AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Jeg er ei jente på 20 år. Og jeg føler at jeg ikke har behov for kjæreste. Jeg har oftere perioder som jeg ønsker og ikke ha kjæreste, men jeg ønsker meg 1 barn da. Hender jeg har en periode som jeg har lyst på kjæreste også, men det er ikke så ofte. Jeg har aldri hatt kjæreste eller. Og jeg trives så veldig godt som singel. Jeg er ikke aseksusel for å ha det klart. Er det noen andre her som har følt det samme? Er dette normalt? Anonymkode: 5a33c...761
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 Når du er 20 år, er det helt normalt å ikke ha hatt kjæreste enda Det finnes ingen fasit på hvilken alder som er mest 'normal' å få seg en kjæreste. Det kommer når det kommer. Du kommer sikkert til å møte noen. Ikke uroe deg Anonymkode: f3403...1c9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #3 Skrevet 24. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 20 år. Og jeg føler at jeg ikke har behov for kjæreste. Jeg har oftere perioder som jeg ønsker og ikke ha kjæreste, men jeg ønsker meg 1 barn da. Hender jeg har en periode som jeg har lyst på kjæreste også, men det er ikke så ofte. Jeg har aldri hatt kjæreste eller. Og jeg trives så veldig godt som singel. Jeg er ikke aseksusel for å ha det klart. Er det noen andre her som har følt det samme? Er dette normalt? Anonymkode: 5a33c...761 Behovet kommer når du nærmer deg tretti bare se på de andre trådene her inne ikveld... Anonymkode: 77e94...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå