Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Personlig har jeg ingen tro på at den dagen vil komme.
Callisto83 Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Nei, vi er for ulike. Kanskje hvis jorden hadde blitt angrepet av en annen sivilisasjon fra en annen planet, og vi var NØDT til å samarbeide.. Men sannsynligheten for det er vel ganske liten.
Svartedauden Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 Historisk/empirisk? Absolutt ikke. Min utopi: Jaa 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 De to siste mennesker på jorda vil sloss fordi begge vil bestemme over den andre. Så nei det tror jeg ikke. Anonymkode: a3e38...bd5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #5 Skrevet 25. april 2017 I en framtid hvor vi alle er underlagt en felles regjering basert på kunstig intelligens og utskudd momentant blir avlivet via microchip, kanskje. Anonymkode: 952a9...a32
Callisto83 Skrevet 25. april 2017 #6 Skrevet 25. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en framtid hvor vi alle er underlagt en felles regjering basert på kunstig intelligens og utskudd momentant blir avlivet via microchip, kanskje. Anonymkode: 952a9...a32 Da vil sikkert noen med en defekt chip organisere seg og ta hevn, så ikke da heller
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #7 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De to siste mennesker på jorda vil sloss fordi begge vil bestemme over den andre. Så nei det tror jeg ikke. Anonymkode: a3e38...bd5 Ikke nødvendigvis vist den ene er i Australia og den andre er på Island så er sjansen stor for at de aldri kommer til å treffe hverandre. Altså om vi tar det som en selvfølge at alle kommunikasjons muligheter er borte. Men om de bodde ved siden av hverandre eller i samme hus så har du rett. Men om det bare var 2 mennesker som var igjen og bodde på forskjellige steder på jorden og de ikke hadde mulighet til å vite om den andre og ingen mulighet til å kontakte andre. Så er sjansen for at de noen gang ville truffes minimal.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #8 Skrevet 25. april 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en framtid hvor vi alle er underlagt en felles regjering basert på kunstig intelligens og utskudd momentant blir avlivet via microchip, kanskje. Anonymkode: 952a9...a32 En slik verden vil aldri finnes. Tror du alvorlig talt at menneskeheten vil lage seg en teknologi vi ikke kan kontrollere ? En felles regjering vil heller aldri skje.
EvaLena Skrevet 25. april 2017 #10 Skrevet 25. april 2017 Nei, jeg trur det bare vil bli verre og verre. En dag utsletter vi oss selv.
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. april 2017 #11 Skrevet 25. april 2017 Nei, det kommer aldri til å skje.
pautina Skrevet 25. april 2017 #12 Skrevet 25. april 2017 Jepp, ikke så mange generasjoner til vi har utryddet oss selv så da ordner det seg vel
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #13 Skrevet 25. april 2017 8 timer siden, Balian de Ibelin skrev: En slik verden vil aldri finnes. Tror du alvorlig talt at menneskeheten vil lage seg en teknologi vi ikke kan kontrollere ? En felles regjering vil heller aldri skje. Det var egentlig ment som tull, men tror nok ikke det er helt umulig. Ser foreløpig ingen tegn på at vi diskriminerer teknologisk utvikling basert på hva som kan gå til helvete hvis den havner ut av kontroll eller i feil hender. For ikke å snakke om at mye av utviklingen jo er statssponset, se på Russlands oppfostring av teknologi-genier f.eks., som ikke virker å bry seg om hva det de utvikler skal brukes til. En felles regjering i tradisjonell betydning, neppe. Men tror makten vil bli mer konsentrert og verden mer "standardisert" i takt med teknologien. Anonymkode: 952a9...a32
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #14 Skrevet 25. april 2017 Om vi overlever kommende kriger, så tror jeg nok det vil bli mindre og mindre vanlig med fysisk krig, men mer vanlig med skjulte maktskriger/ intriger. Noe som allerede skjer til en viss grad, USA satser mer på å "erobre" Russland ved å infiltrere maktposisjoner o.l. Anonymkode: c468d...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå