AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Hadde sendt melding til venninne også lå tlf uten tastelås på og jeg klarte å sende melding"😘 " sendte jeg til veninne.. Skal jeg sende henne ny melding å si at det var feil... Eller bare drite i det? Heller forklare hvis hun spør? Vet hun er bo så kan kanskje mistolkes?? Ingen av oss er single hun er gift og jeg har kjæreste Anonymkode: dd532...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Del Skrevet 24. april 2017 Er du mann? Anonymkode: b4943...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #3 Del Skrevet 24. april 2017 Bare si fra at du sendte feil. Hun forsto nok det uansett. Anonymkode: 07c4a...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Del Skrevet 24. april 2017 Nei jente /Dame Anonymkode: dd532...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. april 2017 #5 Del Skrevet 24. april 2017 Hva er så galt med den sms-en? Det er bare du som kan bestemme hva som er best for deg. Synes din venninne at det lille der var rart eller dumt, så sier hun jo bare fra til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #6 Del Skrevet 24. april 2017 😘 Jeg måtte forstørre den for å se hva det var du sendte. Ja, jeg ville sendt en sms og forklart av den ble sendt feil. Anonymkode: 60c2c...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Del Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 😘 Jeg måtte forstørre den for å se hva det var du sendte. Ja, jeg ville sendt en sms og forklart av at den ble sendt feil. Anonymkode: 60c2c...77d Av skulle være at. Anonymkode: 60c2c...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #8 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg sender denne smilyen til mine venninner og familie, men hvis du syns det er flaut er det vel bare å sende en ny melding om at du sendte feil. Men burde evt blitt gjort med en gang, merkelig å sende "sorry,feil" etter 1 time. Hadde driti i det, med mindre det er en veldig spesiell grunn til at du ikke kan sende slike smilyer Anonymkode: b79f5...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #9 Del Skrevet 24. april 2017 Ikke verre enn det der? Trudde du hadde feilsendt en skikkelig juicy sex-sms jeg nå, det fikk jeg feilsendt fra venninna mi når hun skulle sende til mannen sin 😂 bare skriv at du sendte feil, no worries! Anonymkode: 96a68...e9f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #10 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg tenker at sånt skjer. Jeg har flere ganger holdt på å sende 😘 og 😍 til mannlige kolleger. Sender de ofte til kjæresten min så de står gjerne først (🙈), og det er lett å komme borti feil. Så vidt jeg vet har jeg klart å oppdage det i tide, enn så lenge 😂 Anonymkode: a9091...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #11 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg har skrevet feil til masse folk opp gjennom. Pleier rett etter å bare skrive "Ups, den var til feil person". Blir aldri noe styr ut av det. Veldig enkelt og greit. Anonymkode: b1d8e...226 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. april 2017 #12 Del Skrevet 27. april 2017 Sender den smiley'n til vennene mine på daglig basis omtrent. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så kleint? Du får bare skrive at den var feilsendt, om det plager deg. Typ "kyssetrynet var til noen andre, men er glad i deg også, altså". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå