AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #61 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller sorry det er 3 på sentret, så dette blir enkelt å finne ut om man gidder å sjekke reviews hvis man gidder http://no.club-onlyou.com/Vinterbro/Shopping/Helse-og-Skjoennhet FRISØR Iconic Beauty Lyko Magic Anonymkode: d5cc6...326 Hvor finner man omtalene? Anonymkode: 804ef...92d
rosabanan Skrevet 25. april 2017 Forfatter #62 Skrevet 25. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serr? Nei, dette gidder jeg ikke, det er to frisører på Vinterbro, så da unngår jeg dem begge. Anonymkode: d5cc6...326 Det er da mange flere enn det du
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #63 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, rosabanan skrev: Det er da mange flere enn det du Så du mener at Vinterbro senter sin nettside har ikke skrevet opp alle frisørene de har på sentret? Høres troverdig ut du http://www.hildechristina.com/frisør-til-skrekk-og-advarsel/ Denne gjelder magic. Anonymkode: d5cc6...326 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #64 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man omtalene? Anonymkode: 804ef...92d Hvis TS snakker sant, burde man å finne det på facebook, yelp, tripadvisor, google osv Anonymkode: d5cc6...326 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #65 Skrevet 25. april 2017 Jeg finner også en fjerde frisør på Vinterbro, men den salongen ligger ikke på selve sentret, men i nærheten. Anonymkode: d5cc6...326
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #66 Skrevet 25. april 2017 Siste året har jeg prøvd flere. Er misfornøyd. Trodde de kunne farge og form. Nå var jeg hos en. Har lyst til å endre frisyre, for jeg har vært sånn i 10/15 år. Da svarte hun,at HUN syns det kledde meg best. Hun har da ikke sett noe annet. Kunne tenkt meg en moderne frisyre med litt striper i. Jeg hadde farget mitt selv,så det var striper og klipp. Hun skryt nå iallefall av fargen,og at den var jevn. Sa jeg ville ha litt striper som vistes. Kommer til kassen så skal hun ha 2200 kroner har striper så vidt du kan se. Aldri mere dit Anonymkode: a8925...ece 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #67 Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste året har jeg prøvd flere. Er misfornøyd. Trodde de kunne farge og form. Nå var jeg hos en. Har lyst til å endre frisyre, for jeg har vært sånn i 10/15 år. Da svarte hun,at HUN syns det kledde meg best. Hun har da ikke sett noe annet. Kunne tenkt meg en moderne frisyre med litt striper i. Jeg hadde farget mitt selv,så det var striper og klipp. Hun skryt nå iallefall av fargen,og at den var jevn. Sa jeg ville ha litt striper som vistes. Kommer til kassen så skal hun ha 2200 kroner har striper så vidt du kan se. Aldri mere dit Anonymkode: a8925...ece Sjekker du ikke prisen på forveien? Anonymkode: d5cc6...326 1
rosabanan Skrevet 25. april 2017 Forfatter #68 Skrevet 25. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at Vinterbro senter sin nettside har ikke skrevet opp alle frisørene de har på sentret? Høres troverdig ut du http://www.hildechristina.com/frisør-til-skrekk-og-advarsel/ Denne gjelder magic. Anonymkode: d5cc6...326 Det er flere i listen som utfører hårklipp i tillegg til andre produkter/tjenester. Bryr meg ikke så mye om troverdighet basert på at jeg ikke ser behovet for å nevne navnet. Dersom noen av dere er innom senteret eller googler litt så er det ganske lett å skjønne hva som er hva. Som nevnt tidligere, jeg var ute etter å forstå litt mer om hva man kan forvente ila en frisørtime og hva prisen generelt sett ligger på.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #69 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, rosabanan skrev: googler litt så er det ganske lett å skjønne hva som er hva. Serr? Hva tror du jeg har gjort? Anonymkode: d5cc6...326
rosabanan Skrevet 25. april 2017 Forfatter #70 Skrevet 25. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste året har jeg prøvd flere. Er misfornøyd. Trodde de kunne farge og form. Nå var jeg hos en. Har lyst til å endre frisyre, for jeg har vært sånn i 10/15 år. Da svarte hun,at HUN syns det kledde meg best. Hun har da ikke sett noe annet. Kunne tenkt meg en moderne frisyre med litt striper i. Jeg hadde farget mitt selv,så det var striper og klipp. Hun skryt nå iallefall av fargen,og at den var jevn. Sa jeg ville ha litt striper som vistes. Kommer til kassen så skal hun ha 2200 kroner har striper så vidt du kan se. Aldri mere dit Anonymkode: a8925...ece Jeg stripet meg i fjor, dog rimeligere enn det du betalte (sikkert pga jeg har tynt hår). Kom også hjem med nesten usynlige striper. Gikk tilbake og sa jeg ikke var fornøyd og fikk nye, synlige striper. Kommer til å legge ekstra trykk på at de skal være synlige neste gang.
rosabanan Skrevet 25. april 2017 Forfatter #71 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Serr? Hva tror du jeg har gjort? Anonymkode: d5cc6...326 Da har du vel funnet det da.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #72 Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, rosabanan skrev: Da har du vel funnet det da. Jepp, enten juger du om å ha skrevet en google rewives eller så gjelder det ikke frisører på Vinterbro Senter,men ett annet sted Anonymkode: d5cc6...326 1
rosabanan Skrevet 25. april 2017 Forfatter #73 Skrevet 25. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, enten juger du om å ha skrevet en google rewives eller så gjelder det ikke frisører på Vinterbro Senter,men ett annet sted Anonymkode: d5cc6...326 Haha, fantastisk. Ligger en google review ute. Ljuger om nada niks, men selvfølgelig - lev i din egen tro om at jeg ljuger. Hvorfor skulle jeg gidde det? :')
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #74 Skrevet 25. april 2017 Akkurat nå, rosabanan skrev: Haha, fantastisk. Ligger en google review ute. Ljuger om nada niks, men selvfølgelig - lev i din egen tro om at jeg ljuger. Hvorfor skulle jeg gidde det? :') Tja si det Men jeg skal slutte å avspore tråden. Anonymkode: d5cc6...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå