AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Skrevet 25. april 2017 ..............hvordan ville du reagert? I denne saken har en spilleavhengig 31 årig mann stjålet id- og innloggingsbrikke tilhørende moren og bestemoren sin, og brukt dette til å skaffe seg penger og kredittkort. Han har i tillegg svindlet nesten et dusin andre mennesker, id tyveri, og skaffet seg penger til mer spilling av det. http://www.dagbladet.no/nyheter/31-aring-stjal-id-en-til-moren-og-bestemoren---spilte-vekk-millioner-av-kroner/67513971 Hvordan ville du reagert hvis ditt eget barn svindlet deg på denne måten? Ville du anmeldt? Jeg har tenkt på det litt, og jeg tror jeg hadde valgt å anmelde. Selv om det skjærer meg i hjertet, mitt eget barn liksom...:( men samtidig, hvis han hadde begått en sånn forbrytelse overfor meg, så hadde det vært et svik jeg aldri ville komme over. For hans egen skyld, og for å stoppe ham, ville jeg anmeldt. Anonymkode: eeea2...230
Prinsesse788 Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Sånt bør alltid anmeldes, slekt eller ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå