AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg har hatt perioder med 10dagers mellomrom i syklusene ifjor, så gikk det over til lange sykluser 39 dager mellom 45 dager osv , så trodde jeg endelig at mensen var på rett kjør igjenn, etter en 26 dagers syklus forrige mnd , men neida etter 18 dager kom mensen igjenn og varte kun i 3 dager, var rar sort brun og rødlig begynte med veldig lite til bli litt mere og så stoppet det opp. Tok en graviditets test den var negativ er ca 12dpo i dag. Et spm til , til dere flinke kg damer . Jeg hadde mensen fra 1 april til 6 april så kom mensen igjenn fra 18 april til 21 ? Anonymkode: 81e8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Del Skrevet 25. april 2017 Hadde nok tatt turen til lege. Virker som du har så ustabile sykluser at å bli gravid antageligvis vil være vanskelig å få til. Det er jo de som har blødninger under eggløsning, men det er nok mer snakk om sporblødning og ikke over flere dager. Har du forsøkt å teste etter eggløsning? Anonymkode: bff6d...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Del Skrevet 26. april 2017 Det høres ut som en hormonforstyrrelse... Du bør nok ta en tur til legen Anonymkode: dae94...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Del Skrevet 26. april 2017 Takk for svar:) , har bestilt time hos gynokologen neste mnd så må bare være tolmodig og vente . Anonymkode: 81e8c...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå