Gå til innhold

Er stuck - 45 år, Master og en del videreutdann.i ledelse/strategi men..dagene flyr og kommer ikke videre!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til dukker det opp en relevant stillingsannonse...men er jo i 100% fast jobb og ønsker nå mer ansvar. 

Får ikke klatret der jeg er...er liten organisasjon.

Er ingen kløpper i Excel (utregninger har jeg aldri jobbet med). Er ikke økonom.

Hey, hvordan komme seg på intervjuer og være attraktiv i Oslo? 

Nåværende jobb og lite miljø tar endel av energien.

Har sendt et par søknader men hørte ikke noe derfra. Er noen år siden jeg var i CV/søknad/intervju-modus.

Råd? 

Anonymkode: ec78c...137

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt hva du ønsker å ha mer ansvar for det. Du nevner at du ikke er en kløpper i utregninger i Excel, hva med å ta noen litt tyngre matematikkkurs på universitetsnivå eller lignende? Der får du brynet deg på kalkulus for å si det sånn. Excel kan man ta kurs for, det er ikke så vanskelig egentlig :) 

Anonymkode: 2ddac...c59

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det spørs jo helt hva du ønsker å ha mer ansvar for det. Du nevner at du ikke er en kløpper i utregninger i Excel, hva med å ta noen litt tyngre matematikkkurs på universitetsnivå eller lignende? Der får du brynet deg på kalkulus for å si det sånn. Excel kan man ta kurs for, det er ikke så vanskelig egentlig :) 

Forstår og takk for tips!

Burde nok ha vært mer presis i mitt innlegg for hva jeg mente å sier at jeg holder meg på nøkkeltall hvis tall er viktig (les: regner med at det er noen andre som jobber med regnskapet).  Har ikke ønske om å drive med utregninger.

(Kan basis Excel).

Ønsker mer ansvar innen ledelse, strategi, personal- og organisasjonsutvikling. Slike stillinger ser jeg på.

Står stuck fast. Kommer ikke videre og opp. Fant ikke koden som skulle knekkes.

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår og takk for tips!

Burde nok ha vært mer presis i mitt innlegg for hva jeg mente å sier at jeg holder meg på nøkkeltall hvis tall er viktig (les: regner med at det er noen andre som jobber med regnskapet).  Har ikke ønske om å drive med utregninger.

(Kan basis Excel).

Ønsker mer ansvar innen ledelse, strategi, personal- og organisasjonsutvikling. Slike stillinger ser jeg på.

Står stuck fast. Kommer ikke videre og opp. Fant ikke koden som skulle knekkes.

Jobber ikke med akkurat det selv, så vanskelig å gi noen konkrete råd der dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Av og til dukker det opp en relevant stillingsannonse...men er jo i 100% fast jobb og ønsker nå mer ansvar. 

Får ikke klatret der jeg er...er liten organisasjon.

Er ingen kløpper i Excel (utregninger har jeg aldri jobbet med). Er ikke økonom.

Hey, hvordan komme seg på intervjuer og være attraktiv i Oslo? 

Nåværende jobb og lite miljø tar endel av energien.

Har sendt et par søknader men hørte ikke noe derfra. Er noen år siden jeg var i CV/søknad/intervju-modus.

Råd? 

Hey.

Anonymkode: e2901...3a7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hey.

Anonymkode: e2901...3a7

Hey. 🙋🏻🙂

Ordner seg nok. 

Skrevet

Hvis du skal drive med strategi og ledelse må du vel også ha litt bransjeerfaring?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, prt90 skrev:

Hvis du skal drive med strategi og ledelse må du vel også ha litt bransjeerfaring?

Ja, det stemmer. Men har ikke vært ansatt som sjef med personalansvar. Har flere relevante erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

*sitter fast*

Anonymkode: aca89...1eb

Skrevet

Har du vurdert å registrere deg i et bemanningsbyrå?

AnonymBruker
Skrevet

For å bli innkalt til intervju er du helt avhengig av en ryddig CV, samt en god jobbsøknad. Når det er på plass, så må du rett og slett søke jobber. To jobber er ingenting. Jeg tror du må belage deg på å søke mye mer.

Anonymkode: e2583...b1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...