sitter jeg igjen med minus 62kr denne mnd. 

Er det noen som kanskje har tips til hvordan jeg kan skaffe meg litt penger? Sånn at jeg kan få handlet inn litt mat. 
Vet ikke om nav kan hjelpe meg da de vil se på kontoutskrift at det har vært et stort overforbruk denne mnd.. 

Er noe av dette overforbruket kjøp av gjenstander, klær / annet som du ikke trenger akkurat nå?

I så fall kan du benytte angrefrist dersom ting ble kjøpt på nettet, og i noen tilfeller få penger tilbake eller tilgodelapp (som du kan selge).

Anonymkode: f1a1c...751

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...