Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 så var absolutt all snøen borte :o Igår lå det snø på veien, uti hagen, overalt...nå er alt vekk... utrolig at snøen kan forsvinne så fort.
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2004 #2 Skrevet 22. desember 2004 Og jeg som feide helle innkjørselen fri for snø og gledet meg over den lille snøen som hadde kommet til jul....borte ble den gitt :-(
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Flytt nordover. Her jeg bor har det laaavet ned og mer julestemning skal du lete lenge etter
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 Vi har noe igjen her og. Skal du ha litt?
Superlammet Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 :o Ja vet... hehe har noen av bokstavene dine smeltet også kanskje? Men det er merkelig vær ute as.. var 5.5+grader ute når jeg gikk til jobben klokka 7 idag tidlig.. Dette kan da ikke være desember... Snart er vel akebrett et sagablott!
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #6 Skrevet 22. desember 2004 Ja vet... hehe har noen av bokstavene dine smeltet også kanskje? :oops: ojsann.....*retter opp* Forørig synes jeg det erherlig med mildvær. Men litt snø på julaften hadde vært greit da, for julestemningens skyld. Er helt blottet for julestmning i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå