Gå til innhold

500 kr for 10 minutter hos frisør. Er ikke det veldig dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss tar vi 410kr for en enkel klipp(dvs stuss/enkel frisyre) da setter vi av 30min. kan selvfølgelig sette av lenger tid dersom det er en klipp/form eller ny frisyre men da blir også prisen deretter. Men hos oss bruker vi 30min dersom vi setter av 30min, selv om man bare skal stusse tuppene som kanskje bare tar 10-15 min. Resterende av tiden bruker vi da evt til å gi tips og råd og kanskje foreslå endringer man kan gjøre neste gang😁 Og spør selvfølgelig om kunden ønsker noe i det/forme det uavhengig om det er bakt inn i prisen eller ikke. Er jo ingen selvfølge at alle vil ha styling.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å si hvilken salong det, derimot ikke hvilken frisør det gjelder,

hva heter salongen?

Anonymkode: d5cc6...326

Det er en salong på Vinterbro Senter.

Endret av rosabanan
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg synes det var dårlig gjort av henne å ikke spørre deg før hun tok i produktet, for så å ta betalt for det. Jeg hadde også forventet å få noe og drikke og noe å tygge i for den prisen. Sist jeg var hos en frisør og betalte så mye så fikk jeg en kaffelatte, sjokolade og nøtter samtidig som jeg fikk håret klippet :) 

Skrevet
2 minutter siden, MSop skrev:

Hos oss tar vi 410kr for en enkel klipp(dvs stuss/enkel frisyre) da setter vi av 30min. kan selvfølgelig sette av lenger tid dersom det er en klipp/form eller ny frisyre men da blir også prisen deretter. Men hos oss bruker vi 30min dersom vi setter av 30min, selv om man bare skal stusse tuppene som kanskje bare tar 10-15 min. Resterende av tiden bruker vi da evt til å gi tips og råd og kanskje foreslå endringer man kan gjøre neste gang😁 Og spør selvfølgelig om kunden ønsker noe i det/forme det uavhengig om det er bakt inn i prisen eller ikke. Er jo ingen selvfølge at alle vil ha styling.

Der ja! Det er dette jeg er ute etter. Det er en overkommelig pris og selv om man ikke nødvendigvis trenger en full halvtime, så får man det. Det skaper også fort mersalg, som fort genererer mye inntekter til salongen. Dersom man spør om man vil prøve ut et produkt eller flere, forklarer litt om det (hvordan det fungerer og brukes) og får håret til å se bra ut så er det mye å tjene på det mtp kunder som kommer tilbake og som sagt mersalg. Om prøvingen av produktet er bakt inn i prisen, er jo også veldig fint. Personlig foretrekker jeg å ikke ha så mye i håret ettersom det er tynt/fint og det blir så fort tungt/fett, men om frisøren kommer med noe som kan hjelpe på det, så takker jeg gjerne ja til en test. Om det er bra, så kjøper jeg det. :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, rosabanan skrev:

Det er en salong på Vinterbro Senter.

Jeanette familie frisør alså.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Yellowrose skrev:

Jeg synes det var dårlig gjort av henne å ikke spørre deg før hun tok i produktet, for så å ta betalt for det. Jeg hadde også forventet å få noe og drikke og noe å tygge i for den prisen. Sist jeg var hos en frisør og betalte så mye så fikk jeg en kaffelatte, sjokolade og nøtter samtidig som jeg fikk håret klippet :) 

Ja, det er jo helt latterlig. Jeg hadde følt skam om jeg hadde gjort det samme. Høres fint ut der du klipper deg :) Hos en annen frisør for mange år siden da jeg stripet meg tok de 100 eller 150 kroner ekstra for å føne håret mitt etter at de hadde vasket ut fargen. Det tar også kaka for min del. Mener de virkelig at jeg skal gå med bløtt hår (og ikke se resultatet) etter jeg har betalt (?!). Sa i fra om det den gangen at det er noe de bør informere om, evt bake inn i prisen.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeanette familie frisør alså.

Nei, det er ikke den. Noen erfaringer?

Skrevet
20 minutter siden, rosabanan skrev:

Nei, jeg sa ikke i fra. Som mange andre nordmenn kan jeg være konfliktsky (eller feig som noen kaller det), spesielt når det kommer så bust på. Jeg bare sa ifra om at det var en heftig pris for de få minuttene jeg var inne, og hun ga meg et ganske apatisk og anspent ansiktsutrykk og sa at "det ikke hadde noe å si om det var 10 minutter" på gebrokken svensk. Vil tro kroppspråket mitt forklarte en del om den opplevelsen.

Så som den nordmannen jeg er la jeg ut en google review på stedet, for skrekk og advarsel til andre.

Synd du ikke sa fra, en review på nett blir fort mye mer krass og lite konstruktiv i fht den man tar der og da. Men jeg skjønner og har forståelse for at det kan være vanskelig. Men for meg blir det vanskelig å ta tilbakemeldinger anonymt på nett og bruke de konstruktivt da de som oftest er mer som angrep å regne.. Ikke at du skrev en slik tilbakemelding, det er ikke det jeg mener - men ofte er det slik at man tar i litt ekstra på nett når man ikke behøver svare på det man skriver..

Skrevet
1 minutt siden, Carrot skrev:

Synd du ikke sa fra, en review på nett blir fort mye mer krass og lite konstruktiv i fht den man tar der og da. Men jeg skjønner og har forståelse for at det kan være vanskelig. Men for meg blir det vanskelig å ta tilbakemeldinger anonymt på nett og bruke de konstruktivt da de som oftest er mer som angrep å regne.. Ikke at du skrev en slik tilbakemelding, det er ikke det jeg mener - men ofte er det slik at man tar i litt ekstra på nett når man ikke behøver svare på det man skriver..

Tja, jeg syns ofte det kan være bedre i etterkant når jeg har fått "roet meg ned". Kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg kan bli litt lite konstruktiv når jeg føler meg "lurt". Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde mot nok til å si ifra der og da, men jeg ble bare paff og hadde andre ting jeg måtte få gjort. 

Er riktignok mye flinkere til å reklamere på "fysiske ting" som f.eks vaskemaskiner etc. Da står man ikke foran personen som har laget vaskemaskinen og hvordan det fungerer.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, rosabanan skrev:

Nei, det er ikke den. Noen erfaringer?

Huff, dette gidder jeg ikke.Er ikke så mange frisører på Vinterbro, så huff dette gidder jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er iconicbeauty på Vinterbro Senter, har de nu tilbud på herreklipp (kr 299,-)

Anonymkode: 804ef...92d

AnonymBruker
Skrevet

Ps. Det kan være fristende å bestille herreklipp (til lavere pris enn dameklipp) :laugh: selv om man er dame

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Det kan være fristende å bestille herreklipp (til lavere pris enn dameklipp) :laugh: selv om man er dame

Er det nå man skal cross-dresse? :') Praktisk talt kan en mann ha langt hår, og en kvinne kort så det er jo egentlig helt ubrukelig med slike kjønnsdelte priser, selv om det står "priser fra"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, dette gidder jeg ikke.Er ikke så mange frisører på Vinterbro, så huff dette gidder jeg ikke.

Ok? :P

Jeg skjønner at du er irritert TS. Jeg har bare sluttet å gå til frisør.

Anonymkode: a25e8...037

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok? :P

Jeg skjønner at du er irritert TS. Jeg har bare sluttet å gå til frisør.

Anonymkode: a25e8...037

Ja, jeg veit ikke hva AB tenker her jeg. Jeg skjønner folk er nyskjerrige, men saken går ikke ut på salongen i seg selv, men mer hvor mye man betaler for en klipp og hvor mye/lite tid man får ut av det. Jeg kommer nok til å fortsette å gå til frisøren, må bare finne en med fornuftig pris og ok service der jeg bor.

Skrevet

Det har bestandig vært endel billigere for menn å klippe seg, selv om en herreklipp ofte tar lengre tid.  Det er diskriminerende!   Jeg har tynt hår og en stuss på meg hadde tatt 3 minutter.  Derfor klipper jeg meg selv, og det har jeg gjort i åresvis.  Ikke f.. om jeg betaler 5-600 kr for at de skal stusse fjonene mine. Syns forøvrig det er galskap at en 10 min klipp skal koste et halvt tusen kroner!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, rosabanan skrev:

Ja, jeg veit ikke hva AB tenker her jeg. Jeg skjønner folk er nyskjerrige, men saken går ikke ut på salongen i seg selv, men mer hvor mye man betaler for en klipp og hvor mye/lite tid man får ut av det. Jeg kommer nok til å fortsette å gå til frisøren, må bare finne en med fornuftig pris og ok service der jeg bor.

Det høres ut som en dårlig frisør salong, og da har jeg lyst til å unngå den frisør salongen.

Er det så vanskelig å forstå?

Hva tror du man har yelp og tripadivoser til?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som en dårlig frisør salong, og da har jeg lyst til å unngå den frisør salongen.

Er det så vanskelig å forstå?

Hva tror du man har yelp og tripadivoser til?

Bor du i nærheten av Vinterbro? Isåfall send meg en pm med en annen bruker så skal jeg informere. Har allerede lagt igjen reviews andre steder, så det er publisert. :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, rosabanan skrev:

Bor du i nærheten av Vinterbro? Isåfall send meg en pm med en annen bruker så skal jeg informere. Har allerede lagt igjen reviews andre steder, så det er publisert. :)

Serr?

Nei, dette gidder jeg ikke, det er to frisører på Vinterbro, så da unngår jeg dem begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...