AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Jeg vil prøve orgasmekrem/ gel som øker følsomheten der nede, for å booste sexlivet... det er i ferd med å gå i dvale 🙄 MEN, mannen min sliter med raskt utløsning MED skikkelig (!!) orgasme. Så hvis jeg smører meg, så vil jo dette øke hans følsomhet og han vil komme enda raskere??!!? Anonymkode: 45e98...4ba
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Skrevet 25. april 2017 Det finnes et middel som heter promax som han kan bruke for å hindre rask utløsning. Eventuelt kan dere bruke kondom slik at orgasmekremen ikke smitter over på han. Kondomet gjør også at han blir mindre følsom, noe som også kan føre til at han holder litt lenger lykke til Anonymkode: 75287...fa1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Skrevet 25. april 2017 Vær forsiktig da. Jeg prøvde en slik krem fra kondomeriet en gang i tenårene for moro skyld. Det sved så mye at jeg holdt på å å bli gal. Anonymkode: 419cd...c8e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Skrevet 25. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær forsiktig da. Jeg prøvde en slik krem fra kondomeriet en gang i tenårene for moro skyld. Det sved så mye at jeg holdt på å å bli gal. Anonymkode: 419cd...c8e Da er du mest sannsynlig allergisk mot noen av virkestoffene i kremen. Det betyr ikke nødvendigvis at alle opplever det på den måten. Anonymkode: 75287...fa1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå